Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

På jakt etter driver -kan dette være noe

toffee

over 18 år siden

toffee

Har lånt en Callaway BB 460 Reg 11, i ProShopen noen ganger nå. Synes den er veldig god.

Fant et tilbud på en King Cobra F Speed 10,5 Reg til 1499 SEK. Det er jo ikke årets modell, men kan den sammenlignes med Callawayen tro?

Pft!

ar

over 18 år siden

ar

Nei.

toffee

over 18 år siden

toffee

Noe i mot og fortelle hvorfor? Nokså fersk jeg

GolfDude

over 18 år siden

GolfDude

Et lit tips, jeg var innom Ballerud igår, og der hadde de Callaway FT5 og FTi demokøller til rundt 2000.-. Bor du i nærheten av Oslo så burde du ta en tur dit.

Stian

over 18 år siden

Stian

www.0golf.no har Callaway x460 til 1490,-
Men ser ut til at de ikke har 11 igjen, bare high trajectory og 10 grader.

Link

over 18 år siden

Link

Kjøpte en Callaway FT-i neutral i år, og kan bare anbefale den vilt. Tok med den gamle driveren på rangen i år (Callaway Big Bertha II+) og den føles fullstendig død i forhold. Ta en tur på Ballerud og prøv FT-i-driveren. (Husk at den finnes i en draw-utgave også, prøv den. Jeg fikk ikke gjort det, da demo-køller for venstrespillere er omtrent ikke-eksisterende.)

kris

over 18 år siden

kris

har kjøpt en 10 graders x460 og den kan anbefalest

Guggen

over 18 år siden

Guggen

Spiller selv med Cobra F-speed 9 grader. Er veldig fornøyd, om du gjør jobben, går denne langt og rett. Jeg har fått mer lengde og flere fairwaytreff med denne.

booster

over 18 år siden

booster

har testet ein del drivere i det siste. den jeg likte best var x460. siden du sier at du er fersk, er du sikkert en høg hcp-er og da vil jeg annbefale deg å bruke x460 eller ft-i. eg har sjølv prøvd x460 mange gonger og eg har aldri slått så ofte beint etterkvarandre med lengde. denne driveren er veldi tigivene på off-senter treff.. prøv den! ft-i skal også vere veldi tilgivende på off-senter og gå beint.

Mike Slicen

over 18 år siden

Mike Slicen

Har du mulighet til å skaffe deg en Callaway FT-I til 2000,- som GolfDude sier....LØP Å KJØP. Anbefales på det sterkeste

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her