Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pettersen

SB

over 21 år siden

SB

Over fjorden er også Suzann kommet godt i gang i dag. Par-birdie-birdie etter 3 hull gir -4 totalt og 4. plass til nå.
Go Suzann!

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Fortsett gjerne å holde oss oppdatert da mange ikkke kommer inn på lpga.com

Bjørn

over 21 år siden

Bjørn

Det bør være mulig å komme inn her :
http://www.lpga.com/realtimescoring.aspx
og her for Suzann sin score
http://www.lpga.com/player_results.aspx?id=531&tid=276
Forøvrig 3 under etter 5 hull
Kom inn uten problemer med ADSL

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

... og når vi legger til at Stensrud og Lundgreen er på par etter første runde i Portugal så ser det ut til å bli en god norsk golfhelg. Hvis Kaensche og Larsen står på i Italia blir det enda bedre.

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

-3 i dag (-5 totalt), 3 plass, etter 5 hull i dag.

Bjørn

over 21 år siden

Bjørn

Må kanskje ut selv også siden sola skinner og det er 23 grader utenfor vinduet akkurat nå

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Når jeg nå har fått meg tee off tidlig søndag morgen så blir det plass til både egen golf og andres golf.

Tutta er nå - 3 etter 7, 4 birdier og en bogey.

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

Påfallende bedre stemning på forumet nå enn tidligere i vinter...

Banene åpner, solen skinner og folk gleder seg til helgens runde(r). Når både Henrik og Suzann spiller bra, blir det jo bare fryd og gammen!!!

God sesong!

Ivrig

over 21 år siden

Ivrig

Det eneste som gjenstår nå er å spille bra selv. Da topper alt seg!
;-)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Ivrig, måtte du ødelegge stemningen med å bringe egen golf inn i dette ? :-)

Mye lave scorer på LPGA...... Suzann trenger et par til under par for at det skal monne.

Snedd

over 21 år siden

Snedd

Til Smilende Sam:
Sjekk noen hakk lenger opp, så ser du at det var du selv som tok opp egen golf i denne tråden. Ikke det at det er så nøye, men...
Ha en god runde søndag!
Utrolig moro, forresten, at Pettersen og Bjørnstad er i slaget. Liker ikke å innrømme det, men helgen blir litt bedre da...

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Snedd,

Jeg bøyer meg i støvet - men jeg nevnte bare at jeg skulle spille og hadde glemt alle kvalitative parametre..... Men greit, det var litt idiot posting på en happy dag - innrømmer det.

Snedd

over 21 år siden

Snedd

Helt i orden!
Når vi er inne på Pettersen: Sjekk nå! Tre under i dag etter åtte hull og på 2. plass. Her kan det bli masse cash og klatring på rankingen!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her