Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Takk for i dag :)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

flott arrangement, flott bane og ikke minst så satt pengene løst hos de fleste, noe som resulterte i nesten 100 store til den gode saken!!

gleder meg allerede til neste år!

Vegard

tertit

over 18 år siden

tertit

100 store? Bøyer meg i (bunker)støvet

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Enig med veggis. Ekstra flott av Holtsmark med samarbeidspartnere å samle inn 60000!!!

Benytter anledningen til å takke Fjosok for the charity, Gunder/Jarle for en prikkfritt gjennomført turnering og alle mine medspillere for en hyggelig runde.

Med min trege læringskurve må jeg nok spille Holtsmark en 6-7 ganger til før jeg klarer å samle inn en anstendig score på en bane som er slem mot de dumme men snill mot de kloke.

Rettferdig bane. Synd ikke Erik____ var her :-)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Hyllesten til arrangement og bane tiltredes.
Tror jeg la inn en god søknad om jumboplass på resultatlisten med min snasne runde på lavt tyve-tall.. Great success!

Erik____ var da der han? Var det ikke han i lys golf-skjorte som tok hjem longest drive..? ;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

stemmer det jesus ;)

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Det var jammen gøy at så mange kom på turneringen, og det ble en vanvittig overraskelse når Lars Hjorth presenterte de 60.000 han har samlet inn via partnerne til Holtsmark.

En stor takk til Holtsmark for en glimrende bane. Greenene var virkelig bra i dag, bare synd jeg brukte mer tid og slag utenfor greenene. Snufs.

Håper vi sees til neste år også :)

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jesus - så det VAR han som var Erik___ ja!? Jeg fikk en mistanke da jeg så den håpløst dårlige kinakopien av en Lindebergtrøye som han skrøt av å ha kjøpt på Fretex...

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Var det ikke Biltema da?

Forresten; jernkøller, Sun Mountain-tralle og Profoundputter til salgs.

habla

over 18 år siden

habla

Hva gitt callaway-settet for?

habla

over 18 år siden

habla

gikk...

4700

over 18 år siden

4700

..

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Jesus Maria, lavt 20 tall var jo dritbra. Min snasne runde var på deilige 20 blank......Tipper jeg er nærmere bunn enn deg ;-)

Ellers takk for et flott arrangement. Bra jobba fjøsnissa og Gundermann!!

Kjempetakk også til Lars Hjorth og Holtsmark for glimrende innsats med innsamlig av penger og flott bane.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

23 for å være eksakt, Fulland.
Savnet deg forøvrig som seierherre på longdrive-biten, trodde den biten var grei jeg..? :) Også tenke seg til å ryke for Fretex E___ da! ;)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

I dag stinket alt, drive inkludert, når teknikken ikke sitter blir det vanskelig å dra til med suksess....

Men moro var det og det er det viktigste:-)

Solskinnsgolfe____ren

over 18 år siden

Solskinnsgolfe____ren

Dere er bare misunnelige alle sammen. Både "the game" og the looks lissom. Også er jeg jo sterkest også tydeligvis. Dere er en gjeng jålehcp'ere hele gjengen!

Anonym Feiging II

over 18 år siden

Anonym Feiging II

Synes ikke du skal skryte for mye av longest "drive", FretexSolskinn. Jeg var tilstede da du slo, og det er to viktige årsaker til flakseslaget ditt på akkurat dette hullet. Den ene var at du - utilsiktet selvfølgelig - slo dritlavt under vinden, og den andre var at ballen landet på det eneste sprinklerlokket som fantes i området. Det ga en ekstra sprett og rull på minst 50 meter.

Ballen rullet akkurat 1,5 meter forbi min...

At nesten ingen av bolerne bak oss klarte å matche min halvdårlige balltreff og din flaksedrive er mer mistenkelig egentlig.

Xolxinnsgolferen____

over 18 år siden

Xolxinnsgolferen____

Var nok kroppslukten til M'Fufu som gjorde utslaget. Var akkurat som sånt luktesalt som vektløfterene tar...

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

En eim av amoniakk sier du..?

Xolxinnsgolferen____

over 18 år siden

Xolxinnsgolferen____

Det reiv godt i nesa ihvertfall...

