golfball!
Hva skjer med det norske jente/dame landslaget?? Jo, det faller sammen! Noe er nødt til å skje snart i NGF for at jentene skal klare å prestere på det nivået de egentlig kan når de spiller for landslaget. Når jentene spiler turneringer her hjemme er det ganske mange som spiller bra golf og som vet hva de driver på med, men så fort de skal spille for NGF fungerer det ikke. Jeg hører altfor mange historier om hvordan Lars Vangdal oppfører seg og tilrettelegger opplegg rundt spillerne som ikke holder mål i det hele tatt! Det er bare å se på et par av de turneringene som har vært i sommer; lag-EM, LET og nå EM. JEg har hørt for mange historier om jenter som blir lei av golf og ikke gidder bare på grunn av NGF og Lars. Jeg har og hørt for mange av norske golfjenter si at hvis ikke Lars hadde vært der hadde alt vært så mye bedre! Slik skal det ikke være! Lars er rett og slett nødt til å gå. Jentene er nædt til å si det de mener og noe er nødt til å skje nå for at ikke det norske dame/jentelandslaget skal falle sammen!