Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Custom Golf, tilpassing av køller.

Cagiva

over 21 år siden

Cagiva

Hei
Lurte på om noen hadde erfaring med køllene fra KZG og Carlton. Har planer om nytttilpasset sett.
Har noen prøvd dette?

Gjermund

over 21 år siden

Gjermund

Jeg vet ingenting om Carlton, men KZG er køller av høyeste kvalitet, både jern og woods. De er dyrere enn de fleste komponent merkene, men de er verdt det, synes nå jeg i alle fall..

Cagiva

over 21 år siden

Cagiva

Hei Gjermund
Har du prøvd køllene selv? Evt, hva synes du, burde jeg bestille et sett tilpasset meg i stedet for et sett Talyor Made OS sett rett fra butikk?

Lavida

over 21 år siden

Lavida

Tilpassede KZGs vs Taylor Made OS rett fra hylla?
Det er 10-0 i KZGs favør sju dager i uka!

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Cagiva>> om valget står mellom nevnte to, reis til Lasse eller Matz så fort du har mulighet for det. Da får du tilpassede køller som du vil ha glede av i mange år. Om du mot formodning skulle få behov for forandring om om kortere eller lengre tid, er dette helt kurant for nevnte herrer. Lykke til!

Gjermund

over 21 år siden

Gjermund

Jeg har prøvd driver, fairway woods, driving iron, jernsett og wedger fra KZG (alle bortsett fra wedge var av modell CH-I eller CH-II). I øyeblikket er bare en wedge igjen i bagen, men grunnen til det er at jeg lider av "må prøve noe nytt" syken :) Jeg går nok tilbake til KZG så snart jeg har vokst fra bytte-syndromet.

Hva jeg synes du bør gjøre? Jeg støtter Lavida 100% :)

backtee

over 21 år siden

backtee

har nylig kjøpt KZG Gemeni driver 395 cc hos Lasse. Alle som har testet den sier den er rå. Angående jern har jeg enda ikke bestemt meg, men vurdere et kombi med smidde kZG Zero offset opp til 6 jernet og resterende cavity back CH-I. Har testet mye forkjellig, men ingen har gitt meg den store a-ha opplevelsen. Bortsett fra utility wodd fra KZG 22 gr. Den bestilte jeg tvert etter et 15 minutter på rangen.

er enig med lavida, juster evt etterhvert

Forbrukerpolitiet

over 21 år siden

Forbrukerpolitiet

Nå synes vi produktreklamen går litt langt. Lasse, vil du vennligst legge på røret?

Motepatruljen

over 21 år siden

Motepatruljen

Husk forøvrig krage på t-skjorta er du snill, ellers setter vi deg i arrest hos US Army.

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Kjøpte spesialtilpasset Kzg 300cc i fjor. Jeg er fornøyd. Synes den er meget bra. Går langt og er tilgivende. Pass på at du får skaft som passer svinghastigheten din. Simen.

Camilla

over 21 år siden

Camilla

Kjøpte Carlton Heritage jern, 7-wood og Driver hos Lasse på Custom Golf i fjor. Køllene er veldig lettspilte og jeg er veldig fornøyd med dem!!
Lasse anbefales på det sterkeste!

Lassie

over 21 år siden

Lassie

Hvor mye betalte du for Carltongreiene ??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her