Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Solheim Cup på TV ??

Bøkko

over 18 år siden

Bøkko

Noen som veit om Solheim Cup blir sendt på noen tv-kanaler som ikke er betal-tv ?

Bøkko

Lavida

over 18 år siden

Lavida

NRK1 og 2 sender alt fra imorgen og gjennom hele helgen.

Trippelbogey

over 18 år siden

Trippelbogey

Alt?

Ifølge programmet starter de med foursome 0805, mens TV-sendingene på NRK2 starter først 1055.

I Sverige er det en kanal som heter 24 som skal sende fra 0800 av.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

noen som vet om en bra livescore på nett da?

Kevin

over 18 år siden

Kevin

fant den selv... http://solheimcup.golfdata.se/jun/res_match_round.asp?tk=LD0737X

USA fører an...

Buksevann

over 18 år siden

Buksevann

Finnes det noe sted på nettet man kan se dette live?

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Har ikke funnet noe live på nettet, men SR (radio) sender direkte

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=live&id=2383

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Det så litt mørkt ut for EU. (herlig å se en norsk jente konkurrere under EU-flagg). Men nå svarer Europa. Blir spennende.

Buksevann

over 18 år siden

Buksevann

Ok takker Maverick!

Ture

over 18 år siden

Ture

Det er spennende. Både mactcen til Annika og matchen til Tutta vipper.

Guggen

over 18 år siden

Guggen

Nå er det ganske spennende, like etter 17

Tutta får ikke spille senere i dag

Giraffen

over 18 år siden

Giraffen

Men svarten, NRK sender jo nyheter hele tiden... Irriterende..!!

anarki og golf

over 18 år siden

anarki og golf

må bare få skryte av den fantastiske overføringen til NRK av solheim cup sålangt, perfekt å avbryte sendinga med et kvarters nyheter i det pettersen/gustafson karrer seg til a/s på 17.
En genistrek er det også å hente inn rutinerte kjell til å kommentere. dette blir en koselig helg!!

HHEhehehehhehehehehehe

over 18 år siden

HHEhehehehhehehehehehe

der sa Rike:

"Amerikanere og matchplay... De er jo veeeeldig competitive". Som betyr at amerikanere skal være så god i matchplay.

Han har ikke helt fulgt med i de siste årene ;)

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Nyheter hver halv time sender NRK alltid

Ture

over 18 år siden

Ture

Det er unødvendig av nrk å bryte sendingen så lenge de har tre kanaler å fordele programmaterialet i. Rett og slett dårlig.

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Fantastisk at det går an å klage når det sendes golf hele dagen, det må være deilig alltid å ha noe å sutre om!

Ture

over 18 år siden

Ture

Positivt at de sender naturligvis. Det må likevel være lov til å stille spørsmålstegn ved disponeringen til nrk.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

I NRK er nyheter og barneTV hellig. Selv fotballkamper og ski-VM blir avbrutt eller flyttet over på NRK2 når det er nyheter eller barneTV.

Vi får håpe de etterhvert får en ren sportskanal, sånn at f.eks golf kan sendes uavbrutt. Men den blir vel heller fylt opp med enda mere fotball.

Arne Scheie:" For mye fotball på TV? Det er da ingen som sier det er for mange bøker på biblioteket!"

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Foooore, jeg sier deg en ting; se å ta deg sammen, og spar folket for disse ignorante klisje-utalelsene dine!

Sendingen startet 10.55, avbrutt av nyheter 11.00-11.03. deretter nyheter 11.30-11.33, 12.00-12.15 og 12.30-12.33. Sendingen sluttet deretter 13.00 og gikk over til Nrk1. Der har de heldigvis kuttet nyhetsavbrekkene.

Det er fullstendig holdbart å stille spørsmålstegn ved nrks nyhets-frekvens på formiddagen. Både genrelt sett og særlig når det er direktesendte begivenheter som det gjøres avbrudd i.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Nå var det helamerikans her.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Dette ser ikke mye lovende ut for Europa, nei. Vel kan man selvfølgelig diskutere hvorfor laget er sammensatt slik det faktisk er, og om parsammensetningen er best mulig, ref Tutta og fourball, men det tyder dessverre på at det amerikanske laget ganske enkelt er klart bedre enn det europeiske.

