Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

HB på CT

Xo

over 18 år siden

Xo

Ser ut som HB har flyt på første runden på CT i dag.
-4 etter 11

What?

over 18 år siden

What?

Rock on, Henrik! 5 fugler på 6 hull. Fortsett med det...

Xo

over 18 år siden

Xo

-5 etter 13 nå!!!!!

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Yieppie!!!!

Setter birdie på alt utenom par-3, kanon!!!

bagpipe

over 18 år siden

bagpipe

16 putter på 14 hull!!

Lerouge

over 18 år siden

Lerouge

6 under nå - ser rimelig stødig ut i dag!!

På toppen!

over 18 år siden

På toppen!

Artig å se henrik trone i tet! lenge siden det

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Dette ser jo meget lovende ut!!! Med en birdie på det 18. så er han ensom i toppen. Måtte det bare holde!

Jasså

over 18 år siden

Jasså

Detta var en hyggelig overraskelse. Synd han blir lei om et par uker.. God golfspiller, men mangler litt på indre drive synes jeg. Håper jeg tar feil:)

Si ikke det

over 18 år siden

Si ikke det

Han har jo leita etter dette lenge nå!

What?

over 18 år siden

What?

Nå skal han jo visst nok få mer støtte fra NGF, så jeg tror dette blir bra.

Tenker han får kost seg skikkelig i togkrysset i Oregon i helgen, jeg. Håper for øvrig for hans skyld at han bor i Eugene slik at han kan ta seg en tur på Taylor's eller Rennies for å se på damene om kvelden, for Junction City er ikke akkurat noen metropol... Men fin bane :o)

snappy

over 18 år siden

snappy

Er så mange folk her inne så er så dumme i hode at det er leit å lese... Tror du virkelig at HB er der for å se på damer... Herregud for en idiot du er What?

Til Jasså: Har du lest hva HB har gjort når han er hjemme... ??? Kanskje på tide å sjekke litt opp i fakta før du skriver noe... Han vet nettopp hva som mangler, og han gjør noe med det.. Idiot du også..

PS: Jeg mener ikke kanskje ikke dere er idioter, men dere skriver iallefall som noen. Prøv heller å gi litt støtte...

What?

over 18 år siden

What?

Nå vet jeg ikke helt hvor smart man må være for å kalle andre for idioter, men jeg tror ikke det er så veldig høye kvalifikasjoner for det, så du behøver vel ikke være så veldig intelligent du heller, Snappy, selv om du er god til å spille golf.

Den siste delen av inlegget mitt var en spøk på bekostning av Junction City. Jeg har bodd der borte i flere år, og det er en ganske bortgjemt liten plass. Selvfølgelig er ikke Henrik der for å se på damer. Bare at du kan tro jeg mener det, er jo like latterlig som din kommentar til meg. Skjerp deg, Snappy!!

What?

over 18 år siden

What?

For øvrig ga jeg støtte som en motpol til det Jasså skriver. Nemlig det jeg sier at de skal satse mer rundt Henrik og dermed tror jeg det blir veldig bra.

kurt

over 18 år siden

kurt

-5 på bjørnstad!! knallbra start.. -7 på ti hull lover godt for fortsettelsen :-D

asdfasdasfaf

over 18 år siden

asdfasdasfaf

Er forøvrig ikke Challangetour han spiller, men Nationwide

snappy

over 18 år siden

snappy

Hvordan kan jeg vite at du ikke mener det du skriver What?... Jeg kjenner ikke deg..

Nai.. Her inne er det ingen idioter, bare idiotiske innlegg. Vi liker jo alle golf, så idioter kan vi da ikke være.

Men over til noe annet.

Finnes det et program der jeg kan se golf på dataen.. Gjerne Nationwide tour o.l. Trenger å bruke de 10Mb/s jeg har betalt for.

Well played Henrik, keep it up.

What?

over 18 år siden

What?

Nettopp!! At du ikke kjenner meg og ikke skjønner ting betyr vel ikke nødvendigvis at jeg er en idiot, eller at innlegget er idiotisk. Kan jo være at du ikke får med deg alle poengene. Det kan du kanskje huske på til neste gang, før du buser ut som en annen dimwit.

Hadde du lest det første innlegget mitt, og den første setningen på den andre innlegget (og så tenkt en stund) så hadde du kanskje sett at jeg faktisk støtter Henrik, noe jeg alltid har gjort.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Til dere som driver å skjeller ut hverandre her, så vil jeg si det som min gamle mormor pleide å si:

Dom som sier at andre er dumme, dom er dumme dom.

Kan vi nå konsentrere oss om HB. Håper inderlig han får til 3 sånne runder i helgen, og gjør et langt steg mot PGAtouren.

What?

over 18 år siden

What?

Jeg er helt enig med deg i det, Jørgen.

Jeg burde selvsagt ikke la meg provosere på den måten, men håper du skjønner at jeg reagere når en person kaller meg en idiot på bakgrunn av at han ikke skjønner noe han leser. Det faller jo på sin egen urimelighet. For øvrig mener jeg nå at jeg ikke har skjelt ut noen, bare understreket hvor håpløst det er av Snappy å slenge rundt seg med den typen kommentarer.

