Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

PRESIENT CUP ikveld

karl

over 17 år siden

karl

hvor sender de president cup i kveld?

lp

over 17 år siden

lp

Så er det altså bevist (nok en gang) - match er og vil alltid være for tilfeldig til at det kan sees på som noen bra konkurranseform. Kunne like gjerne ha spilt lotto - fullt av tilfeldigheter. Tiger woods taper altså en match mot en mye dårligere ranket spiller... At Tiger W spilte fatalt dårlig taktisk på 18.hullet behøver vi ikke snakke om...

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Spilte bestball match i går, fantastisk morsom konkurranseform.

Og selvsagt bare tilfeldig.

Kan vel trygt si at Weir rota seg bort på hull 14(?) også, men det betyr vel mindre.

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

Sånn rent bortsett fra rankingen har det også altfor stor betydning hvordan en faktisk spiller. Grusomt urettferdig at en som ranket nr. 1 taper kampen bare fordi en tilfeldigvis slår ballen i vannet på siste hullet når kampen står AS. Nei, trekk kampene og del ut seirene etter rankingen, og slutt med å kaste bort tiden vår med sånn herlig underholdning.

til lp

over 17 år siden

til lp

Herlig å se det jeg kaller en typisk norsk golfer. Er jo bare her man tviholder på å hele tiden spille stableford og slag. Matchspill er mye mer utbredt alle andre steder enn her - kanskje også derfor det går så ulidelig sakte på norske golfbaner???

jonag

over 17 år siden

jonag

Verdensmesterskapet i sten-saks-papir er ikke bare tilfeldig.

lp

over 17 år siden

lp

Til 'til lp'

Herlig å se at jeg ikke alltid gjennomskues; jeg elsker match, er totalt uenig i det jeg selv skrev og synes det er bra at match brukes mer blant de beste. Som TV-idrett er det i alle fall utrolig spennende...

Yngve

over 17 år siden

Yngve

hoho.... match-matchen er i gang igjen, og uenighetene er til å ta og føle på.
Match er gøy, og tilfeldigheter det finner man overalt, men det er aldri det som avgjør en match. det er spilleren som avgjør. uansett tilfeldigheter....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her