Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Spillepartnere

Link

over 18 år siden

Link

Jeg er sikker på at flere har vært i samme situasjon, og kan gi noen råd:

Jeg kan disponere min tid mer eller mindre som jeg vil og trener derfor mye golf. MEN de fleste av mine tidligere spillepartnere har nyss fått småbarn. Dette betyr at en må spille en del med tilfeldige folk på banen. Det blir verre å få planlagt ordentlige runder for HCP-justering osv.

Dette føles litt vondt, siden jeg vet at da jeg og kompisene gikk for å spille, så var det verste vi visste at det kom med en slenger i ballen. Rart, men når en har høyt HCP og ikke føler seg spes komfortabel med svingen, så kan en fremmed gi en del press.

Jeg driver et enkeltmannsforetak og lurte derfor på bedriftsgolf. Er dette noe som er spesielt for større bedrifter, eller er det noe alle kan melde seg på? Er det noe som avtales mellom bedrifter, eller er det noen som organiserer dette?

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Her trengs det bare to deltakere om du har en til:
http://www.golfserie.no/index.php?page=om-serien

Ture

over 18 år siden

Ture

Golfserien anbefales. Har ikke selv vært med i år. Kjenner to andre lag som har kun positiv erfaring. Du kan stille med en kompis + en reserve.

Guggen

over 18 år siden

Guggen

Er med for tredje året på rad, og har bare positivt å si. Uformelt og uhøytidlig. Alikevel, alle sanser blir skjerpet og konkurranse instinktet blir vekket. Har selv spilt noen av mine beste runder i golfserie regi

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her