Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

toleranser og ønsker rundt forumet

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Nå har jeg vært deltaker på Scangolf siden høsten 2004, og jeg har vært med på mye rart her inne.
diskusjoner som blir usaklige, personlige, hetsende, etc. etc.
Vi har hatt mange teite diskusjoner med masse humor og vidd, og også en del nærmest chatting mellom flere av deltakerne(meg selv inkludert).

Scangolf har samlet sammen en masse golfere på høyt og lavt nivå(til å tilhøre 12 divisjonern) og til og med fått til en årlig turnering, som på toppen av det hele har blitt en veldedighetsturnering av ikke ubetydelig størrelse.

oppsummeringen min må være at Scangolf er samlende for golfere som ønsker å være litt sosiale ved siden av de drøyeste diskusjonene som omhandler såkalt "viktige ting" om golf.

Når det nå da kommer tråder som nærmest oppfordrer til å kutte ut den sosiale delen av Scangolf, som er den påståtte pludringen og chattingen mellom deltakere, som tross alt ikke kjenner hverandre særlig utenom Scangolf og golfen, så blir jeg trist på vegne av vedkommende som tydeligvis ikke ser hvor hyggelig og artig vi har det når vi herjer med hverandre her inne.

i bunn og grunn så mener jeg at chatting og pludring(for et ord!!!) er kjernen i forskjellen mellom Scangolf og konkurrentene, som kjører stram linje med moderering og innblanding i diskusjonene, nettopp fordi de på død og liv skal holde så høyt nivå i forhold til hva som skal debatteres og hva som skal ligge i trådene.

har noen av de andre golfsidene noe egen turnering, eller noe som kan vise seg å være fellesnevner for deltakerne?

niks, det har de ikke. det er unikt for Scangolf, og det er takket være Jarle Webmaster som både har stor takhøyde og en viss mengde sosiale egenskaper som har vært med å skape denne unike sosiale golf-nerd-møteplassen....

det var alt for denne gang...

:)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

what he said!!

jonag

over 18 år siden

jonag

Selvom jeg ikke gadd å lese planleggingen av runden nettopp, er det greit for meg...

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Yngve er en tulling!

(hihi)

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

(Ovenstående innlegg er kun ment som en test på takhøyden i dette forumet, og påstanden er selvfølgelig like grunnløs som undertegnede)

Janec

over 18 år siden

Janec

Gleden av å lese i forumet i noen år, samt være med på de 2 år SG turneringer har vært, gir meg mye " glede ".
Omtrent som dagens runde med 3 stryk på rad, så 4 Par på rad.

Golf er gøy, det er også å lese innlegg fra "professorer" og "legfolk".
Men jeg har sett selv at bakenfor disse nick finnes det meget sosiale og OK folk.
Ellers helt enig med deg Yngve i din tråd.

Til slutt en honnør til "fjosok" Simen Myhre, som har gjort at dette forumet har fått en annen mening også.

Ønsker alle til å møte opp på turneringen og bli bedre kjent med folket bak nick. Så kan vi være skarpe i kanten etterpå!
Jan-E C

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Helt OK med chatting og pludring. Det ødelegger ikke noe forum. Mange saklige gode innlegg, noen av den andre sorten også men jeg synes faktisk at de har blitt færre. Kanskje skyldes det at det er en del her som kjenner hverandre.....

Selv er jeg bare sur på en ting: At jeg er bortreist når turneringen går i år. Med min nåværende golfform ville jeg vært en opplagt vinner av bunnen av listen - det er rett og slett ikke mulig å spille dårligere.....

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Selv går jeg knallhardt for scangolft svar på lanterne-rouge. Lurer på om jeg skal kjøpe med røde baller for anledningen...

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Kan du ikke bare male dem røde da Sunny - eller si at du har gjort det? For du beholder vel trusa på?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her