Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Poppis damegolfer

Carola

over 18 år siden

Carola

Av ren nysgjerrighet, hvem av damegolferne synes dere gutta er mest poppis?

norsk

over 18 år siden

norsk

Brittany Lincicome er heit!
Kanskje den peneste damen på LPGA-Touren

helluen

over 18 år siden

helluen

faen det må da vere karin koch, satan for en dame... og virker som en meget trivelig dame... født i 1971 say no more!!

Nope

over 18 år siden

Nope

Stacy P......
hun er dødsexy....

Snasen

over 18 år siden

Snasen

Har mest sans for en del av de amerikanske, Gulbis, Creamer, StacyP og Michelle Wie når hun smiler.

Ikke bare er det vakre, men de veltrente og oser av selvtillit!

helluen

over 18 år siden

helluen

nja de amerikanske damene har rumper som ligner til forveksling kulegrillen min...

Nope

over 18 år siden

Nope

Ja, du liker vel bedre de flate stol-rompene.

Nei, Brittany L. har super bakdel, mens Gulbis og Creamer trenger å spise mer proteiner før de får min stemme.
kjipt med skinny biatches... ;)

NB! en stol-rompe er en flat rompe som er trent kun til å sitte på stoler.

Hull 15

over 18 år siden

Hull 15

Det må være enten Pat Hearst eller Meg Mallon

Bar Beque

over 18 år siden

Bar Beque

Pat Hurst og Laura Davies..

Liker ikke kulegrill, men store Webere :)

Om det gjelder engangsgrill så er Gulbis og Creamer

Fint at golfsporten kan bestå av hele sortimentet... De er gode alle sammen med litt forskjellig fysiskt utgangspunkt. Det ser man også innen herregolf.. Unge vaskebrett, gamle vaskeballer, store biceps eller senete armer..

Det som uansett er bra er at vi holder på med en sport som kan utøves av flere og i alle aldre..

Golf er deilig :)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hallooo...nikki garret anyone?

Dr. Troy

over 18 år siden

Dr. Troy

julie inkster og phil mickelson =D

What?

over 18 år siden

What?

Gulbis, Lincicome og Koch stiller alle sterkt. Men ville nok kanskje gått for Ochoa. Hun er riktig nok på langt nær så fin som de andre, men hun går jo og smiler og ler hele tiden, og det kan jo sjarmere en stakkar i senk (eller var det seng...).

705

over 18 år siden

705

Hva med Sophie Sandolo: http://www.sophiesandolo.net/sophie2007calendar.jpg

Eller så holder jeg en knapp på Karin Koch, mor til 2 og flotte figur og god til å spille golf i tillegg. Ikke så vedig ofte du ser en pen dame som kan spille golf samtidig, desverre. Ihvertfall her i Norge.

Også enig med Veggis at Nikki Garret er hot: http://photos1.blogger.com/x/blogger/2170/1968/1600/393634/nikki_garrett_calendar.jpg

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Må si jeg fikk sansen for Stacy P.

Nope: Hva skal Gulbis og Creamer med din stemme? Blir vel kanskje litt grov og mandig (bare antakelse siden jeg ikke har hørt deg snakke). :o)

Link

over 18 år siden

Link

Vet ikke helt hvor jeg fikk linken fra, men denne viser i alle fall at Gulbis har humor (og en svinaktig bra caddie)

http://youtube.com/watch?v=V0bNwocp4Ig

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Synes Lincicome alltid er sur jeg...så på opptak jeg hadde fra Scandinavian TPC...dæven for ei pøddesur bitch. Nei hun der har jeg ikke mye sansen for. Da er Carin Koch, Gulbis, Garret og Stacy P bedre.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Enig med Veggis når det gjelder Nikki Garret, også før jeg sjekket linken hans.

Forøvrig er både Sophie Sandolo, Gulbis, Stacey P og Paula Creamer vel verdt å studere på golfbanen. Og enig med Skrens Petrus når det gjelder Lincicome...

Idag har jeg visst for god tid på jobben...............

Keith Richardsfan

over 18 år siden

Keith Richardsfan

I have always preferred my twin sister - Julie Inkster. She's got the face and body of a true rock and roll babe....

helluen

over 18 år siden

helluen

karin koch er da dama ...se bare på golf.se ligger noen videosnutter av reima.. fint og se på og lærerikt...

Krydder

over 18 år siden

Krydder

Lincicome alltid sur?? Det er jeg helt uenig i. Nei, hun smiler kanskje ikke så mye, men det betyr ikke at hun er sur, men FOKUSERT. Utenfor banen virker hun som en søt og hyggelig jente!

705

over 18 år siden

705

Enig med Skrens Petrus, hun minner litt om en bortskjemt golfunge som alltid har fått viljen sin opp igjennom. Men golf kan hun spille. Det skal ingen ta fra henne, men hun virker å hele tiden å klage til caddien og rister oppgitt på hodet og har en sur mine i ansiktet. I tillegg har hun det karaktiristiske og obligatoriske valpefettet, som du ikke ser på spillere som Koch, Ochoa, m.fler.

Krydder

over 18 år siden

Krydder

Ikke det at jeg tenner spesielt på tjukke damer(Lincicome er IKKE tjukk bare så det er klart!), men det lille valpefettet Lincicome har gjør at hun får pene kvinnelige former. Det er i hvert fall min mening.

Og la nå spillere som er konsentrerte på banen få lov til å være det, uten at man skal bli oppfattet som sure. Dessuten er det ikke mange som smiler når de spiller dårligere enn man forventer, og de som er konsentrerte og viser det på samme måte som f.eks. Tiger, Monty og Lincicome for å nevne noen kan se sure ut i motgang, men de jobber bare med seg selv og kjemper for scoren!

fekin cnut

over 18 år siden

fekin cnut

Gulbis hadde fått´n

Gull Biss

over 18 år siden

Gull Biss

Noen som har sett Gulbis usminka og upynta ?
Det har jeg, og tro meg, hun er småfeit og alt annet enn feminin. Ingen ville snu seg etter henne på gata.

Bullshit Giss

over 18 år siden

Bullshit Giss

dummeste jeg har hørt. skjønner hvorfor du ikke tør å være annet enn anonym.
Gulbis er tynn som en spiker, og hvem er like pen usminka? morra di?

Snasen

over 18 år siden

Snasen

Døm selv....

http://nataliegulbis.shop.sportstoday.com/Product.aspx?cp=9300_10225&pc=1NAM01

Gull Biss

over 18 år siden

Gull Biss

Bildene dere finner på internett er flere år gamel. GUlbis i dag er en kraftig plugg

Bob

over 18 år siden

Bob

I want a big fat blonde-Laura Davies!

Bullshit Giss

over 18 år siden

Bullshit Giss

artig du Gull Biss....

fekin cnut

over 18 år siden

fekin cnut

kraftig plugg?? hva har skjedd siden søndag?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her