Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Digital-kamera donert av Fujifilm Norge!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Fujifilm Norge har vært generøse og donert et digital-kamera til auksjonen!

Budgiving vil starte i forumet og avsluttes under turneringsmiddagen på lørdag 8. september. Siste gjeldende bud på forumet må komme inn før fredag 7. november kl 2000. Dette kan bli overbudt på lørdag.

Dette er en flott anledning til å kjøpe en flott gave (julegave til deg selv eller andre) og samtidig støtte en god sak.

Du kan lese mer om digital-kameraet i linken under.

http://www.fujifilm.no/ProductCloseView.aspx?m=550

NB: Det vil sannsynligvis bli satt krav om et minstebud på dette kameraet, dette vil bli avklart med Fujifilm Norge. Veiledende pris er 2795 ,-

Takk til Fujifilm Norge for den generøse gaven!

Gi bud!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Utrolig bra av Fujifilm å donere gaver til turneringen. En stor takk til Jan-Erik (Janec) som har jobbet for å få dette til.

Bamse

over 18 år siden

Bamse

Fyrer et bud som kanskje er under minstekrav om slikt dukker opp, men det er da en starter...

Bud: 1000,-

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Fujifilm Norge ytret et ønske om minstebud på 1500 kroner for kameraet.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Det kan informeres om at produktet fikk "Anbefalt produkt" stempelet hos Dinside.no og terningkast 5. Hvis jeg ikke akkurat hadde kjøpt et kamera så hadde jeg gått for dette. Dette er et veldig bra kamera!

FC

over 18 år siden

FC

Jeg byr kr 1500,-

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Kameraet dukket ikke opp på auksjonsdagen, da han som skulle skaffet det pådro seg en skade og kunne ikke være med i turneringen.

Derfor venter vi med å "selge" produktet til det dukker opp. Vinner av auksjonen er FC for 1500 kroner evt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her