Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfside på internett

backspinn

over 18 år siden

backspinn

Vet noen om en side der de selger toski,snake eyes, maltby,wishon o.l til en bra pris?

eirik

over 18 år siden

eirik

www.golfsmith.com har iallefall snake eyes billeg

M05

over 18 år siden

M05

Er veldig fornøyd med det (Maltby M05) jeg fikk levert fra www.divotmastersgolf.com

backspinn

over 18 år siden

backspinn

går det å bestille til norge prøvde men det kom bare om state in usa hva er foresten frakten

veggiss

over 18 år siden

veggiss

kommer an på hvor mye du handler, hvorfor ringer du dem bare ikke og spør?

kristian

over 18 år siden

kristian

www.divotmastersgolf.com levere til Norge ja. Golfgsmith også om du ser litt nøyere

Knallbra

over 18 år siden

Knallbra

www.golfwerks.com

backspinn

over 18 år siden

backspinn

hvordan da når du trykker purchase kommer det opp en meny der kan du bare velge stater i usa å sende til

kristian

over 18 år siden

kristian

nei ikke om det ser litt til. det står noe sånt som intertnatil nation customers click here.

fikk nettopp min pakke fra golfsmith

backspinn

over 18 år siden

backspinn

ok men jeg snakker om divotmaster

M05

over 18 år siden

M05

Jeg sendte mail og ble fortalt hvordan jeg skulle gjøre av folka på divotmasters. Husker ikke helt, men jeg tror de ringte meg også. Jeg fylte inn ekstra info i feltet nederst under bestillingen.

backspinn

over 18 år siden

backspinn

ok men hva med nettogolf vet noen om kvalitet og fraktpris der i forhold til divot?

Kristian

over 18 år siden

Kristian

Gjør ikke noe. du skipper bare det feltet. jeg kjenner Rich Mcnett som driver divotmasters, de har sendt flere ganger til meg i Norge. Ingen problem og bra service derfra.

backspinn

over 18 år siden

backspinn

Vet noen fraktpris fra divotmasters og nettogolf?

backspinn

over 18 år siden

backspinn

??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her