Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Turnering i turneringen...pink ball :)

veggiss

over 17 år siden

veggiss

Kom på en liten ting her nå for å lage en liten lagkonkurranse, som kanskje kan gjennomføres på Scangolfturneringen hvis folk er med på det. Det går som følger.

I hvert lag (firerball) finnes det én rosa ball. Denne blir rotert mellom spillerne fra hull til hull. Scoren på denne ballen føres separat, og det laget som får best score på den rosa ballen får en premie (eller heder og ære). Hvis den rosa ballen mistes så er laget ute av "rosa-ball-turneringen". Jeg tror ikke det vil ha nevneverdig mye å si på scoren til den enkelte at de må spille på en rosa ball på 4-5 hull.

Det må nødvendigvis ikke være en rosa ball heller da, men det lager jo et litt morsomt preg på det ;)

Interessant?

klemzz

haha

over 17 år siden

haha

så jævlig dårlig ide...

veggiss

over 17 år siden

veggiss

er du så usikker på din egen seksualitet at du ikke kan spille med rosa ball eller?

Stian

over 17 år siden

Stian

Virker da som en artig ide det syntes jeg.

Men ha også med at om alle har mistet ballen, så er det de som mistet den sist som vinner premien(eller heder og æren)

Softe håndledd

over 17 år siden

Softe håndledd

Artig ide.
Håper Gunder leser dette også.
Helt sikker på at Holtsmark vil sponse oss med noen "baller"!
Den formen for spill har jeg hørt kalles "baby-ball".
Samme for meg navnet, babe

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Maxfli har vel en rosa "noodle" også.

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Pinkball er en morsom ide. Har spilt en turnering med pinkball, var min tur på hull 4 på Drøbak, skulle spille safe og legge opp på andreslaget og kanta ballen likesågodt i vannhinderet, så slapp vi å tenke mer på det;)
Av 8-baller var det en ball som kom inn med ballen, de safa ganske voldsomt på de siste hullene:)

haha

over 17 år siden

haha

De selger jo rosa pinnacle på Holtsmark!

booster

over 17 år siden

booster

virker artigt å prøve..

Roky Erickson

over 17 år siden

Roky Erickson

I like pink - go Creamer

gunnar

over 17 år siden

gunnar

Høres ut som en morsom vri!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her