Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mest imponerande runden

Eirik

over 18 år siden

Eirik

Hei golfere!
Eg kurar på ein ting: Kva er den mest imponerande runden levert i golfens historie? Kven hadde den? Kva bane? Og var forholda unormale?

Sjølv har eg inga peiling kva som er den beste runden.
Håpar på svar.

Eirik

over 18 år siden

Eirik

Det skal selvfølgelig vere lurar og ikkje kurar

oddgeir

over 18 år siden

oddgeir

Skriv norsk så blir det lettere å stave ;)

What?

over 18 år siden

What?

Det er et ganske interessant spørsmål, faktisk. Vil tro det er mange meninger om akkurat det. Det er jo noen legendariske 59-runder, men forholdene tatt i betraktning er det nok runder på 60-tallet som er bedre. Noen gode tips?

PS! Ikke være idiot, oddgeir. (Jepps, blir provosert av sånt til tross for fjortisblunket)

Davis

over 18 år siden

Davis

Kanskje Davis Love III i siste runde av Players Championship for noen år siden (som han vant). Gikk lavt under vanskelige forhold. Fred Couples, som gikk med Davis, sa at det var den best gjennomførte runden han hadde sett

Passauf

over 18 år siden

Passauf

DEn jeg husker best er min egen første runde. En nær døden og utenfor kroppenopplevelse. Ikke særlig imponerende. Men den er like fult uforglemmelig. Den får meg alltid til å ta litt ekstra godt vare på ferske spillere i vår herlige sport.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her