Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Paging Yngve

veggiss

over 18 år siden

veggiss

Spille tyrifjorden neste søndag? er meldt knallvær, og jeg har to billetter som venter på meg der. send meg en e-post hvis du er keen :)

Vegard

king ben

over 18 år siden

king ben

Jeg vil også være med!!!!

Yngvegutten skyller meg en bilett på tyripytten.. :-))

veggiss

over 18 år siden

veggiss

da er vi fire stk da, dama skal også være med vøtt :)

king ben

over 18 år siden

king ben

ok

send meg info ang tid.....

veggiss

over 18 år siden

veggiss

07.00 :)

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Du kødder nå veggis? Hadde tenkt å ta med meg Gunder å ta ballen bak dere sånn at vi kunne plage dere, men 0700 det er for tidlig, vanskelig nok å få driverten til å gå rett når jeg er våken

king ben

over 18 år siden

king ben

Han gjør nok det, Yorkie.....

Han er ikke akkurat noen morgenfugl selv......

veggiss

over 18 år siden

veggiss

slapp av...skulle bare prøve å skremme bort king ben ;) gå ut sånn 10-11 tiden må vel være greit?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

pøh..... jeg er bortreist hele helgen....

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Men jeg kan alikevel sørge for at dere får gått søndag, så kan Gundermann få en pillett av meg også, så er dere fire alikkavæl.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hvis du kunne reservert en tid eller to så hadde jo det vært knall. hvis yorkie skal være med så er vi 5 stk. meg, dama, king ben, gunder og yorkie. plass til tre til med andre ord. flere som vil være med? noen fra hakadalmafiaen kanskje?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Gundern kunne ikke.

jeg kan ikke reservere en haug med tider heller.

kan høre om jeg kan reservere en full firer med gjester, men vet ikke om jeg får lov...
eier jo ikke akkurat klubben heller.. hahaha..

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Akkurat, det var slik det var, kunne jo hende att veggiss hadde blitt en av de kara som kaster seg ut av sengen kl 0415 for å starte dagen med gulrotsaft og kalde avrivninger før de løper rundt huset i en halvtime og tar knebøy mens de roper "hepp, hepp"

veggiss

over 18 år siden

veggiss

Yorkie: får vente til jeg blir 30 og midtlivskrisen kicker inn...da kanskje ;)

Yngve: du trenger ikke stresse med det, jeg kan også fikse det selv. vet hvor lang tid i forveien green-fee gjester kan bestille tid?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hmm, er det ikke to dager da? tror det!

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Da tror jeg vi må ha litt opptelling faktisk:)

veggiss
dama
King Ben
og Yorkie

Gundern kunne ikke og Yngve skulle ut i det store intet på reise.

Har jeg talt riktig da?

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Vel, det er ihvertfall det som er booket.

Det var ikke så mange tider å velge mellom og den eneste ledige 4-ballen var 14:40, så da ble det det:) Siden det er såpass sent blir det midt i myggtiden, så kan nok være en ide å medbringe litt spray eventuellt en sånn fin blå lampe som knitrer

N'Sisu Guffu

over 18 år siden

N'Sisu Guffu

Tar det her istedenfor i Miklatråden jeg da. M'Fufu: Jai ikke få din mail. Send ny på callekanin@gmail.com alternativt send meg en melding på tlf 98401019. Har booket oss (inkludert Gunder og Magnus) klokken 15 på lørdag. Må bare advare om at jeg ikke har tatt i en golfkølle etter jeg ble en gift mann. :)

Nye M'Fufu GT

over 18 år siden

Nye M'Fufu GT

Flott. Vi gleder oss.

Din advarsel om farefullt spill er tatt ad notam. Så lenge du ikke treffer meg i bakhodet er det greit. Ikke så farlig med de to andre :-)

Sender en mail med info, før vi blir tauet inn av chattepolitiet.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

god tur til helgen da gutter.
snakk med Anna i proshoppen før dere slår ut og hils fra meg.... ;)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

absolutt :)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Hvordan gikk turen deres gutter?
selv har jeg gått til Gaustadtoppen i helgen, og tror neste golfrunde blir på X-box..... *sliiiten*

veggiss

over 18 år siden

veggiss

flott bane, bedriten golf.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

banen er nydeliii og selskapet var veldig hyggelig. Hadde ett ordentlig par, sånn en med decent utslag, fairwaytreff og ett silke-mellomjern inn på kaka og to gode putter, følte at jeg begynte å få flyten liksom, bare så sabla synd at det var på hull 18....

Forøvrig er jeg overbevist at vi må ha en egen klasse for veggiss og Fulland på lengste jern hullet på turneringen, rimelig trøkk på kula fra den gutten på 9ern, skal jeg pirke så var det ikke greentreff, ble bare fringe liksom, men greit nok fra 220 meter....

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hehe...jeg har jo ikke noe lavere enn 5 jern da, så jeg blir litt handicappet. når sant skal sies så var den en skikkelig flyer også, samt at jeg tok i så det reiv i buksa ;)

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Det gikk en fyr som het Yngve Gundersen foran meg tidlig lørdag morgen. Jeg håper ikke det er forum-Yngve for i så fall sliter han kraftig med formen..... Skrøt av 7,6 i hcp før utslag - men hver gang vi så ham sto han enten 30 meter fra tee og hacket eller løp rundt i roughen til Miklagard..... tregere spiller skal du lete lenger enn langt etter.

...men greenene til Miklagard var supre.....

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Det kan nok ha vært forum-Yngve ja...

Foruten at han har godt over 12 i hcp, og normalt er å finne på Tyrilia :-)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

NGB GT, du holder kjeft.

Hen Bogan,

jeg lover at det ikke var meg.
ikke skryter jeg av handicappet mitt, og ikke er jeg treig, så der.....

hadde jeg 7,6 så kanskje jeg hadde skrytt, så sånn sett, så kanskje det var meg alikevel, bortsett fra at jeg ikke spilte Miklagard og ikke heter Gundersen....

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Takk Yngve. Jeg er glad på dine vegne..... veldig glad

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her