Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Programvare til Palm Pilot

Ola

over 23 år siden

Ola

Er det noen som vet om et gratisprogram til Palm Pilot som man kan registrere golfrunder på. Jeg tenker på et slikt der man kan registrere baner med slopeverdi, legge inn eget handicap og dermed få regnet ut par på hull og poeng til slutt. Tips og lenker mottas med takk :) Det hadde vært fabelaktig med noe som man kunne integrere direkte mot ScanGolfs statistikksystem (f.eks. laste opp en tekstfil eller noe)...

Jørgen

over 23 år siden

Jørgen

Jeg har et program som heter intelligolf. Det er ikke gratis, men koster noen hundre kroner (= ca. 1 grenfee). Det fungerer både på palm og CE-maskiner. På www.intelligolf.com finner du mer informasjon, og der kan du laste ned baneinformasjoner fra tusenvis av baner i hele verden (inkl. Norge). Du legger inn scoren på Palmen, og "syncer" den over på PC'en.

Ole-Martin Mørk

over 23 år siden

Ole-Martin Mørk

Jeg synes golfscorer er veldig bra. gratis, brukervennlig, samt at det er veldig raskt å bruke på bane. Har ikke de samme finessene som intelligolf, men vi har jo scangolf :)

http://www.freewarepalm.com/database/golfscorer.shtml

Knut

over 23 år siden

Knut

Hei,

I disse dager lanserer et norsk firma, CaddieCard, et slikt scorekort til palmer. Sjekk ut på www.caddiecard.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her