Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbidrettsområdet som sjekkested?

green

over 18 år siden

green

Klart at noen av oss har funnet kjærligheten på golfbanen/terrassen, prosjappa :-), eller klubben. Felles interesser er jo en viktig del av et parforhold+++

Noen som har lyst til å fortelle oss om sine positive erfaringer med en person som har betydd myyye for deg, og nåværende partner, svermeri eller ekskjæreste.

Ekstra golfglede :-)

Singel og singel

over 18 år siden

Singel og singel

Ikke for å være negativ men mitt intrykk er vel at golfen forårsaker flere samlivsbrudd enn den skaper nye forhold. I hvertfall er det tilfelle i min vennekrets, meg selv inkludert.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Ingen erfaringer her etter at jeg ble ferska sammen med ...... på 4 tee i Stavanger for noen år siden.....

Ben

over 18 år siden

Ben

De fleste damer spiller jo for det meste sammen med sin mann så jeg har nesten aldri spit med damer.

Ture

over 18 år siden

Ture

Du spiller på feil bane Ben!

Ben

over 18 år siden

Ben

Ja mulig det, hvem bane bør jeg spille da?

Goof

over 18 år siden

Goof

Enig med Ben !

Single damer er ikke å se på banen :-(

Flyer

over 18 år siden

Flyer

Golfbanen er like egnet som sjekkested skisporet er om vinteren.
Er nok enig med Singel og Singel i at golfen forårsaker flere samlivsbrudd enn den genererer. Har til dags dato ikke hørt om noen er truffet av "amors drive" på golfbanen.
Men jeg synes de som har en partner som trives på golfbanen er heldige.

Snasen

over 18 år siden

Snasen

Møtte samboern gjennom golf, hun er minst like ivrig som meg og hun spiller - er ikke bare ute på tur - golf, funker strålende.

green

over 18 år siden

green

Synd at forhold går i "vasken", men det er jo også optimisme her også heldigvis !

Det finns single damer i min hjemmeklubb og hjemmebane, så jeg vil anta at det er maaange andre klubber som også har det.

Min søster er singel og medlem av to golfklubber, hun er slank og pen nok, men går ofte i blandet ball. Det er jo ikke alle som er gift fordi de går/vanker i en gjeng av begge kjønn.

Ofte blir det slik vi går sammen med kjente, uansett kjønn. Håper på romantikk for de som er mottakelig for det :-)

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Mitt inntrykk er at jentene er litt mindre flinke til å gå med ukjente enn gutta. Unntak finns. Utfordringen er vel at det er flere gutter enn jenter på banen. Heldigvis er det en positiv utvikling også her. MAnge yngre babes og se. Den eldre garde dominerer foreløpig:(

Ping G10

over 18 år siden

Ping G10

Må bare få legge igjen en kommentar om at Singleweekend på Kongsberg Golfbane faktisk blei avlyst i år pga for lite påmeldte menn.....Kanskje en mulighet neste år? :)

Carmen

over 18 år siden

Carmen

Kjæresten min har introdusert meg for golf. OG jeg elsker det! Veldig greit når begge spiller for da blir det masse fine baner på ferie og sånt. Praktisk!Men det er kjempevanskelig å få venninner til å begynne... Så da er det meg og gutta. Moro det! Men hadde vært kult å ha med en til som spilte fra rød tee. Så kara, dere må kjøpe køller (og gjerne et par stilige golfsko) og få damene på grøntkort kurs! Gi det i bursdagsgave eller julegave :)

Singel

over 18 år siden

Singel

Apropos singleweekend på Kongsberg så tror jeg ikke så mange hankjønn som var med i fjor gadd å stille igjen i år. Det var et par bra berter med, men 90% av damene var lite attraktive og hele opplegget gørrkjedelig. Kongsberg golfklubb har ikke helt skjønt hva det vil si å "arrangere" noe, de stilte bane og hotellavtale disponibelt, men utover dette var det null å skryte av.
Ikke rart det ble avlyst i år, så vidt jeg har hørt grafsa daglig leder tak i ei snerten berte i fjor og har følgelig lite interesse av å kjøre opplegget på nytt i år.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her