Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Torstein i PGA-kval

Facit

over 18 år siden

Facit

Artig med Torstein Nævestad som er blitt proff og spiller bra i PGA-kvalet. Se www.golfforbundet.no

snappy

over 18 år siden

snappy

Håper det går bra da!!!!! Har jo vist bra spill før han. Men om det er PGA tour nivå er jeg usikker på. Men vi får krysse fingrene for han.

kurt

over 18 år siden

kurt

-1 første runde og 8 plass.. fin start.

Tomba

over 18 år siden

Tomba

Hvem er dette?

Aldrig hørt om han før.

Jens

over 18 år siden

Jens

Gikk rett i dass med de Norske på Europatour kvalet igår:(

kurt

over 18 år siden

kurt

orvis en under etter to runder.. henger bra med. men langt igjen til teeoff på første pga.

kurt

over 18 år siden

kurt

8 over på Torstein i dag..

ja ja

over 18 år siden

ja ja

ingen PGA-tour og ingen college-golf.
What a wasted life

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

La oss ikke være så negative da. Orvis henger med i toppen og ser ut til å gå greit videre, Torstein er bare 1 slag bak de som går videre og bør greit kunne gjøre det på de 2 siste rundene. Regner ikke med han kjører flere 80 runder nå...

Yngve

over 18 år siden

Yngve

når skal du prøve deg Skrens?

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Morten henger bra med, og jeg håper virkelig han klarer seg helt til touren. Har sans for fyren.

Jens

over 18 år siden

Jens

Morten er en KLOVN!!! men god golf har han i kroppen;)

Ingen

over 18 år siden

Ingen

Ingen av de to nevnte spillerne er i nærheten av å være gode nok til å spille på PGA touren.
Ingen av dem er i nærheten av å kunne kvalifisere seg heller.
Rekk opp hånda den som er naiv nok til å tro noe annet.

705

over 18 år siden

705

Om ikke Morten klarer seg helt til pgatouren får vi ihvertfall håpe at han får plass på NW. Torstein Nævestad kan komme tilbake igjen med en god runde idag, blir neppe to 80 runder etter hverandre

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Jeg er naiv nok til å ha tro på Morten, så jeg hiver hånda i været. Jeg synes det er tøft å ha guts til å prøve. Så kan vi sitte her å diskutere tull så mye vi orker.

Morten har fått så usannsynlig mye jantelov helt over seg på dette og andre forum at jeg holder på å spy.

HEIA MORTEN!

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Deilig at noen tør å satse!

Så får heller vi som ikke kan eller tør satse være misunnelige eller håpefulle på deres vegne!

Stau pau!

Tøft av Orveland

over 18 år siden

Tøft av Orveland

Tøft med folk som holder seg meg egen manager på dette nivået. Realistisk sett på det jo være en liten avgrunn mellom turneringene han spiller og pga-tour, eller?

kurt

over 18 år siden

kurt

-1 på 3 runde av Torstein.

kurt

over 18 år siden

kurt

1 over på orvis

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Bra Morten!

Nå har han 7 slag ned til kvalifiseringsgrensen. Han skal virkelig drite seg ut i morgen om han ikke går videre. Og Torstein ligger også bra an.

Skal vi satse på at disse herrene raser videre og videre og drar med seg HB inn i touren? 3-mannslag hadde vært flott.

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Til Yngve:
Fikk nok litt "skrekken" etter Challenge-touren på Miklagard. Ser at det er et veldig høyt nivå og jeg var overrasket over at cutten gikk så lavt som +3 med de raske greenene og den vinden som var når vi spilte. Ser at det dessverre er langt frem, og foreløpig har jeg nok gjort et riktig valg med å beholde jobben jeg har per idag og ha golf som hobby! Hadde nok passet meg bedre med litt trangere og kortere bane med ikke fullt så raske greener.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Som en saksopplysning:
Henrik Bjørnstad står oppgitt på listen over deltakende spillere. Så da har managere og FedEx gjort jobben sin i år. Puhhhh!

What?

over 18 år siden

What?

67-runde på Orveland i dag. Og leder dermed i klubbhuset når 9 spillere er igjen ute på banen. Bra spilt!

kurt, hcp +0,1

over 18 år siden

kurt, hcp +0,1

konge..

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

He's my man! Nå ønsker jeg han lykke til i første runde. Har virkelig tro på mannen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her