Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

pga tour på tv i dag.

kurt

over 18 år siden

kurt

Hei!

Noen som vet hvor de viser golfen i kveld, for oss som ikke har viasat golf.. finner ikke noe sted.. krise!

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

viser siste timen på sportN

Ellers vises hele her: http://myp2p.eu/Other.htm

Lykke til!

kurt

over 18 år siden

kurt

har testet de på den siden.. ingen på soppen funker.. kommer kanskje senere.. noen bedre tips?

What?

over 18 år siden

What?

Sliter med det samme. finner bare amerikansk fotball på de kanalene som "skal" sende golf...

Sju

over 18 år siden

Sju

Prøv denne:

tvants://list.tvants.com/tvants/?k=354f2914b04f17138bff97eae07ed8c8

Virker for meg.
NB! Man trenger TVants. Kan lastes ned fra myp2p.eu.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

funker fint ja

kriss

over 18 år siden

kriss

det funket fint her og

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

for en Tigerputt! Close race.

Dr. Troy

over 18 år siden

Dr. Troy

synes tiger fremstår som en mer og mer arrogant drittunge for hver turnering han får nok dollar for å stille opp i

What?

over 18 år siden

What?

Jeg syns det ser ut som han er litt lei av å være så mye bedre enn de andre, jeg. I tillegg så tipper jeg også han er litt lei av å få de samme spørsmålene om og om og om og om og om og om igjen når han blir intervjuet...

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Til å være lei av og være bedre enn alle de andre og samtidig få de samme dumme spørsmålene om og om igjen, synes jeg han takler det hele med stor ro.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

synes Dr. Troy har et lite reflektert forhold til misunnelse.... hehehe....

Jeg tror at dette pengepreiket gjør at spillere vil pensjonere seg tidligere enn før, for det jaget som pengene medbringer anakelig tar med seg en del stress og mas.
dette er jo i utgangspunktet normale idrettsfolk som nær sagt tilfeldigvis har havnet i et pengesirkus uten like.
Tiger Woods har med sin karisma og overlegne styrke tilført golfen enorme summer penger, og jeg tipper han får et temmelig overfladisk forhold til penger etterhvert.

Når det er sagt, så tror jeg også at han er intelligent nok til å se det store bildet, hvor dette handler om golf, og ikke om penger.

se på Jack Nicklaus!
I 1980 så spilte han for 50000$ i US Open....

Vet ikke hvor mye dette var i forhold til i dag, men 20gangern i premiepotten tilsvarer nok en del mer enn den generelle inflasjonen...

Dr. Troy

over 18 år siden

Dr. Troy

misunnelig er jeg ikke... vel, kanskje litt på fruen hans når jeg tenker meg om. det jeg mener er hvordan tiger fremstår for MEG, når han lettere arrogant går rundt på banen, uten å ofre så mye som en mine for fansen, som han tross alt tjener gode penger på. jeg ville i alle fall smilt fra øre til øre dersom jeg fikk millioner av dollar, og ble tilbedt som en gud, for å spille golf. kanskje jeg til og med ville signert en cap eller to.

Ture

over 18 år siden

Ture

Yngve, jeg tror at fremtidens golfere ikke vil klare å holde seg i toppen noe lenger enn til 45 års alder. Atleter som trener systematisk vil dominere idretten i løpet av kort tid tror jeg. + 45 åringer vil slite seriøst med å henge med.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hvorfor skulle han gidde å signere caper når de bare blir solgt på ebay rett etterpå alikevel?

Eirik

over 18 år siden

Eirik

Eit godt eksempel på at Tiger "gir igjen til fansen" var under British Open, da gav han en signert hanske til en dame som ble truffet av ballen hans. Sergio Garcia traff en mann mitt i hodet, alt han fikk (mannen) var et klapp på skuldra..

Link

over 18 år siden

Link

Tiger mye tilbake til fansen. Da tenker jeg på spektakulære slag, evnen til å sette helt syke pøtter under press, spesielt birdiepøtter etter et dårlig hull osv. Det er dette som gjør at Tiger er fantastisk golfspiller som det er en fryd å se på.

Dessuten har han nok helt andre krav til fokus under runden, og hans standard for hva som er godt slag ser ut til å være mye høyere enn for mange av hans medspillere.

Link

over 18 år siden

Link

Manglet en del artikler og preposisjoner der, ja. Korrekturavdelingen er pt på ferie.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg synes fortsatt det skinner litt gjennom på de som kritiserer tourspillere som oppleves som "sure".
dersom dette hadde plaget folkemengden, så ville de sluttet å heie på han.

Tiger er en av verdens mest populære idrettsmenn, og det oppleves som misunnelse når man sitter her hjemme på berget og kaller han arrogant bare fordi han ikke gliser mens han spiller.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her