Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

STARTLISTE SG Charity

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Da ligger startlisten klar:

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=pam

Vel møtt :)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg vil gjerne benytte mitt tastatur til å oppfordre alle til å tenke litt effektivt når vi spiller på lørdag.

i alt for mange turneringer så opplever vi at man bruker fryktelig lang tid på sine spillerutiner, noe som ofte fører til runder som tar 5 timer.

Det hadde vært hyggelig om vi slapp å få klager fra Marshalltjenesten på lørdag, slik at alle kan hygge seg og spille best mulig uten å måtte tenke på at de forsinker hele spillefeltet.

nå vet jeg at jeg kaster sten i et potensiellt glasshus i og med at jeg spiller i førstefirern på lørdag(HEHE) men det betyr bare at jeg selv skal være med og legge listen.

følg med firerballen foran deg, så slipper du å tenke på firerballen bak deg.

Vi gleder oss uansett, og håper det blir mange lave scorer.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Bollocks..
Jeg skal gå i den siste og kommer til å slite med dine lost-balls heeeele dagen Yngve..

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Og du, Yngve, bør følge med firer'n BAK deg...

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Hvor jeg flittig skal bruke stumpen din som blink for den ulovlige lasermåleren min. :)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Jeg visste at du lekte med andre stumper!

Drittsekk..

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Hehe, Sola-til-jesus:

Jeg tenkte å foreslå en krysspeiling mellom din ulovlige og min lovlige laser for enda sikrere resultat, men med den blinken burde krysspeilingen være unødvendig.

Xolxinnsgolferen

over 18 år siden

Xolxinnsgolferen

Ja, snakker om å bomme på en låvevegg...

Xolxinnsgolferen

over 18 år siden

Xolxinnsgolferen

Jesus: Sånn går det når du ikke vedlikeholder forene dine. Nå er din venstre lenger enn den høyre og da blir det vanskeligere å treffe rent.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Jeg er forøvrig ikke særlig bekymret over krysslaserering med Yngve, mye mere bekymret dersom det tar tid sånn at vi blir litt seine med å komme oss en 310-320 meter unna ballen bak! Har nemlig hørt at han har rivi av baklomma så den ikke skal hindre baksvingen.

Hull 15

over 18 år siden

Hull 15

Jeg er derimot klar for litt kryssharselering av Yngve :)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Det ser ut til at jeg kommer til å rekke auksjonen på lørdag, har fått oppfylt ønsket om sen start i morgen, og går derfor ut først på lørdag.

(Søndag har jeg starttid på Miklagard :D)

Bamse

over 18 år siden

Bamse

Dårlige kompiser du har som ikke har trua på deg og bestiller på Miklis i tilfelle... ;o)

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Også har ingen bestilt starttid til meg på søndag? Fnys!

*finne seg nye venner*

Sunnyboy: vil du være vennen min?

jesus maria: Hvis Sunny ikke vil være venn, vil du? Beklager at du er nummer 2 på lista mi.

skråinsk

over 18 år siden

skråinsk

Er det satt ett fast oppmøte, eller holder det å møte opp i forhold til ballen man skal gå?
Og til dere laserfolk. Skal man holde tempoet oppe, så hjelper det nok at de ikke blir brukt for hvert bidige slag. Tar tid det serru :)

Bamse

over 18 år siden

Bamse

Tror d r plass til deg og Gunder!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

skråinsk:
Det er ikke noe fast møtetidspunkt, men vi håper at alle blir med på mat og premieutdeling etterpå :) Det blir ettpar timer å vente for de som går ut først, men jeg skal sette Yngve på bordet for underholdning til alle er inne.

Jeg skal lasermåle absolutt alt :) Laseren har gjort meg til en gladere golfer. Hurra!

skråinsk

over 18 år siden

skråinsk

Alt avhenger jo selvsagt på hvordan det ligger an etter endt runde.. men tar sikte på mat og avslappning etter runden.