Vi får håpe det snur!!!

Foooore

over 18 år siden

Foooore

En ting er å stille spørsmålstegn, en annen å sutre, jeg kommenterte i første rekke "innspill" 12:48 og 13:52.

Visste ellers ikke at det var en "ignorant klisjeuttalelse" å påpeke at noen er usedvanlig bortskjemte. Men jeg lærer kan hende.

Håper ellers Tutta kan være med å snu kampen i morra. Mellom nyhetssendingene.....

yid

over 18 år siden

yid

kan tenke meg at golfspillerne elsker å kommentere sammen med kjell k. rike!

"det er en fantastisk putt, men for kort..."

Giraffen

over 18 år siden

Giraffen

Eller som

"Ja, hun ligger bak et tre, og da ender det med at hun må slå en trekølle"

Ture

over 18 år siden

Ture

"Noen sier save og andre sier rescue" KKR er en behagelig før med masse rutine. Han roter litt med begrepene av og til. Totalt sett blir det greit med help fra sidelinjen.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Det du åpeker er feil, derfor ignorant.
Hva som gjør meldingen din til en klisje forklarer seg selv.

Imorgen er det lørdag, da får du også sett live. Gled deg over det du.
Skjønt det ser jo ut til å bli en amerikansk parademarsj.

HM

over 18 år siden

HM

Jeg ser på NRK 2 nå.
KRK kommenterer og mener par 3 er birdiehull. Det er karen som kan golf.
Han har med seg et par sidekommentatorer som har greie på det de snakker om, men de kommer nesten ikke til

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Sidekommentatorene kommer nok til i rimelig grad selv om de nok burde vært mer frempå. Det er imidlertid tydelig at de ikke vil overstyre Rike og rette på feilene hans, til det er de for høflige. Og det er kanskje like bra.

Øyvind Rohjan har vært utpå og svømt ved noen anledninger, bla.a er det en del som er vist på TV han ikke har fått med seg. Vibeke Stensrud er den klart beste i denne trioen synes jeg.

Stian

over 18 år siden

Stian

Hvorfor MÅ KRK være med på de golfsendingene NRK står for ? "tok en fin vei gjennom løypa" Løypa ??

Nei, norsk golfkommentering er en farse fra anker til sidekommentatorer. Takke meg til svenske kommentatorer.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Spiller det så stor rolle om han sier løype da? Jeg synes det er koselig pludring jeg. :)

Stian

over 18 år siden

Stian

Ikke om det bare hadde vært det eneste ordet. Men når våset når endeløse høyder, så fanger en rett og slett opp slike teite ord som det :)

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Jeg synes KKR er dreven, uvitende og helt OK. Dessuten er jeg happy med at krinken sender dette !!!!

HM

over 18 år siden

HM

KKR burde holde mer munn, men han elsker å høre egen stemme.
Tidligere i dag så sa han " hun spilte jo dårlig i de derre fourball greiene i går"
Nå nettopp kommenterte Stensrud at det var merkelig at kapteinen ikke slapp til Wessberg før nå siden hun hadde gitt henne et wildcard. Med det mente hun selvfølgelig at Alfredsson burde ha tro på Wessberg siden hun ga henne wildcard og dermed gi henne tillit før siste sjanse meldte seg. KKR's raske kommentar var; "Slik er livet". Han klarte overhodet ikke å skjønne hva VS mente.

green

over 18 år siden

green

Så nettopp at Tutta og en annen dame skrudde ballen fantastisk fint.

Selvsagt kan jeg spørre min pro igjen, om hvordan man skrur, men siden jeg ikke ble noe klokere av det sist gang jeg spurte, antar jeg at det er noen flinke golfere her som lettfattelig nok kan fortelle meg hvordan det skal gjøres gjøres.??

Det hender jeg skrur, men siden jeg er "nybegynner", aner jeg ikke selv hvordan jeg gjør det. Eller hvorfor det skjer :-)

Link

over 18 år siden

Link

Green, les denne tråden for opplysning og underholdning :)

http://www.golfsiden.com/debatt/thread.asp?id=2759

green

over 18 år siden

green

Takk Link, det skal jeg gjøre etter Solheimcupen er ferdig. (min spillepartner er også her, og lurer på det samme!)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her