Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Km 2007

Brooker

over 18 år siden

Brooker

Vi går mot KM-helgen for de fleste klubber i landet.

Hva er målet deres i KM i år?

Jeg kom på 4. plass i fjor, ønsker pallplass i år!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Nei tja. Siden vi spiller fra dödar-tee er vel mitt mål om å ha flest mulig runder på 70-tallet. Mål om plassering finnes ikke. Ønsker bare å knuse NGB GT så mye som overhodet mulig. Men siden han ikke klarer cuten så slår jeg han vel med 20 slag da. Klarer han cuten med 98 så slår jeg han med 60 slag etter 3 runder.

What?

over 18 år siden

What?

Klubbmesterskapet har allerede vært, og jeg var ikke med fordi jeg trodde det var helgen etterpå og fikk ikke meldt meg på... Idiot, tenkte jeg stille for meg selv.

Høh...

over 18 år siden

Høh...

Vant KM for et par år siden, men klubbmesterskap er den minste knøtteturneringa jeg vet om. Det er en event der komiske mid-handicapperne prøver å etterligne PGA-gutta fra TV i klesveien og sjerper sansene for å sette ny personlig banerekord et eller annet sted langt oppå 80-tallet. Gidder ikke å gå flere runder med klovner så jeg tar turneringsfri denne helgen for å trene og finslipe spillet til større turneringer.

Mester Grønn

over 18 år siden

Mester Grønn

Meld deg inn i en klubb med golfspiller da vel!

bøe

over 18 år siden

bøe

ble nr 2 ifjor

går for seier iår

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg kom endelig ned til klasse 1 så jeg fikk delta i KM i år.

"endelig mulighet til å få en sisteplass igjen" tenkte jeg, etter å ha slitt meg nedover fra sisteplass i nettoslag de to siste årene....

ble 21 plass eller noe sånt. satser på å bli nr. 19 neste år.... :D

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg vedder to millioner kroner med hvemsomhelst på at jeg ikke går i lederballen på søndag!

Petter Smart

over 18 år siden

Petter Smart

Bare jeg slår Gunder og NGB GT så er alt såre vel. Burde vel kreve et snitt rundt 90 slag per runde:-)

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Mester Grønn:
Det er dårlig gjort å prøve å fravriste andre golfklubber en slik positiv miljøskaper :)

Mester Grønn

over 18 år siden

Mester Grønn

Ja da , skjerpings.

Truls

over 18 år siden

Truls

NGB GT - Hvis alle de andre i KM avtaler å dele de 2 mill'ene, kan det sikkert bli en virkelighet med siste start på søndag!

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Hehe. På Miklagard er det kun menn av ære, så der har jeg ingen ting å frykte!

Håper jeg...

veggiss

over 18 år siden

veggiss

dessuten er det jo ingen mikla-medlemmer som har bruk for 2 mill, det er jo bare vekslepenger for dem :P

Yes

over 18 år siden

Yes

NGB GT.
Jeg håper du er en mann av ære og står for det du sier.
Det jobbes som besatt med å organisere lederballen søndag.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Hihi. 89 i dag, 24. plass. Høyner veddemålet til 3 mill. Nei vent. Vi flesker likegodt til med 3,5!

veggiss

over 18 år siden

veggiss

gunder og fjosok spilte jo riktig så respektabelt i dag, synd med de to dobbelbogeyene på slutten der da. king ben spilte som en grønt kort spiller...hehe

Gunder

over 18 år siden

Gunder

I dag spilte jeg som en 54-handicapper på hull 8 og 9 :D tøft.. to triple på rad.

Du da veggisen?

veggiss

over 18 år siden

veggiss

tenkte at jeg hadde så mange baller liggende her, så fant ut at jeg måtte spille bort flest mulig i dag. scoren ble deretter ;)

god runde

over 18 år siden

god runde

Til høh. Er du så blærerete og dum som du høres ut eller er det bare tull og opplegg til å ødelegge nok en tråd?

Jeg har spilte to gode runder i dag, men må nok forbedre meg med ett par slag i morgen hvis jeg skal få premie. Det er mitt mål i år. Skal jeg klare det må jeg spille over evne. Men pytt pytt. Alle må stille opp i klubbmesterskapet.

Link

over 18 år siden

Link

Triple bogeys? Hallo? Jeg høyner med 11 slag på et par 5 hull hvor jeg lå i bunker på 5. (6,7,8 og 9 ble brukt for å manøvrere rundt i de snedig plasserte sandhinderne rundt green, og jeg avsluttet med en flott to-putt.)

Litt irriterende at starttiden ble flyttet _frem_ samme dag vi skulle spille, da forsvant tiden jeg hadde tenkt å bruke på putting før runden. Burde vel protestert, men jeg er like flink til det som å prute.

snappy

over 18 år siden

snappy

Vant uten problem i fjor, vant i år igjen etter klubb skiftet.. Spilte ok, lite birdies og lite bogies.... Som da gir kjedelig score. Men men... Vel overstått KM.

Har oppnådd det at jeg er drit lei turneringsspill nå... Orker ikke spille LArvik neste helg tror jeg.. Får melde meg av på tirsdag eller noe..

Glad sesongen snart er over..

Snakkes

Glad gutt

over 18 år siden

Glad gutt

Ja det var en glad gutt.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg forstår snappy godt jeg. Hadde ikke så mange birdies jeg heller. Definitivt en kjedelig score, og stiller helt sikkert ikke i Larvik neste helg.

Fra nå av skal jeg bruke alle mine ressurser på å slå rett frem.

Snakkes.

Golf

over 18 år siden

Golf

Tapte i omspill. Klovneri

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Min første KM-deltagelse med 3 runder ryddegolf, en morsom eagle, og noen mindre katastrofer. Endte ett slag bak årets mål som var topp-20.

Artig arrangement med 90deltagere og sol, masse frivillige og supre baneforhold.

Ga mersmak! Målet neste år blir topp-10.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Spilte mongo-golf siste dag og ble fullstendig avkledd til tross for at vi spilte fra kylling-svart med normal hastighet på greenene.

3. plass i fjor ble til en 10. i år :(

All honnør til vinner som serverte en 73 runde i går, meget sterkt sånn som banen var satt opp!

jam

over 18 år siden

jam

Normal hastighet på greenene?? Jeg har aldri spilt mikla så rask! Men det var kanskje en kombinasjon av at pinnene sto litt kinkig til, og at det blåste en del?! Og kylling-svart(!) var greit nok i går, da vinden var feil vei...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her