Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Trist i Kragerø.

Hans O. G.

over 18 år siden

Hans O. G.

Vi er en 4-ball med pensjonister som alltid gleder oss stort til sensommerens store begivenhet, Sørlandstouren. Da spiller vi Kristiansand, Grimstad, Arendal og finale i Kragerø. Sistnevnte er alltid høydepunktet, flott bane og hyggelig betjening har vært stikkordene. Forventningene var store i år også, men akk så skuffet man kan bli. Banen var riktignok nesten like fin som alltid, derimot var mottagelsen og prisene under enhver kritikk. Ingen i registreringen kunne svare på enkle spørsmål som burde være et minstekrav angående kunnskap, heller ikke på en hyggelig måte som burde forventes ved et slikt anlegg.
Enstemmig er det nå bestemt at Norsjø blir finalebanen for neste års turnering. Kragerø blir aldri mer besøkt av oss.
HOG, Drammen

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Det var jo synd dere ikke fikk det dere har fått de foregående årene i Kragerø.

Kan det ha vært en engangshendelse?
For meg virker det titt drastisk å uteslutte denne for alltid om opplevelsen alle foregående år har vært bra!

Kristian

over 18 år siden

Kristian

Typisk snurte pensjonister. Dersom alt ikke stemmer klager vi og syter vi litt. I tilegg boikotter vi Kragerø for alltid og må fortelle om det her på scangolf.

Jaja, synd for dere.

Jeg undrer

over 18 år siden

Jeg undrer

Hvis dere møter en person i kassa på Rimi som ikke helt har dagen, og som sier noe skeivt. Kutter dere for evig og alltid å handle på Rimi? Da tror jeg man fort slipper opp for butikker :)

Ja

over 18 år siden

Ja

Vi velger systematisk med utgangspunkt i egne eller andres erfaring.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Vel, nå er vel ikke dere noe bedre selv når dere anonymt kritiserer en som står frem med en dårlig opplevelse.

Derimot, så savner jeg en beskrivelse på hva som var dårlig.
synes klagen som kommer her er noe tynn, og skjønner ikke hva som kan ha vært så forferdelig at man skal boikotte for evig og alltid jeg heller.

personlig så har jeg kjempelyst til å prøve å spille Kragerø, og denne klagen er i allefall ikke nok til å skremme meg fra å prøve.

Ture

over 18 år siden

Ture

Det er jeg enig i Yngve. Allikevel er det ikke tvil om at vedkommende har hatt en dårlig opplevelse i Kragerø. Det er alltid litt rett i en klage. Vi bør strekke oss litt lenger (i Norge) for å imøtekomme klager så blir det mindre sutring ala denne tråden.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Jeg har alltid spilt Kragerø en gang pr sommer, så også i år. Banen ahr vært flott og mottagelsen har vært duveren, med marte is pussen.

I år var banen etter min mening i dårligere stand en tidligere år, bl. med flekker og mose på greenene etter nedslagsmerker. Betjeningen var ok, men langt unna tidligere standard.

Jeg vet heller ikke hva pensjonistene klaget over, men jeg har faktisk litt forståelse for det Hans O G skriver. Jeg kommer imidlertid til å spille til neste år også, forhåpentligvis er standarden både på banen og betjeningen hevet igjen.

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Jeg er uenig i det meste, unntatt det med duveren, med marte is pussen. Der syns jeg virkelig du traff spikeren på hodet, og jeg kjenner meg veldig igjen.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg tviler ikke på at vedkommende har hatt en dårlig mottakelse, men skulle ønske at når han skriver om det her, så er det noe mer utfyllende så det går an å forstå hva han egentlig har opplevd.
dette ble litt mangelfullt og tåkete.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Tror jeg har tolket Pepper riktig:
mottagelsen har vært suveren, med Marte i spissen?

Bob

over 18 år siden

Bob

Dette er ikke noe annet enn ett forsøk på å stille klubben i ett dårlig lys fordi de synes det var så stas å mørt visse folk i Proshop. Disse er nå skiftet ut av sikkert gode grunner og det er Pensjonistene uenige i.

At service i proshop er gjennomgående så mye bedre i alle andre klubber at det aldri klages av Pensjonisten på grunn av servicen der er godt nok bevis på min påstand.. bare ett forsøk på å skade klubb og sittende styre ved hjelp av slag under beltestedet...

Nicolai

over 18 år siden

Nicolai

Jeg synes klagen og handlingen er fornuftig. De har vært der i flere år, og fått den service'n man kan forvente som gjester. Dersom man plutselig opplever noe annet, er man i sin fulle rett til både å klage og bytte leverandør (bane).

Norge

over 18 år siden

Norge

Heldigvis kan man ytre det man mener i dette landet. Jeg er enig i at det er smålig å skade en klubb som sliter på denne måten. God bedring.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

HenrikFan, du har helt rett. Det gikk visst litt fort da jeg skrev det. Skrev i tillegg et rette-innlegg i dag tidlig men glemte Nick-id og da forsvant det. Må nok skjerpe meg :)

Den beste og hyggeligste mottagelsen jeg noen gang har fått på en golfbane var da jeg ble ønsket velkommen til Kragerø av Marte, slik hun gjorde med alle. Synd at Marte og Per forsvant.

Uansett, som nevnt over skal jeg spille banen igjen til neste år, noen boikott er ikke aktuelt.

Takk Alter Ego

over 18 år siden

Takk Alter Ego

Har fortsatt vondt i magen etter latterkula ...

Obiwan

over 18 år siden

Obiwan

Har ikke vært i Kragerø ennå, selv om jeg bor på sørlandet. Men jeg har vært på Norsjø to ganger. Og tar av meg hatten for den fantastiske banen og servicen der....

søring

over 18 år siden

søring

Vi drar også en rundtur med golf hver sommer og etter mottagelsen i Kragerø, har vi ikke engang vurdert å komme tilbake og spille der. Det er så mange hyggelige plasser å spille at det koster ikke noe å droppe plassen med elendig mottagelse av greenfee spillere. Ikke opplevd maken noensteder.

Krutrauk

over 18 år siden

Krutrauk

Ingen røyk uten ild. Det er tydeligvis et forbedringspotensialet i Kragerø. De som var godt vant blir skuffet. Høres slett ikke greit ut. Dropper planlagt tur tidlig oktober til ting er i orden. Sørlandsturne til neste høst. Bjåvann og Kragerø står på listen for nye erobringer! Andre forslag sørafor?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

har hørt mye fint om Kvinesdal.....

green

over 18 år siden

green

kvinesdal er nyyydelig - enig med Yngve der.

Bob

over 18 år siden

Bob

Har også hørt det skal være bra derfra noen som har vært der. Det åpner visst nytt hotell der til våren også - med "utsikt".....

green

over 18 år siden

green

hei Bob, kvinesdal er min hjemmebane. banen er kjempeflott. noen mener at den er norges fineste. nå er det også åpnet en ny ni hulls p&p bane der i år.

nytt hotell er under oppbygging på utsikten, kun få minutter fra banene. velkommen alle sammen, tror ikke noen vil bli skuffet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her