Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forum for klikken..

Petter F

over 17 år siden

Petter F

Jeg har fulgt med på dette forumet en tid, og savner mer og mer et ordentlig forum hvor viktige og konstruktive diskusjoner om golfsporten gjøres gjeldende. Dette har blitt et "pludreforum" mellom golfbekjente hvor man sier "hei", "takk for sist" og "sees snart" til hverandre, og det finnes da vitterlig mer egnede forum for dette, bla MSN ol. Det bør nevnes at det finnes hederlige unntak, men disse blir færre og færre.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

hvis du vil ha viktige og konstruktive diskusjoner om golfsporten så har de et glimrende forum på www.golferen.no

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Men altså, dersom du ønsker å diskutere konstruktivt, så må du i første omgang sette i gang en konstruktiv diskusjon.

fatter ikke hva som er galt med litt pludring heller!

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Msn kan sammenlignes med scangolfforumet på hvilken måte?

Kanskje

over 17 år siden

Kanskje

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=72340

xyz

over 17 år siden

xyz

Stavefeil i første innlegget Klinikken ikke Klikken

NGB GT

over 17 år siden

NGB GT

Pludring er en skikkelig uting!

jonag

over 17 år siden

jonag

Plass til begge. Du kan jo være med på å lage også konstruktive diskusjoner. Jeg blir gjerne med... og så velger jeg ellers hvilke jeg vil være med på

Giraffen

over 17 år siden

Giraffen

Hvis denne paging yngvetråden inneholder pludring som man ikke ønsker å se, så les en annen tråd istedet da. Kan jo ikke være så vanskelig.

Petter F.

over 17 år siden

Petter F.

Tydeligvis flere Petter F. her inne, da må jeg nesten bytte nick.

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Forumet er åpent for alle slags diskusjoner. Jeg synes det blir galt å skulle nekte bekjente å snakke til hverandre (bonding) for å gjøre forumet mer seriøst. Må si jeg ikke ser dette problemet, men nå kjenner jo jeg blitt kjent med noen av medlemmene her på Scangolf den siste tiden.

Hvis det er et ønske å diskutere konstruktivt så er det bare å dra igang slike diskusjoner. Det er plass til begge deler.

jonag

over 17 år siden

jonag

Petter F - vær rask og reserver nicket ditt. Du må inn med passord hver gang, men...

Kanskje

over 17 år siden

Kanskje

Jeg mente ikke å være negativ til pludring. Var mer en forklaring hva som kunne oppfattes som litt mer personlig. Men bedre med et forum med bredt innhold, enn et overseriøst. Sistnevnte kategori har jo omtrent ett innlegg pr mnd.

wahtever

over 17 år siden

wahtever

eventuellt et offtopic forum, og forskjellige kategorier..

makes it easier to choose..

personlig er jeg en sucker for bullshit.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her