Nye M'Fufu GT

over 18 år siden

Nye M'Fufu GT

Haha, hvor i all verden har DU kjent lukten av vektløftermiljøet? Dette lukter virkelig ille, Xena___.
Nå skjønner jeg hvorfor jesus maria er så sjalu av seg.

hallo

over 18 år siden

hallo

gutter, nå begynner dette å bli en veldig barnslig diskusjon, nesten ikke til å tro at så voksne mennesker kan skrive så barnslig. Men antar skinnet bedrar.

Anonym Feiging II

over 18 år siden

Anonym Feiging II

Der kom den :-)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

trist

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Til hallo. Barnslig? Dette er kommunikasjon på et nivå du aldri har vært i nærheten av å forstå.

Hehe. Den satt, tenker jeg :-)

N'Sisu Guffu

over 18 år siden

N'Sisu Guffu

klikk klukk klakk klukk klyk klwk qukz

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Sånn som det N'Sisu sier her. Forstår du det? Neppe.

Flaut

over 18 år siden

Flaut

8 åringer???

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

8 og et halvt om jeg må få be.

Flaut

over 18 år siden

Flaut

Takk for i dag. Nå er det leggetid

Flauere

over 18 år siden

Flauere

...og hvorfor har du ikke lagt deg da?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Dere er patetiske alle mann.

jeg er langt over dere, både i poeng og intellektualitet eller hva det heter....

takk til arrangørene, spesiellt for at jeg fikk skremt bort et par tusenlapper i greenfee på auksjoner siden tidligere i sommer.
tipper det blir som i fjor, at jeg ikke rekker å bruke de, og gråter såre tårer for alle de stratosene jeg kunne kjøpt for de samme pengene....

snufs...

king ben

over 18 år siden

king ben

det så ikke ut som om du trenger flere stratoser, Yngve.....

Kanskje like greit.... ;-)

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg synes Yngve er kjekk jeg, men så vanker jeg jo i vektløftermiljøet også da... Kongen av subtile hint vil forresten fortelle at han fikk en fin skjorte i bursdagsgave idag...

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg synes du har blitt lubben jeg KB!!

jeg er tross alt feit fra før av... hihihi.....

...

over 18 år siden

...

Hvor lang ble lengste drive?

king ben

over 18 år siden

king ben

ca 200......

Ture

over 18 år siden

Ture

Gratulerer med vel gjennomført turnering alle de som var med.

Sooolongskinnsgolferen

over 18 år siden

Sooolongskinnsgolferen

Vil anslå at lengste drive iallefall var 340 meter...

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Får vel henge meg på hylekoret og takke arrangentene for ett særdeles vellykket arrangement. Mye morro, en fabelaktig mengde penger til en verdig sak (har blitt ei jæ..høy list for neste år).

Selv, vel, det ble ihvertfall en "career high" på meg, dessverre på lost balls, 10 i tallet, de jeg ikke klarte å slå ut i kålen for egen maskin blåste rett og slett ut...

PS: Til anonym feiging II, jeg var også tilstede, og, det er faktisk ikke sprinklerlokk i skråningen til venstre, og bengelen holdt faktisk drivene konsistent lavt under vinden gjennom hele runden, tror nok bare at du må innse at du faktisk ærlig og redelig ble slått ned i støvlene,så det så!

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

rettelse; "Skråningen til HØYRE" vrient det her

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Enig med Yorkie. Nå må du krype til korset, Anonym feiging II!

Anonym Feiging II

over 18 år siden

Anonym Feiging II

Hva? Jeg holder fast ved min forklaring!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Nå tror jeg driven målte nærmere 230. Vi satte tee-klossene på back og hullet er 362 ellerno. Så da må vi jo si at Sunnyboy var flinkere enn bare 200 meter :)

Ellers må jeg si jeg er skuffet over at King Ben ikke vant longest drive-konkurransen. Han sier jo at han slår så langt - noe vi sjelden ser.

Ture

over 18 år siden

Ture

Er det ikke alltid sånn Gunder at de største fiskene er de som man mister? Sånn har vi det etter alle turneringer hvor det juges på hull 19 hemningsløst om alt mulig som ingen har sett;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

jeg har hvertfall aldri sett king ben drive mer enn 180 meter...i medvind that is.

Imponerende av King'en

over 18 år siden

Imponerende av King'en

Enorm forbedring fra i fjor. Enorm!!!!!!!!!!

king ben

over 18 år siden

king ben

hehe

tenkte litt mer på å holde ballen i spill i vindinfernoet en å slukke enkltes sult på å se ballen fly ektra langt.....