Sånn, da vet alle i turnering hvem som eventuelt skaper kø på banen :)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Klart jeg vil Gunder, har ikke råd til å være picky

veggiss

over 18 år siden

veggiss

spilte en runde på holtsmark i dag...dere har ingenting å frykte fra min side hvertfall...

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Jeg tar sterk avstand fra at en i flighten min skal ha med seg en ulovlig lasermåler. Med mindre den også kommer meg til gode, selvfølgelig.

YngveMcPrøvesving: Ja, du kaster så absolutt stein i glasshus. Du har jo aldri spilt en runde på under 6 timer.

Xolxinnsgolferen

over 18 år siden

Xolxinnsgolferen

Jeg er ikke venner med folk som ikke er kule og bruker "x". Men jeg kan vurdere en merxy runde... Når da eventuelt?

Hull 15

over 18 år siden

Hull 15

Jeg håper Yngve kler seg litt moderat i år, ellers kan jo folk komme til å tro at det er St Andrews som sponser turneringen

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Regner med at de fleste blir igjen og får med seg auksjonen etter turneringen, en del godsaker blir det da!

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Två frågor:

Skal vi spille med ballplassering? Det er noen fairwayer som enda ikke er helt konge (f.eks 15 hvor det er noen gresstuer med enkelte harde leireflekker, så er man riktig heldig så ligger ballen på hard leire med en fin gresstuft foran) Litt surt å bli straffa for å ligge i fairway, så mitt forslag er at dersom man ligger på en sånn flekk så er det ballplassering (gjelder selvsagt ikke hvis det er divot)

Mathias,
Får vi sånn flaggkart som dere lagde til KM?

veggiss

over 18 år siden

veggiss

spørsmål ang mat og drikke. jeg takler ikke å sitte edru med alle jålehandicapperne som vanker her, så blir det noe alkoholholdig servert eller er det boyb?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Yorkie hvis det er meg du sikter til , vil jeg ha meg frabedt at du hevder at baksvingen min er lang.

I sommer har jeg jobbet den inn slik at den er ca 10cm kortere en i fjor.

Dermed svinger jeg nå bare omtrent 40 cm lenger bakover en John Daly, mot normalt 50cm....

Fortsetter jeg denne utviklingen er det snart slutt på dagene da jeg duffet meg forbi driven til Gunder......;-)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

heh...ikke bra å skrive når man er påseilet ser jeg. skal være byob (bring you own booze) seff.

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Yorkie: Det blir ballplassering på fairway ja. Ett scorekort tenker jeg er nok. Dette pga rennene etter vertikalskjæringen. Dette gjelder alle fairwayer. Det blir nok ikke flaggplasseringskort :) Så gode er vi ikke uansett.

veggiss: Det er BYO (bring your own) hvis du skal ha alko :)

Mr Fulland: Fy !! Fy fy fy! Det er frekt å duffy forbi vennene dine. Jeg traff den ganske ok den forbaska ballen. grrr. Slemme mann. Håper du går i alle fellene jeg skal legge ut for deg ;) er jo derfor jeg går først.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Har da ikke sagt en lyd om lengden på baksvingen din jeg, alt jeg vet er at jeg går i ballen foran deg og da skal være på sikker avstand når du slår, golfball i hue gjør j.. vondt, tror jeg

veggiss, tror byob er en safe bet, men, kun ETTER runden ellers blir det DQ ift dopingparagrafen;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

haha...jeg skal lett dope meg ned på iskalde coronas under runden :)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

legger du igjen en og annen i røffen her og der eller?
Kom an'a, vær litt bøddi'a..

veggiss

over 18 år siden

veggiss

kan legge igjen tomgodset hvertfall ;)

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Grimlende Gundermannen, da skal jeg legge meg på rennene;)

Får vel kopiere taktikken fra KM da (selv om vi hadde flaggkart) gå for flagget hver gang, slå de litt kort sånn at jeg går i bunkern, så får jeg trent med den nye fine sandwedgen min;)

Hemmi

over 18 år siden

Hemmi

HA EN FIN TURNERING I MORGEN ALLE SAMMEN

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her