Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lav dollarkurs! Ny Driver på vei! :)

TigerFan!

over 18 år siden

TigerFan!

Med tidenes laveste dollarkurs, måtte jeg bare bruke litt penger...

Ping G10 er nå på vei fra golfsmith, til under 300 dollarser.(331 inkl frakt) Det blir i underkant av 2000 kr...pluss evt avgifter. Nam

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Det blir litt ca 2420,- med dollarkurs på 5,6 (1,75% påslag for de fleste kr.kort) og utleggsprovisjon på kr 120,- til UPS og mva utregnet med dollarkurs 5,53 (gjelder neste uke). Grei pris det vel?

TigerFan!

over 18 år siden

TigerFan!

:) kan vel ikke klage på den prisen? Har ikke sjekket hvor mye den koster rundt om kring her jeg, men det kan jo ikke være mindre.. ?!

Maverick

over 18 år siden

Maverick

G5 hadde vel villedende pris på ca 3300,- og Rapture 4300,-. Prisen på G10 ligger rundt G5 kan jeg tenke meg.

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Og med høst salg her hjemme er vi nede i ca 2400.- tenker jeg. Og du hadde hadt garanti på kjøpet + du kunne brukt Driveren alt.. ;).

sure...

over 18 år siden

sure...

Høst salg på G10 ja... lykke til.

Mate

over 18 år siden

Mate

Kjøpte G10 i England.... nice

snappy

over 18 år siden

snappy

Garanti har du over alt.. Ping har worldwide garanti som så mange andre som eksempel: Callaway, Sony, Nike, Pioneer, Mizuno, Titleist åsså videre...

Og du Tarzan... Du kan fortsette å prate med apene om du tror G10 vil komme på Høst Salg... Hahaha

SNakkis

Mester Grønn

over 18 år siden

Mester Grønn

Noen som har erfaring med å håndtere reklamasjoner på utstyr kjøpt via nettet i utlandet? Hvordan opptrer merkenes representanter lokalt i Norge?

HM

over 18 år siden

HM

Hadde en Cobra-driver som det løsnet en epoxy-bit inni. Hadde kjøpt den i USA.
SM Holding som er norsk importør sendte den til UK og skiftet hodet uten kost for meg.
WW-garanti fikk jeg beskjed om da jeg ringte han som solgte de til meg i USA og det stemte.
Bra service hos dem ihvertfall.

Mester Grønn

over 18 år siden

Mester Grønn

Suverent! Fikk du råd om innlevering fra selger eller tok du kontakt med den norske importøren i egen regi?

HM

over 18 år siden

HM

Jeg trodde ikke at det var mulig å få rep via Norge så jeg ringte over for å få adr for å sende den til USA. Fikk beskjed omm WW-garanti og norsk importør bekreftet det og var veldig hjelpsom.

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Og neste gang snappy forstår du kansje hvoerfor man setter et smil etter?? ;). Og apene hører fortasatt etter nor kongen snakker ;).

snappy

over 18 år siden

snappy

Du satte :) etter "du kunne brukt Driveren alt.. " Ikke noen annen plass der det kanskje burde vært.

og hva mener du egentlig med det? du kunne brukt Driveren alt..

Lurer litt på hva i all verden du tenker på her.

Og til slutt.... Du er ikke kongen.. Elvis er kongen, du er apenes konge sies det.

Tarzan

over 17 år siden

Tarzan

Og stolt av det. Forstå alt som du vil. Det var faktisk et forsjøk på å være litt morsom... Tøft med folk som deg her inne.

fekin cnut

over 17 år siden

fekin cnut

Snappy: husk å ta tabletten din før du legger deg ikveld

FJ

over 17 år siden

FJ

Til informasjon så kommer den nye G10-driveren til å ha en veiledende pris på kr 2.640,-. Med den nye nettbutikken vi har fått her til lands vil nok prisen til å bli enda lavere også.

Link

over 17 år siden

Link

Hvilken nye nettbutikk?

BM. Nysgjerrig

FJ

over 17 år siden

FJ

www.0golf.no.

Nye Gunnar Bull GT

over 17 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Hihi. Det var dårlig skjult gratisreklame det :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her