Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfklubbers webside.Hvem er best?

KK

over 21 år siden

KK

Det skal være mulig å finne ut det meste på hjemmesider.Men gjør man det?

Hvem er best?

Mine topp 5(tilfeldig rekkefølge)

Miklagard
Tyrifjord
Grønmo
Sola
Narvik

5 på bunn:

Drøbak
Fana
Borre
Arendal
Sorknes

Kjør debatt

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Er du medlem på Drøbak ? Ikke ? Nettopp. Logger du deg inn på siden får du mye info...

Jørgen

over 21 år siden

Jørgen

Personling stemmer jeg på Onsøy som Norges dårligste golf webside. Har ikke vært inne på alle andre web sider, men denne er i allefall grusom. For å få noe informasjon fra denne siden må man registrere seg, få brukernavn og passord og deretter logge inn. Viss man bare skal finne ut en fille ting blir dette mye arbeid, og det er lett å gi opp.
Jeg trodde meningen med golfklubbers internettsider er å informere, slik at man kan bestemme seg for om man skal spille der.
Dette er noe onsøys side ikke klarer, personlig tror jeg webmasteren bare ønsker å vise alle finessene han kan klare å få til på samme side, mens han har glemt hvorfor siden egentlig er der.

Per Kristian

over 21 år siden

Per Kristian

Nå har Onsøy fått ny side siden i vinter. Svært mye bedre design og informajson. Mangler litt info på enkelte sider, men langtfra så dårlig som det tidligere var.

Knut

over 21 år siden

Knut

Her er en tilsvarende tråd, kan jo fortsette på den.......
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=2546

Jørgen

over 21 år siden

Jørgen

Beklager at jeg ikke har sett den nye siden, den ser mer oversiktelig ut, og forhåpentligvis også bedre.
Mvh Jørgen

Terje

over 21 år siden

Terje

Ser at skaperen av denne tråden har Borre på listen over dårligste hjemmesider.

Mulig siden generelt ikke er all verden, men de har den beste baneguiden på nett jeg noen gang har sett (ikke begrenset til Norge)

Goofy

over 21 år siden

Goofy

Se også på stjørdals baneguide. Veldig bra. Spilt banen en gang.

Goofy

over 21 år siden

Goofy

At Miklagard kommer på topp er jo helt latterlig!

Terje

over 21 år siden

Terje

Legg merke til funksjonaliteten for avstandsmåling på baneguiden til Borre!

Middelsvingeren

over 21 år siden

Middelsvingeren

Nydelig baneguide på Borre! Imponerende!
Selv er jeg medlem i Arendal GK, og de bør komme høyt opp på listen over dårlige hjemmesteder. Uoversiktlig og lite oppdatert informasjon + mange linker som ikke fungerer...

KK

over 21 år siden

KK

Sjekk oppdateringen på Borres proside.
Der har det ikke skjedd noe på 2 år.

Terje

over 21 år siden

Terje

Når følgende kan leses på prosidene
"Jody begynner på sitt fjerde år på Borre i 2004"
Er vel det et tegn på at det har skjedd noe siste to år?

(som tidligere sagt har jeg ingen formining om hvorvidt hjemmesiden til Borre er god/dårlig. Mitt poeng var at løsningen Borre har på baneguide på nettet er noe andre klubber også kanskje burde vurdere?)

KK

over 21 år siden

KK

Han er en fanatisk Leeds supporter men dette forandres når de rykker ned i mai.

Dette stod i fjor også.
Snakk om å ta sorgene på forskudd.

olemartin

over 21 år siden

olemartin

Genialt opplegg på Borres baneguide ja. Men likevel såpass enkelt å lage at andre klubber burde ta etter og gjøre noe lignende.

Taylorfade

over 21 år siden

Taylorfade

Kjekstad har en meget bra baneguide og hjemmeside generelt..
Ellers så er det mange dårlige hjemmesider. Som ikke blir oppdatert. Det er dårlig syns jeg..

Perry

over 21 år siden

Perry

Jeg må bare si at sidene til Stjørdal GK imponerer meg stort.

Medlem

over 21 år siden

Medlem

Synes sidene til Skjeberg Golfklubb er meget bra.

Kongsberg har nå fått nye sider som jeg synes er veldig oversiktlige og fine. Baneguiden er også bra.

Tore P

over 21 år siden

Tore P

Elverum har filmet hvert hull med helikopter og markert avstander + protips. Banen ser ikke helt frisk ut, men dette er den suverent beste baneguiden jeg har sett.

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Filmdagen er en ting, idag er Elverum helt annerledes. Kom og se selv, og dere er garantert en fin og spennende runde på Elverum.
Køller kan dere låne hos Nettogolf i Elverum sentrum.
Spanderer greenfee på alle som kjøper helsett. Reklame? JA.

Kritiker

over 21 år siden

Kritiker

Når det gjelder Elverum kan man jo se at de har forsøkt å lage noe profft, men det er liksom noe som ikke stemmer. Hva med f.eks. å vente med kostbar filming fra helikopter til gresset i det minste var grønt, og ikke forte seg å gjøre det i april? Hva med om proen, f.eks hadde sett på de han henvender seg til (inn i kamera) når han pratet, og ikke inn i en monitor (blå i ansiktet). Tanken er ok den, men guiden er ikke særlig brukbar. Syntes nok det er bedre med en "rolig" oversikt over hullene hvor jeg ser alle avstander på en gang og ikke må spole meg frem og tilbake hver gang. Nei, dette havner nok bare i klassen "nesten-fancy" for meg. Men Elverum er en fin bane og et hyggelig sted, uansett ;-)

Tore P.

over 21 år siden

Tore P.

Bortsett fra Borje Pedersen er jeg enig i at Hedmarkingene ikke prover aa selge seg selv (graatt gress og pro), men det er bare positivt saa lenge bane guiden er langt bedre enn alle tegninger. Du trenger ikke aa spole frem og tilbake da hullets pro tips har de kritiske maalene. Tar bare noen sekunder aa spille den igjen, og du kan trykke paa pause.. Siden jeg bare har spilt banen et par ganger, har denne guiden gjort meg bedre forberedt til de neste 18 hull enn noen fotos og tegninger kunne klart. Proen hjelper med utslagsmaal og vriene hull som det finnes noen av paa Elverum. Hedmarkingen har vaert innovative, mens Kritiker er langt traustere. Har selvfolgelig sett bedre helikopter-filming og gronnere gress paa store tv-sendte PGA-turneringer, men jeg tror ikke det er mange baner (selv i USA) som har tilsvarende baneguide paa hjemmesiden sin.

...Stabil...

over 21 år siden

...Stabil...

Hadde vært en fordel om piloten ikke hadde vært stup dritings da! Blir jo sjøsyk av å se dette.

P. Romille

over 21 år siden

P. Romille

Eller kanskje vedkommende som holdt kameraet...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her