Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

fed ex betalte de vekk noen?

Søring

over 18 år siden

Søring

Kan det være at fed ex betalte spillere for at ikke play off skulle være avgjort før finalen?
Tiger Choy og Mickelson sto over en runde når de med en seier til kunne dra skikkelig ifra feltet.
Er det mulig???????

Mester Grønn

over 18 år siden

Mester Grønn

HVor har du dette fra?

lakk

over 18 år siden

lakk

jeg og begynte å lure på det alle lågg jo glimerende an

:-)

over 18 år siden

fredrik kracht (sportn kommentator) hadde jo opplagt sine meninger ang dette. Jeg tror dette bare er tull.
Derimot tror jeg at Buick ikke er så fornøyde med at Tiger spiller BMW turnering eller M Benz for den saks syld. Tiger stiller jo ikke opp i disse turneringene.

over 18 år siden

ups! han vant jo bmw sist helg!!

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Tiger stod vel over første turneringa. Burde derfor være utenfor mistanke (så sikker på seier er vel ikke han heller). Stricker spilte alle 4. Når han vant første turneringa, The Barclays, burde han vel ha fått "tilbud" fra FedEx, eller hur? Hvertfall med den formen han har vist i det siste. Dette er bare tull og fiskeslo.

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Jeg tror jammen folk har for lite å tenke på. Eller med. Helt x-files.

Ingen kjøpt vil jeg tro, spikersuppe på vei.

Olsen

over 18 år siden

Olsen

Det høres litt rart ut at noen skulle være betalt for å holde seg vekk fra turneringen, men på en annen side er det litt rart at ikke Michelson spilte alle 4 rundene for da kunne han jo vunnet lett. Man de har vel så mye penger at de ikke bryr seg likevel...

What?

over 18 år siden

What?

At Mickelson kunne vunnet lett er vel en liten overdrivelse. I så fall måtte han ha vunnet BMW Championship. Da ville han endt på 118,358 poeng. Da ville han også skjøvet Woods ned på andre plass slik at han hadde endt på 119,433. Det er fortsatt over PM...

Med andre ord måtte han ikke bare vunnet den turneringen han ikke var med i, men han måtte psyket Tiger såpass ut at han ikke hadde fått andreplass. Not bloody likely ;o)

Olsen

over 18 år siden

Olsen

Ja, men ikke å engang prøve da. Han hadde ihvertfall minimal sjanse ved å ikke spille alle. Kunne jo i det minste fått andreplassen.

jepp

over 18 år siden

jepp

både han og choi viste vell at for å sjå Tiger burde de stilt opp på alle.

TF

over 18 år siden

TF

vel, han pratet noe om familie-greier også, og han mener vel (av en merkelig grunn?) at kanskje den er viktigst da? Det er jo ikke akkurat som han trenger pengene, så da er det kanskje like greit å satse litt på å bevare en evt familiefred...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her