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Ture: hehe sant nok. Også sier de samme personene etterpå at de KAN slå mye lenger, men at de ville holde ballen i spill ;)

Bennern: Æ syns nu du e flink ;) Kjipt at du treputta så mye. Kunne blitt en finfin runde.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

ja, hadde han ikke vært så sugedårlig til å putte så.....

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Putte er oppskrytt, krever for mye konsentrasjon.
Bedre da å slå rundtomkring på plenen til man har strøket, plukke opp ballen og tusle til neste tee. The big dog gots to eat!

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Eller bare chippe rett i koppen, eller hva M'Fufu?

Chippie

over 18 år siden

Chippie

tror den chippinga di rett i koppen eller i enkelte tilfelle 2 cm fra Sunny skyldtes din underbevisste redsel for å putte, greenene var rett og slett for raske for deg!

Nye M'Fufu GT

over 18 år siden

Nye M'Fufu GT

Jeg kan med dette bekrefte at Solskinnsgolferen har særdeles følsomme håndledd.

OMN

over 18 år siden

OMN

Trodde dette var et forum for golf.....

king ben

over 18 år siden

king ben

Ja ja

Du Gunder! Du av alle burde vite at lengde ikke har så mye å si i golf!!!

Ihvertfall ikke når vi spiller fra dametee.......

;-)))

Til OMN

over 18 år siden

Til OMN

Du trodde feil.
Dette er en chattelinje for Yngve og SFO-barna fra Miklagard

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Hva kommer det av at ingen av de som er så ergelige for chattingen her inne tør å skrive under eget navn.......

blir liksom litt fattig å klage på formatet uten å ha noe å fare med selv....

velvel, artig med statisk chatteforum da.... masse som kan brukes til senere anledninger.

Forumpolitiet

over 18 år siden

Forumpolitiet

Nå må vi passe på å ikke ha for mye humor og vennskap på forumet. Det står i forumets regler at man ikke skal hinte om at man kjenner andre forumdeltagere i det ekte liv. Man må også passe på å infiltrere andres diskusjoner hvis man føler seg utenfor - gjerne ødelegge dem med anonyme oppgulp bare fordi man ikke har forumvenner selv.

Det er forkastelig av dere å lage et miljø med opptil 6-7 venner.

Jagerflypilot

over 18 år siden

Jagerflypilot

Ja det er synd at en liten håndfull fjortiser kan ødelegge et forum med så mye idiotisk oppgulp. Alt var bedre før skrullingklubben Miklagard dukket opp

Forumpolitiet

over 18 år siden

Forumpolitiet

La oss forby Miklagardingene å skrive på forumet. Det er nok det beste. Da kan heller de seriøse få ha stillheten alene.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

artig at noen kan henge seg negativt opp i at noen har det gøy på forumet.
men, klart, det er langt festligere med usaklige diskusjoner om subjektive holdninger....
viktig er det også....

:P

Jeg undrer

over 18 år siden

Jeg undrer

Hvilken klubb kommer Jagerflypiloten fra? Jeg ville heller spilt en runde med skrullingene på Miklagard.

PCB

over 18 år siden

PCB

Du OMN, hvis du plages av at man ikke bare snakker seriøs golf her inne...

hva kommer det av at jeg ikke kan finne et eneste innlegg fra deg her? hva har du seriøst bidratt med selv? tåler du ikke at andre har det moro? føler du deg utenfor?

Hvem

over 18 år siden

Hvem

er PCB?

Informasjon

over 18 år siden

Informasjon

Hvis noen ikke har fått det med seg så har Scangolf nettopp arrangert en sosial happening for forumets deltagere. På en slik turnering er det ganske stor sannsynlighet for at man møter folk man har chattet med på nettet, og nye vennskap dannes. Da er det ganske nærliggende å måtte godta at disse menneskene, basert på helgens opplevelser vil knytte videre vennskap på forumet.

OMN

over 18 år siden

OMN

Til PCB: Ditto. Jeg refererte bare til M'Fufu som beskrev Solskinnsgolferen som en person med særdeles følsomme håndledd. Jeg lurte bare på om det faktisk var golf de hadde drevet med på Holtsmark.. Innser at det var en morsomhet som ikke slo an. Litt overrasket over at noen skulle ta seg nær av dette.. Har kanskje en uakseptabel form do humor.

