Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Inspirasjonstråd

Solskinnsbollen

over 18 år siden

Solskinnsbollen

Det er for litt futt på forumet for tiden. Alle er venner og det er nesten ikke drittslenging lenger. For å komme i rette kampmodus før Scangolf-turneringen vil jeg derfor komme med følgende utsagn:

Nye Gunnar Bull GT lukter vondt og er en sandbagger!

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Mulig at folk har blitt for mye opptatt av golf, og mindre på chatting på fjortisnivå?!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Solskinnsbollen har ikke peiling på banedesign

N'Sisu Guffu

over 18 år siden

N'Sisu Guffu

Foooore: Allikevel så tror jeg at dette kommer til å bli den mest kommenterte tråden i dagene fremover. Yngve har forøvrig en venstrefor som er lenger enn den høyre... Freak...

Birger

over 18 år siden

Birger

Ja det kan godt hende at NGBGT lukter vondt men det gjør da ingen ting så lenge vi er ute i friluft og spiller golf - at han er sandbagger må vi bare leve med og ikke la gå innpå oss - la oss nå ha det greit og ikke sloss så mye det blir bare krig og ufred i verden av det

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Hehe. Jeg vil gjerne takke Solskinnsbollen/N'Sisu Guffu for en overraskende hyggelig runde på Holtsmark lørdag.

Scoremessig var det rundt årsverste, uten at dette (dessverre) kan skyldes verken banens design eller kvalitet.

Medspillerne kan heller ikke lastes. Dog fremkaltes en kvalmende fornemmelse da N'Sisu Guffu/Solskinnsbollen - uten noen form for vederlag - spiste restene av halv bolle som hadde ligget en uke i baggen til Gunder.

Ææææææææææææsj!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Det er kun hans manglende erfaring som helt menneske som gjorde utslaget til den handlingen.

en halv bolle fra baggen til Gunder kan allerede i dag være avgjørende for scoren i turneringen.

kjenner jeg Gunder rett, så har han sprøytet "fjasevann" på den, så antakelig så kommer Solskinnsadvokatbollen nå til å fjase og tante fra i dag og helt til turneringen er over.

forøvrig, NGB, min venstrefor er ikke lengre enn den høyre......
hva er en venstrefor?

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Aner ikke. Det må du spørre N'Sisu om :-)

Jeg kan for øvrig nevne et par morsomme detaljer om N'Sisu. På hull 17, etter utallige hooker og et par særdeles høye utslag, fikk N'Sisu det velmenende råd av Gunder at han ikke måtte holde igjen. Bare ta ordentlig i, du må tørre å slippe løs, sa Gunder.

Det gjorde N'Sisu. Da drivet han for første og eneste gang forbi oss tre andre (som ikke akkurat er long-hitters). Det eneste som var litt dumt, var at han faktisk tisset litt på seg samtidig.

Jeg tenkte egentlig ikke å nevne dette her på forumet. Dette er kun ment som tilsvar til N'Sisu's grunnløse påstander om min kritikerroste kroppslukt. (Best i test nr 2/2006)

N'Sisu Guffu

over 18 år siden

N'Sisu Guffu

Yngve bekrefter jo her at han har bastante meninger om ting han ikke vet noe om. Når han ikke vet hva en venstrefor er for noe så vet han vel ikke om hans venstrefor er lenger enn hans høyre. Jeg kan med dette opplyse om at venstreforen er en nervefiber som går fra bekkenet og ut til venstre rumpeball, mens høyreforen går fra bekkenet ut til høyre rumpeball. Når venstreforen er lenger enn den høyre så får man en ujevnhet mellom rumpeballene. Dette kan føre både til problemer på kjøttmarkedet og til store balanseproblemer når man svinger store køller, noe som kan være forklaringen på bomskudd både til høyre og venstre.

Bollen var forøvrig utmerket, og jeg synes det er skammelig i disse klimatider at dere ikke, som meg, tar ansvar for en fornuftig bruk av klodens ressurser. Det er slike klimaverstinger som dere som gjør at vi har høye bilpriser her i landet. Jeg foreslår derfor at dere betaler meg hele engangsavgiften på min nye Lexus LS 600h L.

Foooore

over 18 år siden

Foooore

Ok, jeg tok feil.....

Giraffen

over 18 år siden

Giraffen

NGBGT: Jeg kan for øvrig nevne et par morsomme detaljer om N'Sisu. På hull 17, etter utallige hooker og et par særdeles høye utslag, fikk N'Sisu det velmenende råd av Gunder at han ikke måtte holde igjen. Bare ta ordentlig i, du må tørre å slippe løs, sa Gunder.

Husk at dette var på Holtsmark, og hull 17 på holtsmark er et par 3 hull. Hvor ingen av oss gjorde det spesielt bra. SÅ historien din blir særdeles lite troverdig da.

