Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

behagelige kjell Kr Rike.

green

over 18 år siden

green

Andre som syntes det er utrolig behagelig å følge Solheincup med K.K.R. som kommentator?

Måtte nesten ta en valium da en annen person i stua zappet over til kvinnefotball tidligere i dag. Knistende stemme fra kommentator + hyl og skrik fra publikum - rene barnehagen.!

Men - hvorden kan Rike være en så allsidig kommentator -skyting, ski, og, you name it??

Er han er utrolig dyktig "sportsidiot"???? Eller hur?

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Jeg synes ikke at KKR er særlig behagelig som golfkommentator. Han kan for lite, oppfatter ikke alltid hva som foregår, og prater i vei uten nødvendig kompetanse. Hadde vært mye bedre med bare Vibeke Stensrud og Øyvind Rojahn. Og gjerne Vibeke alene som kommentator for min del

Solskinnslytteren

over 18 år siden

Solskinnslytteren

Hemmeligheten er å ikke høre etter hva han sier for noe. Bare høre på den deilige stemmen. Ikke la ordene forme seg i hodet, bare hør på den gode dialekten... Jeg synes det fungerer helt flott selv om KKR åpenbart ikke har veldig stor peiling på golf, men når han heller ikke later som om han er verdensmester så synes jeg det er helt greit.

lp

over 18 år siden

lp

Helt enig, KKR er behagelig å høre på, han geleider oss bra rundt det som skjer, bra støttet av de to golf-proffene - selv om han ikke har golf-erfaring. Spiller ingen rolle...

Amatøren

over 18 år siden

Amatøren

Er vel ikke så imponert over proffene. Det var en situasjon tidligere i dag der en spiller hadde en treklynge i veien for innspillet, og Vibeke var sikker på at det ble et slag under trærne. Hallo! Et punched 1-jern kunne ikke gått under der! At spilleren slo en draw rundt trærne var vel ikke så overaskende? At KKR ikke kan så mye golf er vel ikke så uventet. Flink er han like forbanna!

hc

over 18 år siden

hc

Skal vi ikke bare prise oss lykkelig for at NRK sender masse golf???

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hohoho.........

samme tenker jeg, men er litt enig med alle, så slipper jeg å krangle med noen i dag....

:P

Bra NRK

over 18 år siden

Bra NRK

Faktum er at Kjel Kristian Rike, til tross for heller laber golferfaring er en ti ganger bedre norsk golfkommentator enn noen av de andre såkalt "erfarne" kommentatorne til bl.a. Viasat Golf. Hadde KKR kommentert for golfkanalen ville jeg ikke lenger måtte byttet språk på kommentatorsporet for å slippe unna de andre latterlig dårlige kommentatorene. KKR gjør research før han går på lufta, Ravnefjell, Nilsen og Flatland kommenterer utelukkende det de ser på skjermen, som er det samme som vi som sitter og ser på ser, og gir derfor ikke noe ekstra til sendingene. Når en legger til at alle de andre har irriterende stemmer og dårlig artikulasjonsevne, så sier det seg selv at det er bedre å høre på de svenske, danske eller engeskspråklige kommentatorene.

Heia Kjell Kristian sier jeg!

b

over 18 år siden

b

Det er tragisk med Rike med en gang han finner ut at det er størst snnsynlighet for at Europa taper - da er alt så negativt at jeg tror har fikk munnkurv på slutten i dag han ble i hvert fall borte en lang periode og takk for det.

Makan til sutrepave når det butter i mot skal man lete lenge etter.

Askeladden

over 18 år siden

Askeladden

Ikke vær så sutrete da b....

Ken

over 18 år siden

Ken

Hva med å sette svensk som språk på viasat Golf så kan man høre på svenskene i steden? De er gode til å kommentere og de vet hva de snakker om...

Balancid

over 18 år siden

Balancid

I stedet for denne stadige diskusjonen (som jeg til tider er enig i),
kunne vi ikke glede oss over at Rikskanalen velger å sende SÅ mye golf i 3 dager?

Kanskje det ikke bare er vi besswissere som fulgte med. Sikkert på grunn av Tutta, og hun fikk jo mye sendetid.
Så takk NRK for at dere sendte.
Takk til ØR og VS for at dere "hjalp" KKR gjennom sendingen!

asdfasdf

over 18 år siden

asdfasdf

eneste golf kommentatorene det går ann å høre på er asbjørn ramnefjell og per haugsrud.

Cobra

over 18 år siden

Cobra

Er det virkelig noen som seriøst mener at Rike gjør seg som golfkommentator???

Jeg slår heller av lyden enn å høre på brækingen hans. Og golf har han overhodet ikke peiling på, selv om han liker å gi uttrykk for det. Nei, Rike kan godt pensjonere seg for min del...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her