Sunny (Playboy) Bunny

over 18 år siden

Sunny (Playboy) Bunny

Jeg skjønte spøken din OG synes den var morsom. De andre 11-åringene er ikke de skarpeste knivene i skuffen vet du...

PCB

over 18 år siden

PCB

litt grunnstøtt humor der ja OMN. Er bare så lei av at når noen skriver mer enn tre linjer som ikke akkurat dreier seg om golf, så kommer kritikken umiddelbart.
Og som typisk er, fra folk som aldri har skrevet noe på forumet. var det humor så ber jeg om unnskylding for at den ikke ble forståått.

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Det er tydeligvis et krav om at en både må bruke eget navn og ha skrevet tidligere for å være berettiget til å kritisere chatte-kulturen på forumet. Vel en av to er vel ikke så dårlig.
Jeg prøver å ha et avslappet forhold til dette, men synes noen ganger at det blir vel mye. Siden jeg ikke har anledning til å stille på sosiale happeninger i Oslo, eller vilkårlige runder på en eller annen bane østpå i helgene, finner jeg denne delen av innleggene temmelig uniteressante. Når forumet brukes av 8 - 10 personer til å avtale selskapsrunder på søndag, eller gjensidig beundring av hverandres resultater på mandag, synes jeg dette virker litt eksluderende i forhold til deltakere som ikke kan være med på dette. Greit nok at det også kan være plass til litt av dette også, men det bør jo ikke ta over hele forumet. Da foretrekker jeg heller inleggene fra bobby og Erik ____, som alle kan være med å dissekere. Jeg skal likevel berømme dere for en viss grad av humor, men som sagt, - det blir litt kjedelig i lengden.
Så får dere vurdere om dere vil ta dette som konstruktiv kritikk eller furte som 14-åringer hver gang noen påpeker at slik chatting kanskje ikke er så veldig interessant :-).
Det er min mening om den saken.
Hilsen
Knut

Forumpolitiet

over 18 år siden

Forumpolitiet

Jeg må si jeg støtter tilskuer i det han skriver.

Noen få av debattantene bør kanskje bite i seg at humoren deres er irriterende for andre.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

tilskuer/Knut,
Jeg tror ikke dette er så sort/hvitt som du fremlegger det nå. Alle kan selvsagt skrive hva de vil.
derimot så er det så mistenkelig at det stort sett er anonyme 3bokstavers nicks som retter sin aggresjon mot de som skriver fast her inne.

er villig til å vedde en ukelønn på at de fleste av disse nicksene skjuler navn som allerede skriver på forumet, men som ikke vil vedkjenne seg kommentaren de nå skriver.
Det blir litt for dumt dersom disse innleggene er det eneste folk har på hjertet. da disser man seg selv.......

Når det gjelder ditt innspill om at dette overtar hele forumet, så er dette noe som enkelt kan løses.
Skriv noe interessant selv i stedet for å kritisere mangel på interessante ting å lese.

Til slutt så må jeg si at jeg selvsagt aksepterer at folk kritiserer chattingen, men skjønner ikke hvorfor.

hvis du vil ha et inkluderende forum hvor alle kan delta på aktivitetene som foreslås, eller ingen aktiviteter foreslås siden ikke alle kan delta, så tror jeg du skal lete lenge.

Jeg har ingen problemer med konstruktiv kritikk, men synes strengt tatt ikke dette var så konstruktivt, i og med at løsningen din er å chatte mindre, ikke å skrive mer interessante ting.

Hilsen Tiger McWould if he could

t

over 18 år siden

t

Det måtte jo være deg Tiger Mc. Jeg hadde mine mistanker.
Ekskluderte du ikke deg selv fra forumet for mange måneder siden.

Bjarne Potet

over 18 år siden

Bjarne Potet

Man må da kunne få ta pauser? Forsåvidt litt morsomt at du ikke har skjønt dette før nå. Yngve har vært en av de aller mest flittige i diskusjonene på dette forumet, samt Golfsiden.

Jeg mener "t" også hadde trukket seg? eller var det "b"?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

"t",

niks......

og hvis du bare har hatt mistanke om dette, så følger du ikke mye med, siden jeg har meldt fra om dette mange ganger for leeeeeeeeeeeeeenge siden....

ingen hemmelighet, og det har det heller aldri vært.

er "t" fornavnet eller etternavnet ditt?

hahaha....

t

over 18 år siden

t

t har aldri trukket seg fra forumet Bjarne.
Jeg bare registrerer at Yngve er vel så ivrig nå som før.
Bjarne Potet, kult nick, Bjarne Potet a gitt, tøft.
Yngve, både for og etternavn

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg har aldri sagt jeg skal slutte å skrive i noe forum, men husker godt at jeg trakk meg i protest fra Golfsiden en gang i tiden etter en latterlig diskusjon med AR.

har snakket med AR etterpå, og bestemte meg for å slutte å skrive med nick.