Vi får håpe at Henrik følger opp den gode runden sin fra i går. Til tross for et par bogier var det jo veldig oppløftende med 7 birdier. Han har jo snakket en del med den mentale treneren sin i det siste, så vi får satse på at han husker de positive tingene fremover, i stedet for mye av det negative som har satt ham ut litt tidligere (jf. hans egne kommentarer).

Ture

over 18 år siden

Ture

Jeg håper inderlig at Henrik har funnet gleden og spiriten han har jaktet på en stund. Første seier på Nationwide for Henrik denne helgen?

snappy

over 18 år siden

snappy

Håper også på tre gode runder til... Hadde vært kult.

What? : Hadde du lest setningen under PS: hadde du kanskje ikke reagert slik som du gjør heller. Ser jeg kanskje ikke burde skrevet den siste setningen, du er på god vei til å bekrefte det som står over. Takk of farvel til deg.

What?

over 18 år siden

What?

Jeg så den nederste setningen veldig godt, jeg. Og reagerer på at du syns jeg skriver som en idiot (hvilket ikke er så mye annerledes formulering enn den ovenfor), og at jeg ikke støtter Henrik.

At du ikke skjønner innlegget mitt er ditt problem. Du behøver ikke slenge rundt deg med slike kommentarer og kallenavn av den grunn (som du indirekte også gjør i ditt siste innlegg).

Det er også direkte feil at du antyder at jeg ikke gir støtte til Henrik. Det gjør jeg nemlig både i innlegget du kommenterer, og innlegget ovenfor. Som jeg har gjort mange ganger før her inne på Scangolf.

Håper virkelig du skjønner dette.

snappy

over 18 år siden

snappy

Joda... Verre med en som heter Jasså vil jeg tro

donglebær

over 18 år siden

donglebær

Jasså vet hva han snakker om.... Cuten er i fare for HB idag;)

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Henrik i gang. På par etter to. Men se på B.J. Staten, fra delt 117-plass til foreløpig delt 4, etter en sinnsvak -10 runde!

Stian

over 18 år siden

Stian

-2 for dagen for HB, -7 og T8 totalt.

De 2 siste rundene + siste turnering har HB virkelig vist oppadgående form.

Stian

over 18 år siden

Stian

Og enda en birdie! = T5

Dæven!

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Fortsatt noen hull igjen, og Henrik har ikke fått bogeyene sine enda. Håper selvfølgelig at han får en topplassering og aller helst vinner, men ville ikke satse så mange penger på det. Henrik har tradisjon for å kollapse fullstendig når han ligger bra til halvveis.

Stian

over 18 år siden

Stian

Positive wibber mann! Positive wibber..

Her går han på en smell med drop(i vann på par3 hullet?). Håper det ikke blir værre en en bogey

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Ja der kom den første. Helt etter boka. Nå blir det nerver og kollaps. Bare vent og se.

What?

over 18 år siden

What?

Cut'en går enkelt. Og to gode runder i helgen fører til en topp ti plassering. Så gjelder det bare å bygge seg opp til kvaliken i høst. Tror dette går veien. Han er fortsatt norges beste etter min mening, selv om MT banker på døren...

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

JA selvsagt, 2 gode runder i helgen kan føre til topp 10. Problemet er bare å få til 2 gode runder........
Nå går jeg og legger meg. Titter innom på søndag kveld. Kos dere med Henrik.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

ja, Jørgen... pass på å tviholde på pessimismen, det er den som holder deg levende........

bah...

Realist

over 18 år siden

Realist

bedre å være pessimist og få rett hver gang enn å være optimist og bli skuffet hver gang. Noen lærer av erfaring, andre gjør det ikke.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

det bunner vel mer i at det er mye lettere å være pessimistisk og ikke tro, enn det er å bruke krefter på å se etter det positive og evt gå på trynet noen ganger.

Realisme har ingenting med saken å gjøre i så henseende.
Forøvrig gikk han -3 og er i høyeste grad med!
Hahahahahahahahahahaha!!

What?

over 18 år siden

What?

Keep the birdies coming! Bra start etter to hull...

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Nok en birdie! Go Henrik!

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Ser lovende ut. 2 birdies etter fem hull, T6 og to slag opp til ledelsen. Stå på HB!

Kubein

over 18 år siden

Kubein

Dobbeltboogey...faennnnnnnn

Solskinnspessimisten

over 18 år siden

Solskinnspessimisten

Og både gode og dårlige slag havner i bag'en og blir med på resten av runden...

Jasså

over 18 år siden

Jasså

er han i ferd med å miste motivasjonen?

Kalvbeint

over 18 år siden

Kalvbeint

Liker ikke tendensen, 67-69-71. Blir det 73 i morra, ca 25. plass og bare 3-4 plasser opp på rankingen. Han trenger en seier, og den er laaaaaaaaangt unna.

Kalvenakke

over 18 år siden

Kalvenakke

Bra start, birdie på andre T16 moving up

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Uffda, gikk som forventet, midt i lapskausen. Selv om det enda er 4 hull igjen ser det ikke ut til å gi mer penger enn til såvidt å dekke helgas utgifter

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her