Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Høsttilbud greenfee/greenfeebilletter?

kjipern

over 17 år siden

kjipern

Er det noen østlandsbaner som har spesielle tilbud på greenfee nå?? Eventuelt noen som har greenfeebilletter til salgs?

Øyvind

over 17 år siden

Øyvind

Holtsmark, de kjører 2 for 1. Tror greenfeen er ca 500, delt på to gubs.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Synes å huske at Haga har tilbud ut året, NOK 500 eller så.

kjipern

over 17 år siden

kjipern

tror ikke jeg gidder å betale 500 bolser for å slå fra matte...

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Holtsmark har vel 2 gjester (som spiller sammen) for 400,-.. altså 200 per pers.

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

CrazyWeek tilbud uke 40 på Larvik...halv pris på ordinær greenfee
Mer info på hjemmesiden.

Maverick

over 17 år siden

Maverick

kjipern: matte gjelder kun på fairway. Fra rough og semi-rough kan man slå som vanlig. Normalt vil det ikke bli mang slag fra matte...:0)

Toughloose

over 17 år siden

Toughloose

kjipern, du kan få kjøpe mine private eiendeler holdt jeg på å si. Jeg har greenfeebilletter til Miklagard som jeg har glemt å selge.

t

over 17 år siden

t

Tror ikke du bør prøve å selge greenfeebilletter... "Vanlig greenfee" er ikke på markedet og "Greenfee med medlem" MÅ brukes sammen med medlem. Det eneste som kan omsettes er "Dagsmedlemskap".
Sjekk med selger om hva som står på billettene før man kjøper.

kjipern

over 17 år siden

kjipern

Tough: er det dagsmedlemskap du har å tilby? (er ikke så interessert i hva du ellers har å tilby.....!)

Toughloose

over 17 år siden

Toughloose

kjipern: Send meg en e-post

Mattegeni

over 17 år siden

Mattegeni

Er det sant? Må man bruke matte å slå fra på fairway på Haga? Jeg hadde tenkt å spille en GF-runde der før sesongslutt, men å drasse på ei matte gidder jeg ikke! Er det slik ut sesongen?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her