Hvor mye av hverdagen din går med på å analysere andres tidsforbruk på debattforum egentlig?

artig hobby....

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Yngve:
Jeg sa vel ikke at chattingen overtar hele forumet, men at jeg synes at det noen ganger blir vel mye ( og da intern humor ). Hvis dere syns at det er greit å bruke forumet til dette er det OK for meg, men jeg forbeholder meg retten til å synes at dette er temmelig uinteressant/kjedelig. Mer enn dette plager det meg faktisk ikke.
Men hvorfor blir dere så sure når dere får tilbakemeldinger på at ikke alle synes dette er forumets høydare blant trådene?.
Til slutt vil jeg understreke at jeg synes Scangolf Dicutational Charity er et glimrende og prisverdig tiltak, selv om jeg ikke har anledning til å delta. At dere gir initiativtaker og arrangør velfortjent ros synes jeg også er på sin plass, men alt dette interne flåset i etterkant synes jeg ikke er like interessant.

t

over 18 år siden

t

Yngve, jeg bruker ikke tid på andres tidsforbruk på forumet.
Jeg registrerer bare at ca halvparten av innleggene kommer fra deg nå som før.

Bra av Yngve

over 18 år siden

Bra av Yngve

Noen må fylle tomrommet etter Bernt

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Tilskuer: Så du mener at jeg bør si fra om alle innleggene jeg synes er kjedelig eller ikke passer for meg?

Nei

over 18 år siden

Nei

Du (og andre) bør slutte å skrive innleggg som ikke er interessant for noen, type sms

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg synes alltid at innleggene til NGB GT er interessante. Etter å ha holdt meg lenge så koker det nå over, så her kommer det:

HVEM I SVARTE HELVETE TVINGER NOEN SOM HELST TIL Å GÅ INN PÅ TRÅDER SOM UTVIKLER SEG TIL HYGGELIGE "CHATTETRÅDER". HVIS MAN KUN VIL DISKUTERE SERIØSE GOLFTING SÅ ER DET JO FOR SVARTE SVINGENDE BARE Å STYRE UNNA TRÅDER SOM "PAGING YNGVE" OG ANDRE TRÅDER SOM UTVIKLER SEG I DEN RETNINGEN. NÅ MÅ DERE SLUTTE Å SUTRE SÅ JÆVLIG FØR JEG TILTER HELT OG KOMMER OG KNUSER KNESKÅLENE DERES!

Sånn, nå skal jeg gå å ta pillene mine.

t

over 18 år siden

t

Sovepiller håper jeg.

Shaft

over 18 år siden

Shaft

Scangolf blir bare mer og mer lik en nettbarnehage. Veldig synd. Det heldigvis fortsatt noen gode og saklige tråder her, men alt for mange utvikler seg til interne fjortis-chattetråder.

Dette gjør dessverre siden useriøs og mye mindre interessant enn den var for bare noen måneder siden. Greit at noen kjenner hverandre osv, men det burde finnes grenser for hvor mange tråder som skal ende opp i fjortispludring.

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Får ta noe på min kappe! Burde være flinkere til å avslutte tråder før de utvikler seg i den retningen. Jeg lover at det skal skjerpes inn!

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Må forresten henstille til de det gjelder om å trappe ned på "chatteinnlegg" og tenke på at det er en del andre personer som er innom forumet for å lese interessante diskusjoner...

Shaft

over 18 år siden

Shaft

Takk, Webmaster!

Scangolf er det mest levende golfforumet jeg har funnet i Norge og jeg er innom her flere ganger om dagen, men det er ikke for å lese endeløse pludretråder. Noe det den senere tiden kan tyde på at flere er enig med meg i.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Jeg har ikke vært med på denne chatte-kulturen og har heller ingen ting til overs for det, men så lenge "ordentlige" tråder ikke sklir ut og blir ødelagt er det vel greit at de som ønsker det, kan starte en chatte-tråd. Det er bare for oss andre å holde seg unna de trådene.

