Runar Nyrud
Takk for sparket. Det var skikkelig kraftig...
Hvordan i heiteste kan jeg være korken i flaskehalsen da ? Jeg har aldri sagt at ting er perfekt. Jeg bare synes det er for tåplig av noen få sutrehoder som ikke tør å si hvem de er, og komme med surmaga kritikk uten å klare å se perspektiv på ting.
Har noen mennesker på Kongsberg skyld i det som har skjedd med noen av greenene ? NEI !! Må man kjempe med nebb og klør for å få det bedre ? JA !!! Men tror du ikke at de gjør det også ?? Eller tror du at de sitter på rompa og kikker i taket ?
Det jeg blir så jævlig lei av på dette diskusjonsforumet er folk som krisemaksimerer så helt for jævlig. Enten så er alt klasse, eller så er det røff på greenene og utmarkt på fairwayene. Går det aldri ann å se litt mer positivt på tilværelsen ?? STAKKARS deg sier jeg.... enten svart eller hvit.... huff og huff.
Jeg stiller på alle dugnader som det er mulig for meg å stille på. Slik er det for noen, men det er veldig pussig at det er mange som er store i kjeften, men enten så vil de være anonyme som "også misfornøyd, men" eller så ser du aldri noe til dem når det er tid for å omsette prat til "action".
Jeg er ikke fornøyd med Kongsberg slik som det er i dag, ingen er det. Men det er forskjell på å barbere seg og høgge av seg hode !
"Noen av dem som har Kongsberg som hjemmebane ønsker og forventer at kvaliteten blir like god som på andre baner med tilsvarende pris og klima, og da bør du holde deg for god til å drepe et slikt initiativ"; BEKLAGER så meget.... så når man prøver å komme med noe konstruktivt i stedet for å sitte å sutre på internett, det er å drepe et initiativ ??? Javel.......
Og en ting til "Også misfornøyd, men"; har du problemer med å lese normal norsk ? Jeg vet at jeg trolig ikke får toppkarakter i norsk, MEN jeg siterer "Man skal ALDRI være helt fornøyd. Tror du gutta på PGA tour er 100 % fornøyd ? Nei... det er stadig ting som kan "pusses på". Slik er min "teori" om drift av golfbaner også. Man må sette opp en liste over forbedringspunkter, og så må man prioritere. Man kan ikke gjøre alt samtidig. Og når man er ferdig så må man være ennå mer kritisk."
Det er masse man kan ta tak i på Kongsberg, som på de fleste baner, men det er mye bra også. Dersom man skal vurdere må man ta tak og både positive og negative ting. Det jeg synes er så JÆVELIG tåplig er folk som, for å sette det litt på spissen, har så lite "vidsyn" at hvis et teested er dårlig så er alle teestedene helt ræva, og hvis det er litt lite gress på en green, så er alle greenene potetåker. Slik er mye av praten her inne.
Og ikke vær redd "Også misfornøyd, men", jeg skal nok ikke "slikke" noen jeg..... Jeg kunne aldri drevet en golfbane, da hadde banearbeiderene blitt gale... jeg er ALDRI fornøyd.
Jeg sa det i fjor, og jeg sier det igjen, det er medlemmene som eier klubben, og det er medlemmene som bestemmer. Så kom igjen ! Engasjer dere, spill golf, ha en god sommer med god score, og hvis dere er like misfornøyd når vinteren kommer så sees vi.
En liten til "Også misfornøyd, men" når man "krangler golf politikk" som dette, da må det være lov til å bli ferdig med diskusjonen, og stikke ut å ta en vennlig liten golfmatch også ? Sees vi kanskje ? Måtte den beste mann vinne.....