Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Favorittbane

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Du skal dø og får spille en bane du allerede har spilt en gang til. Hvilken spiller du?

Ingen begrunnelser eller krangler om hvorfor og slikt. Navn på bane. Punktum. Klarer vi det?

For min del:

Royal Aberdeen.

a

over 18 år siden

a

St. Enderoll, med golfbil.

vijai swing

over 18 år siden

vijai swing

Bali Golf & Country Club

green

over 18 år siden

green

Palm Hill Resort & Country Club i Thailand.

Tolle

over 18 år siden

Tolle

Augusta National..

green

over 18 år siden

green

Hei Tolle er det den "mannekubben" ?

TAH

over 18 år siden

TAH

Kingsbarns

GolfDude

over 18 år siden

GolfDude

La Finca

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg tror jeg ville spilt Las Ramblas en regntung høstdag. Da ville døden kommet som en befrielse... :-)

Tolle

over 18 år siden

Tolle

Green: mannekubben?
Hvis du mener klubben hvor det bare er menn, så er det rett tror jeg.

Bibben

over 18 år siden

Bibben

Miklagard

Guggen

over 18 år siden

Guggen

The Datai Golf & Country Club, Langkawi, Malaysia

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Ganton GC, Yorkshire

Wet Wet Wet

over 18 år siden

Wet Wet Wet

Augusta National

MCS

over 18 år siden

MCS

Turnberry, Ailsa Course

Mathias

over 18 år siden

Mathias

Frösåker og Ängsö

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Kingsbarns..... men jeg ville installert Pacemaker og hjertstarter, samt hjernetransplantasjon og mye Paracet samt Antibiotika, så kanskje jeg klarte to runder også.....

barcentrale

over 18 år siden

barcentrale

Loch Lomond

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Woodhall Spa - http://www.woodhallspagolf.com/

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Sorry!

Woodhall Spa - Hotchkin Course

http://www.woodhallspagolf.com/

http://www.woodhallspagolf.co.uk/hotchkinphotogallery/view.nhtml?profile=hotchkinphotogallery&UID=10037&Direction=Back

Kan det bli bedre?? - Takk kjære gud! ...

Niblick

over 18 år siden

Niblick

Sand Hills, Nebraska designed by Bill Coore and Ben Crenshaw.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Da må det bli St. Margarets ved Dublin. Spilte så fåkkens dårlig at jeg burde få en sjanse til...(blåste kuer og høy i tillegg)

Bjørn Erik

over 18 år siden

Bjørn Erik

Spyglass

jam

over 18 år siden

jam

Old Head, i vind, Skottland.

jam

over 18 år siden

jam

ouch, så ikke at jeg måtte ha spilt den før. Hm, da får det bli Grorud-dalen da... ;) så kan jeg dø med et smil.

og riktignok

over 18 år siden

og riktignok

ligger Old Head i Irland, county Cork tror jeg

Mester Grønn

over 18 år siden

Mester Grønn

Falsterbo!

Lavida

over 18 år siden

Lavida

El Saler, Valencia

Snurre

over 18 år siden

Snurre

Sier som min gamle nabo på 83 som flere ganger bærer sin bag:

Samme hvilken bane jeg dør på, bare det er i baksvingen.
Her snakker vi om sann golfglede!

Bob

over 18 år siden

Bob

Jeg ville nå foretrekke en fullført perfekt drive med en ballflukt av de skjeldne i øyekroken ------ da er det ikke mange andre tanker i bakhodet enn førnøyelse og glede.........

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Måtte blitt dama eller elskerinnen det........hull 2 eller 3.....

HA HA

over 18 år siden

HA HA

Herlig.....