Jeg følger litt med på forumet på Golf.se og der er kulturen helt anderledes. Personangrep og utdriting forekommer så og si ikke. En og annen tråd kan skli litt ut i chatteland, men veldig sjeldent.

Nordmenn

over 18 år siden

Nordmenn

Maverick: Det er mulig vi nordmenn er kjipe. Ta en titt på VG-forum, Dagbladet-forum, IT-avisen, etc. Der er forumene mye mer useriøse enn dette. Det finnes utallige store forumer i Norge som har altfor mye drittslenging. Jeg tror dette er en kultur i Norge, og ikke noe som er særegent for Scangolf. Samme type drittslenging finner du på Golfsiden.com, men der sensurerer redaktører veldig mye.

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Jeg vil gjerne ønske tilskuer, t, shaft, webmaster og alle andre humørløse men aktive forumdeltakere lykke til :-)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

"t",

jeg registrerer at du bruker omtrent samme matematikk som en annen på forumet, hvor ordet "nesten" og "cirka" får stor betydning for tolkningen av innlegget.

tror du bør fullføre barneskolen hvis du mener at jeg står for "ca halvparten av alle innleggene".

Dersom webmaster vil at chattekulturen skal avsluttes, så tror jeg at forumet blir like spennende som golferen.no, men hvis det er det tilskuer, t, shaft og dere andre som er imot vår sosiale lille klikk ønsker, så kan vi sikkert finne et annet sted å chatte.... selv om jeg tviler på at det vil skje....

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Hvis det som avgjør om en har humor eller ikke er hvorvidt en finner all den private chattingen morsom, innrømmer jeg glatt at jeg er temmelig humørløs. Som jeg har sagt tidligere klarer jeg nok å holde ut en god del av denne chattingen, særlig siden dere også bidrar med mye annet godt stoff her. Men noen ganger tar det litt overhånd. Det som fikk meg til å reagere denne gangen var at dere påstod at det bare var anonyme tre-bokstavers nick som aldri deltar i debatten som reagerte på all chattingen. Slik er det altså ikke.
Det er jo også godt å registrere at dere tar det med så godt humør hver gang dere blir gjort oppmerksom på at ikke alle andre synes det like interessant å lese deres private meninger om hverandre hele tiden. Dere er jo veldig gode forbilder for oss humørløse:-)

Klikk: krets av personer som holder sammen på grunn av vennskap eller felles interesser og holder andre utenfor. (store norske leksikon)
Sikkert sosialt, men for hvem ?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

tilskuer,
jeg innrømmer at jeg ikke sjekket leksikon for å finne definisjonen før jeg skrev, men det er ingen som blir holdt utenfor.
ikke er det påkrevd med chatting for å ha det gøy heller.
ikke sier noen at du er humørløs heller.

det jeg sa om disse trebokstaversnicksene var ikke så bokstavelig som du mente, og jeg kommer aldri til å sjekke kilder før jeg stiller en slik spontan påstand.

det er bare typisk at personrettet kritikk til deltakere her inne kommer fra folk som kaller seg "haha" "oms" "omg" og andre nicks som aldri kommer med noe interessant selv.
at andre heller ikke liker dette er helt ok, men du deltar jo tross alt i andre ting også, og da mener i hvertfall jeg at det er mye mer greit å diskutere dette med deg enn med en som kaller seg "pøh" eller "duster" eller lignende, hvis du skjønner hva jeg mener!

jeg er selvsagt klar over at dette ikke er helt korrekt, men dersom dette forumet skulle vært helt korrekt, så kunne vi ikke tillatt anonyme heller.

hvem skal sette grensene, og hvor bokstavelig skal alt som sies med litt glimt i øyet tas?

personlig blir jeg ikke sur på hverken deg eller andre som sutrer over chattingen og fjaset vårt, og jeg tror heller ikke de andre som nå tydeligvis er under lupen for uetisk forumoppførsel(den var god) blir sure for dette.
litt trist er det jo, synes jeg, at fokus nå skal være på hvem som chatter og hvem som er bedre enn de som chatter, og spesiellt da med tanke på at det er mye denne chattingen og tullet som har medført at vi for tredje år på rad har arrangert Scangolf turneringen.

nok for denne gang. jeg skal aldri chatte mer(løgn)........

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

BREAKING NEWS:

Klikken er nå åpen for alle!!!
Ingen behøver lengre å være engstelige for at deres små innspill faller utenfor, eller ikke passer inn!

