Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny bærebag

Saab

over 18 år siden

Saab

Trenger ny bærebag - men ønsker en som har bedre plass med større og flere lommer.

Er det noen som har noen gode forslag.

2my

over 18 år siden

2my

Jeg er litt fristet av Nikes SasQuatch Tour m 10 strategisk plasserte lommer og 14-way full length divider system... Har den ikke selv men er nok den jeg vil velge.

Ture

over 18 år siden

Ture

Nike SQ er en bra anbefaling. Den er imidlertid vanskelig å få tak pga populariteten. Taylotmade har også en bra en med masse lommer og smart plassering av lommer. Finnes i helt rød og r7 design. Ikke samme smarte topp som Nike.

...

over 18 år siden

...

Ogio med Woodie "kølledeler", izzo bæresystem og - lav vekt - er en vinner. Velg modell etter vekt og antall lommer...

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Hvis jeg bare fant et sted som solgte den Ogio bag'en så......

Nike bag'en kommer bare i farger som etter min mening er ganske ulekre - men det er smak og behag

----

over 18 år siden

----

de hadde en bærebag av typen ogio på på superG i storgata i oslo da jeg var der i dag. det er 40% på allt av golf der. bagger der. selv valgte jeg ern olyo bag til 500 kr (50% avslag) på sportshuset i grensen. den har 8 full dividers, og en vanntett lomme. og med izzo bæresystem, det er jo ikke baggen som gjør at men senker scoren drastisk akuratt....

Link

over 18 år siden

Link

Kjøpte meg en Nike SQ i år, og er meget fornøyd. Greit ballsystem for de av som sier "jeg tar en til" en del ganger i løpe av runden, og full-length dividers er veldig bra. Eneste ulempen med disse er at det ikke er noen festemekanisme i bunn, så man blir litt bjellesau på banen. Bra eget isolert rom for drikke, og masse plass i ymse store rom.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her