Alltid

over 18 år siden

Alltid

Ballerud GK

Lasse

over 18 år siden

Lasse

Til NGB GT ! Skal spille Las Ramblas i morra. Har spilt den mange ganger tidligere. Haaper jeg ikke dor da !! :-)

Henrik F

over 18 år siden

Henrik F

For en gripende beslutning å ta. Det mest nærliggende å si ville være Pebble Beach ettersom jeg denne gangen slipper å betale green fee siden det er min siste runde, men det er flere som jeg synes er bedre av dem jeg har spilt. Jeg har hatt en nær religiøs opplevelse og det var da jeg spilte Medinah # 3 i Chigago. Å vandre mellom de høye trærne på de smale velfriserte fairwayene, der solen skar ned til oss gjennom trekronene omtrent som gjennom blyglassvinduene i en gotisk katedral, var svært. Greenene som du rullet av og i vannet om du landet over flagget, alle de 124 slagene jeg brukte (i dag - med 12 i hdcp - ville jeg muligens ha gått under 100 fra det vi kaller gult.) alt var med på å gjøre dagen fullkommen.
Men så har vi Carnoustie. Tenk å få presse seg gjennom Hogans alley en gang til og få en enkel par. Å få måle krefter med de fire siste hullene, inkludert par 3 # 16 på 200 og ett eller annet i motvinden. En skikkelig linksbane kunne vært en grei måte å gå ut på.
Det kunne vært Bärsebek, eller El Saler (den har vært i dårlig forfatning de gangene jeg har spilt den, kanskje jeg ikke yter den rettferdighet.) Det kunne også med letthet blitt Dubsdread på Cog Hill, hv or Tiger vinner The Western Open jevnt og trutt. Kan du ikke ditt bunkerspill før du begynner kan du det etterpå.
Det kunne vært Royal Lytham St. Annes og det kunne vært The Belfry.
Men ble jeg presset og ble det kun èn så ble det nok Meland.
Vi har fortsatt etter snart fem hundre runder, mye uoppgjort, jeg og den strenge damen. Når jeg tenker meg om så er livet egentlig for kort til ikke å spille Meland hele tiden,
men når det regner på Meland kan jeg ta til takke med hvem som helst av de andre jeg har nevnt.
Uten problemer.

Pasek

over 18 år siden

Pasek

Princeville Golf CC, The Prince Course. Robert Trent Jones Jr's beste.

What?

over 18 år siden

What?

Lorne Country Club, Australia. (Av samme grunn som Maverick oppi her).

fekin cnut

over 18 år siden

fekin cnut

Oppegård. For den er så dårlig at det vil være en befrielse å krype opp i penalet etter runden

stanton

over 18 år siden

stanton

Old Course,Vilamoura i Portugal!!

doc

over 17 år siden

doc

Intercource.

doc

over 17 år siden

doc

Royal

Air

over 17 år siden

Air

Royal Birkdale!

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Det måtte være å få bygge og spille den banen som som har bygd seg opp i mine fantasier! Mine drømme bane er selvsagt preget av de detaljer golfhull og omgivelser har vist meg på livets slagferdige vei!
Tror ikke så mange av hullene ville vært tradisjonelle golfhull...men.. her er et eksempel; Du er i norsk fjellnatur, står på teested som er ute på en fjellknaus, kikker ned...ca 70meter stup...som ender i et tjern... 140 meter ute i tjernet kommer det en halvøy imot deg...denne er klippet og preparert som en fairway...og det måler 250 meter til andre enden av halvøya. På venster siden etter halvøya kommer det et 30 meters fossefall ned...og bakenfor neste vik kommer en ny halvøy ut...med en fantastisk green ... 7 høydenivåer... og tatalt 80meter lang..
Dettte er et fantastisk par 4 hull...som bare finnes i mitt hodet ;) Skulle det dukke opp.... er jeg rede for å spille vidre på andre siden av...denne fysiske virkeligheten ;)

Puster fortsatt

over 17 år siden

Puster fortsatt

Barbaroux

705

over 17 år siden

705

Pine Cliffs (Sheraton hotellbane) hull nr. 6 og i samme slengen Vale Do Lobo (Royal Golf Course) hull nr. 16, ravinene og utsikten er fenomenal og du må stå et par minutter og suge til deg inntrykkene før du slår ut på to av verdens mest fototgraferte golfhull.

Hen Bogan

over 17 år siden

Hen Bogan

@lle fugler og Henrik F kan ikke lese .......

glasshuskasteren

over 17 år siden

glasshuskasteren

Ikke du heller...og ikke jeg...

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Men drømme :):):):)

Skrens Petrus

over 17 år siden

Skrens Petrus

Ballybunion Old course.

Ben

over 17 år siden

Ben

Hvorfor ikke det, fru Hen bogan?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her