Således vil alle surmagede observasjoner og meningsytringer på forumet ytres mellom deltakere på likt nivå og med like forutsetninger!

(Snillgutt-prisen 2007 er i boks!)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jm for president..........

Solskinnsjuristen

over 18 år siden

Solskinnsjuristen

Jeg beklager å informere om at dersom klikken er åpen for alle så kan den ikke lenger kalles en klikk. En klikk kjennetegnes nettopp ved at man holder visse personer utenfor. En klikk kan derfor pr. definisjon ikke være åpen for alle.

(Tomskalle-prisen for 2007 burde derfor være i boks for Jesus Maria)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Jeje, nå er du bare sjalu fordi jeg er president..

Solskinnsdusten

over 18 år siden

Solskinnsdusten

JM hoppet av jussen etter 3 år fordi han strøk på 2. avdeling. Så det så! Tomskalle...

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Ja det er sant..
Tankene var ustanselig tilbake til de små barna på barnehjemmet i den bittelille landsbyen i Niger.
Misjonsarbeidet var blitt en for stor del av livet mitt, og jeg måtte ta konsekvensen av det..

Solskinnsoverstreken

over 18 år siden

Solskinnsoverstreken

Ja, du tenker jo fortsatt ofte på små negergutter...

Geiren

over 18 år siden

Geiren

Er dere nødt å provosere absolutt hele tiden?

Ikke bra

over 18 år siden

Ikke bra

Dette er bare dumt.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Haha, jesus maria og Solskinnsdusten er blant mine helter ihvertfall :-)

Jeg forstår fortsatt ikke at noen kan bli provosert av at andre har det gøy. Jeg tror ikke de forstår det selv heller.

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Yngve sier:
"nok for denne gang. jeg skal aldri chatte mer(løgn)........"

Jeg sier:
" og jeg skal prøve å overse dette flåset med høflig overbærenhet og håpe at dere snart får dere venner dere kan kommunisere normalt med (sant)........"

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Nok er nok. Please!
Det er hyggelig med løst prat, men noen grenserburde det være.

Jeg har en farget kompis som spiller golf, og han synes det er noen vel drøye og nedlatende holdninger enkelte viser for tiden. Jeg stopper der.

Den/de det gjelder bør av og til tenke litt over hva man faktisk skriver.

Pedro Dimas

over 18 år siden

Pedro Dimas

Juksemakere............... Jeg gadd ikke være med for dere spilte på Holtsmark! For en møkkabanen... digger Oppegård jeg;)

Anonym Feiging

over 18 år siden

Anonym Feiging

Skjerp dere alle mann.

dere som kritiserer de som har det artig her inne kan reise ett sted og finne ut hvordan man kan tenke skinnet av en pølse.
Dere som nå chatter i denne tråden bare for å provosere de som kritiserer kan gå et sted for å finne ut hvordan man tredeler en vinkel.

Det er ingen av dere som er bedre enn noen andre, og det gjelder både tilskuer, Pedro, t, Solskinnsrasisten, Yngve, NGB GT, etc etc.

Hvorfor kan ikke forumet få være så levende som det er? Dette er helt patetisk.
hvis noen ergrer seg over innholdet i visse tråder, så hold dere unna. hvis noen ergrer seg over de som klager over innholdet i visse tråder, så hold dere unna dere også..

herregud, dette er som en barnehage. neste blir at tilskuer truer med å sende pappan sin til å banke pappan til Yngve.

duster..... alle sammen....

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Var aldri meningen å komme med noen som helst rasistisk eller nedlatende bemerkning. Hvis noen skulle føle seg støtt av noe av det jeg har skrevet så beklager jeg det på det sterkeste.

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Jeg tror jeg lar juristen stå for det som skal utøves av vold i denne sammenhengen.
Jeg føler heller ikke noe uvennskap i forhold i forhold til Yngve som skulle tilsi en slik reaksjonsform.
I motsetning til en del andre har Yngve den egenskapen at han formulere seg med en viss grad av saklighet, selv om han er dundrende uenig. Derfor synes jeg det er mere interessant å diskutere med ham enn med andre som har en tendens til å titulere folk som tullinger, idioter, duster m.m så snart en er uenig. I denne tråden har vi en faglig uenighet angående hvor interessant intern chatting på forumet er for andre, - verre er det ikke fra min side ihvertfall.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Det er mottatt Solskinn! Viderebringes.
Det går bra skal du se!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her