Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grep

lurer

over 17 år siden

lurer

Hvordan vet man tykkelsen på grepene man har på køllene!? vist man skal bytte mener jeg! hvordan finner jeg ut om jeg skal ha standar eller midsize grep?

5ry654

over 17 år siden

5ry654

du føler deg frem--

proen

over 17 år siden

proen

snakk med en køllemaker vel

54tryy

over 17 år siden

54tryy

trenger du overhodet ikke, det finn du ut selv eller du snakker med proen på banen du spiller på.

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

Hei!

Jeg vil absolutt ikke påstå at jeg er en expert !, men har du S eller M hanske bør du bruke midsize som er 580.
Bruker du L eller XL bør du ha oversize som er 600 tror jeg.

Men som sagt jeg er ingen Expert !

Ray

Passauf

over 17 år siden

Passauf

Hm - Dette høres mystisk ut i henhold til min erfaring AS. Synes det blir vanskeligere å release køllen med tykke grep selv om følelsen av kontroll tilsynelatende er bedre med "tykke" grep. Sjøl spiller jeg med medium hanske og standard grep. Det kan også varieres med litt ekstra tape før montering. (Type tape spiller også rolle)

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

Hei!

Hva er standard grep ??, hva er tykkelesen ??
Anyway; prøv denne siden :

http://www.lamkingrips.com/which-grip_wizard.php

Print ut i normal str. og sjekke ut hånden din !

Jeg har forresten bestilt 13 av disse :
http://www.lamkingrips.com/grips_dd-tc.php

mvh
Ray

veggiss

over 17 år siden

veggiss

.580 er normalt normalstørrelsen, og .600 er midsize, men du får oversize som har både .580 og .600 i kjernediameter. det holder normalt å se hva de heter, normal, midsize og oversize/jumbo. jeg bruker M/L i hanske, og spiller med midsize.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her