Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Callaway X-Tour jernsett!!!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Forumdeltaker og åpenbart særdeles generøse "Cavalier" har donert et Callaway X-Tour jernsett (3-pw) til auksjonen.

Dette er et meget pent sett med køller, med ubetydelig spor av bruk (har tatt det i øyesyn). Køllene er satt opp med True Temper Dynamic Gold X100-skaft og Golfpride-grep. Som om ikke det var nok så ligger det med full skaft-serie av True Temper Black Gold X100-skaft.

Kort fortalt er dette noe av det råere man kan få tak i av tour-køller og de har en nypris på et sted mellom 12000-15000 kroner. Inkluderer man de ekstra skaftene så er det bare å plusse på.

Dette er selve smykket i auksjonen, og den vil avsluttes under Scangolf-turneringen 8. september. Frist for bud på Scangolf.no-forumet er 07.sept kl 23:59.

Minstebud = 5000 kr.

Gi bud!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Er det virkelig ingen som trenger nye køller? :)

Får man dette settet for rundt 5-6000 er det et meget bra kjøp. Kom igjen dere som har skrekkelig lyst på skinnende Callaway-utstyr!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Den generøse giver har sagt at det for hans del ikke trenger å være noen minstepris, han ønsker bare at det skal komme penger til saken. Så da flesker jeg like godt til med å by 3000 kroner. Jeg har tross alt sett køllene, og til tross for at jeg ikke er Callaway-fan, og har flere Titleist-sett stående allerede så er disse køllene jaggu meg noe å ha!

Gjeldende bud er 3000 kroner

Kristian

over 18 år siden

Kristian

Ok, syntes ikke køllene er all verden, men OK, 3300,- fra meg da.

(holder det å by på denne måten da?)

Kristian

over 18 år siden

Kristian

svar da

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Ja, det holder å by på den måten!

Brutus

over 18 år siden

Brutus

Kule køller, noen som vet hva det koster å skifte skaft evt?

Kristian

over 18 år siden

Kristian

Omtrent 200 kroner pr kølle

TigerFan!

over 18 år siden

TigerFan!

3400,-

kristian

over 18 år siden

kristian

3500,-

Gunder

over 18 år siden

Gunder

3600,-

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

3700

Zessi

over 18 år siden

Zessi

Jeg byr kr 4 000,-

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Jeg kan supplere med litt mer info om køllene:

- De har en kombinasjon av T- og LE-grind som er gjort før finishen er påført (chroming). Dette gjør at sålen er mer spillbar enn standard X-tours.

- Bredere grooves

- Noe mindre offset enn butikkversjonen

- X100 stålskaft (jeg har også vedlagt et nytt sett med Black Gold x-skaft)

- Bygd til standard Callaway specs (5i 38'' etc).

- Jeg kjøpte de brukt for et eller annet sted mellom 12-15 000,-. Jeg aner ikke hva nypris vil være, men i alle fall en god del mer enn det.

Dessverre så har jeg ikke mulighet til å være med på turneringen da jeg for øyeblikket studerer utenfor Oslo, men ønsker dere lykke til og Fjosok, takk for initiativet. Satser på at mitt bidrag blekner i forhold til andres!

- Torbjørn

veggiss

over 18 år siden

veggiss

jeg er veldig interessert i de ekstra skaftene!! fint om auksjonsvinneren kan leke med tanken på å selge de :)

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Skaftene skal være full serie fra 3i til GW om jeg ikke husker feil.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

enda bedre, da har jeg noen i reserve når de knekker ;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

et lite spørsmål...er de skaftene ferdig kutta til lengde?

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

X Stiff???. Er ikke det veldig stift for de fleste her da??

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Godt spørsmål veggiss. For å være ærlig så vet jeg ikke da jeg aldri åpnet posen :-). Fant et annet jernsett jeg var overraskende godt fornøyd med før jeg fikk prøvd BG'ene i X-tours settet.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hva som passer til hvem kan tas i en annen tråd hvis det er viktig, disse er hvertfall perfekte for meg :)

Cavalier: du sa at du ikke skulle være med, er settet med på turneringen eller blir det sendt i etterkant?

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Settet er sendt til Fjosok, så jeg regner med at det blir med.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

flott :) da får jeg høre med budvinneren om han eller hun eller villig til å selge de!!

jonag

over 18 år siden

jonag

Veggis. Black Gold leveres vanligvis ferdi kuttet fra 1-jern til PW...akkurat som royal precision gjør. Se http://www.truetemper.com/golf/blackgold.asp

veggiss

over 18 år siden

veggiss

jonag: de var uansett tapered tip, og de passer ikke i mine jern :)

Cavalier

over 18 år siden

Cavalier

Hva gikk de for til slutt?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jerna gikk for 4600 kroner, det var mange siklere men de fleste ble nok skremt av stive skaft.

Tusen takk for den generøse gaven.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her