Solskinnsbollen

over 18 år siden

Solskinnsbollen

I tillegg til lukten er altså NGBGT en skikkelig løgner, det var nemlig ikke på hull 17 det velmenende rådet kom, det var i teeboksen på hull 18. Det med at Sunny drivet mye lenger enn de andre er forøvrig unntaket som bekrefter regelen om at NGBGT bare farer med løgn og fanterier.

yoyots

over 18 år siden

yoyots

herregud.. komme seg på treningsfeltet å trene chipping gutter!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

herregud, skal jeg virkelig få spille med dere en hel dag?

min venstrefor er nå justert, og begge to er nå like lange.
det som gjorde den ene kortere enn den andre, var at den hadde viklet seg innom den venstre testikkelen, og det gjorde da også at jeg fikk en merkelig dragning i høyre øret i det jeg var i toppen av baksvingen.

forøvrig så kan jeg også melde at NGB GT er en løgner av rang.
han sier til meg at han er veldig rik, men kjører bare en Ford Fiesta.

dette MÅ bety at han lyver.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Chip'n Dale. Put n' inhale...

Hva i huleste er det dere røyker for noe om dagen? :)

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Hoho. Ford Fiesta er bilbransjens svar på Al-Qaida. Sjansen for at den ryker i lufta er like stor som en middels selvmordsbomber, og sjansen for at uskyldige får svi er dessverre nesten like stor.

For øvrig er det mye man kan være rik på. Jeg er rik på en mengde forskjellige dårlige golfslag. Yngve er rik på kolesterol. Sunny er snart rik på de fattiges og undertryktes bekostning (ref: golfsiden.com).

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg glemte å si at Holtsmark er en skikkelig møkkabane med mindre gress på fairwayene enn det er på greenene.

Aldri har noen klart å få så lite ut av så mye penger!

;D

Yngve

over 18 år siden

Yngve

NGB GT, det var folka du skulle mobbe i denne tråden, ikke banen.
nå får du Lars på nakken i stedet....

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Og han Lars ja, han glemte jeg!
Hmm - jeg kjenner'n ikke...

Men jeg ville ikke gitt noen advarsel til potensielle kjøpere av verdens dårligste baneguide før de ga 50 spenn for spetaklet. Jeg ville bare gitt den bort, lett rødmende av skam.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

NGBGT, nå, nå altså synes jeg du er slem altså.
Baneguiden er riktig fin den.... min ihvertfall, etter 4-runder med intens laserering (tror nesten jeg burde ha hatt sånn "Health Warning" skilt med all den strålingen jeg har spredd rundt) og nitidig notering av avstander så begynner den å svinge

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Yorkie, de avstandene du har målt er trolig mer verdt på det åpne markedet enn 18 grafiske, forenklede oversikter i skrått fugleperspektiv som riktignok ser pene ut, men som ikke stemmer overens med hva de fleste mener med en baneguide.

Foreslår at du selger en sort/hvitt strektegning MED lengder til bunkere og hinder ++ til samme pris som proshopen selger sine grafiske blad :-)

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

hmm, der sa du noe, kanskje jeg skulle sette opp en bod på turneringa, sånn ågerkar, "Med det Hemmelige Kartet vinner du!", litt Doc Doxy's magiske eliksir, kanskje noen 50 tommers 700 kubbik Bangdrivere under bordet, har også en kilde for Ping 1-jern med x-stiff skaft.
Kan det bli penger av det?!??!

Guggen

over 18 år siden

Guggen

TAKK,
som helt utenforstående, kan jeg hverken si noe om kroppslukten til den ene, eller venstreforen til den andre. But you made my day. Har ikke hatt en bedre start på dagen siden ..... lenge.

Solskinnsbollen

over 18 år siden

Solskinnsbollen

Bare kom til meg en kveld du Guggen, så skal du få bedre start på dagen... hehe... grrrr....

...

over 18 år siden

...

Egentlig burde de vel skru prisen ytterligere opp på baneguiden - slik at de fleste "tror" den er bra, man "ingen" kjøper den.....

Dr. Troy

over 18 år siden

Dr. Troy

Østlendinger tsk tsk...

Ture

over 18 år siden

Ture

Betjeningen ba om unnskyldning når jeg kjøpte baneguiden som førstegangsspiller. Jeg hadde lagt igjen kikkerten hjemme. Den var litt til hjelp men bra var den ikke. Kan ikke blame guiden for to skjeive slag fra tee;)

Guggen

over 18 år siden

Guggen

OK Bollen, hva kan du gjøre for meg på kveldstid som gjør at starten på dagen blir enda bedre?

Solskinnsbollen

over 18 år siden

Solskinnsbollen

Jeg kan nappe litt i venstre- og høyreforen din slik at de blir like lange. På denne måten så vil du komme mer i balanse og du vil sove bedre. På den måten vil du også få en bedre start på dagen. Hvis det ikke hjelper så kan jeg finne resten av bollen fra helgen, også kan vi LEKE... Grrrr...!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

du er en syk mann Solskinnsgolferen

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Mamma sa at det bare var fint at jeg var annerledes. Det gjorde meg spesiell sa hun.

Roky Erickson

over 18 år siden

Roky Erickson

Lek med guggen du bolla, det er ikke så spesiellt det.
Dere kan få kjøpt barn også og det er ganske spesiellt.
Spesiellt gleder jeg meg til og se om alle har justert forene sine og om
ikke det drar litt i øret til Yngve.

jeg skal iallfall fise i baksvingen så det blåser på de andre

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Eneste målet mitt frem til turneringen nå er å få 11,2 i hcp sånn at jeg i allefall kan skryte av å være mer jålehandicapper enn Roky.....

Alle som drar meg i ørene får en asexuell opplevelse av dimensjoner...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her