Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tourer 2008 - noen norske?

Odd(s)

over 18 år siden

Odd(s)

Det går kjapt mot sesongslutt. Hva tror folk, har vi noen på toppnivå tour på herresiden neste år? Eneste pr. i dag, Tage, har vel hatt en sesong med få lyspunkter, så der må det vel et lite mirakel til. P. Kansche og J.A Larsen er i nærheten av å kvale gjennom CT, men begge må gjøre noe utenom det vanlige for å greie det. Per i dag virker PK sterkest, tipper optimistisk en av dem greier å kvale på den ene eller andre måten. HB skal kanskje ut i Q-school, men oddsen kanskje ikke de beste? M. Thorp skal også dit, og mange sier det er lettest å kvale 1. gang, da er man uten press. Likevel, fryktelig mange om beinet, så det er tvilsomt.
Sum: vi har en mann på ET neste år også.

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Aronsen spiller seg inn via Nordic League.

Tage kommer topp-10 i kvalet med fulle rettigheter, mens Nilbrink, Kaensche og Larsen skaffer seg en ok kategori i samme kval.

Ift PGA tror jeg ingen av de 3 spiller seg inn, og da tror jeg Henrik velger Europa, med et antall wild cards til turneringer neste år. Hva Morten og Marius gjør vil vise seg, jeg håper Marius velger ET, mens Morten lever ut sine drømmer videre!

2008 blir et år med masse norske på ET!

Yieppie!!!

Huh?

over 18 år siden

Huh?

Morten? hvem er morten?

Facit

over 18 år siden

Facit

Ser Torstein Nævestad har meldt seg på pre-kvalet til PGA-touren. Har hørt at også Jan-Are Larsen skal forsøke seg på PGA-kvalet i år.

Adam

over 18 år siden

Adam

Eventuelt fire norske i PGA kvalet da. HB går vel rett inn i siste runde, mens Thorp starter i runde en. Hva med Larsen? Blir det runde 1 på han også? Er det ikke sånn at den første runden av kvalet kan spilles i europa også?

jaja

over 18 år siden

jaja

morten orveland

Nexus

over 18 år siden

Nexus

Har bare tro på Marius Thorp. De andre har holdt på lenge, men svikter gang på gang. De er ikke offensive nok mentalt og derfor ikke gode nok for høyeste nivå hverken i USA eller Europa.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Frykter jeg går litt i Erik___-fella her, men jeg har også stor tro på Marius Thorp.
han har en killervilje, og det kan hjelpe han å stige hurtig i gradene.
hvor på listene og hvilken liste han havner på er umulig å vite og det skal jeg ikke engang spekulere på, men dersom han fortsetter å kjøre på og utfordre det som er større enn han selv, så tror og håper jeg han kan klare seg bra.

han har en god merittliste som amatør, og dette kan ikke sammenliknes med merittlistene til proffene, for det er mange amatører før han som har hatt tilsvarende meritter uten å ha noe å vise til som proff etterpå.

time will show, og lykke til til alle som prøver.
Jeg håper vi får to på PGA til neste år og to på ET.
da skal jaggu jeg også kjøpe Viasat Golf, selv om jeg hater tanken på å betale det selskapet så mye som ei krone....

:)

Rich

over 18 år siden

Rich

HB går inn i siste del av kvalet hvis han er innenfor nummer 65 på NWs pengeliste. De 25 første rykker direkte opp.

Ture

over 18 år siden

Ture

HB er 101 på lista. Det blir en lang høst!

13:50

over 18 år siden

13:50

Marius gir oss kanskje håp fra 13:50 og ut helgen!

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Da er Marius i gang.

Adam

over 18 år siden

Adam

Hvor ser du det?

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

http://scores.europeantour.com/default.sps?pagegid={8455C601-B598-43F0-AE27-8559DC7985DD}&eventid=2007076&ieventno=2007076&infosid=2

Marius hadde teetime 13.50.
Han har ikke fått noe score ennå, er det utsatt noe?

hemmi

over 18 år siden

hemmi

Utsatt i 2 timer pga morgenfrost.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her