Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Påmelding Scangolf-turnering

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Påmelding til Scangolf Discutational er nå på nett. Det er mulig å melde seg på i Golfbox også for de som ønsker det. Listen her på Scangolf vil oppdateres med de som melder seg på Golfbox også.

Dette er en åpen turnering og hvem som helst kan melde seg på. Dere må gjerne invitere venner til å være med på den største dagen i året :)

Påmelding finner dere her:

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=pam

Eller i menyen til venstre.

Janec

over 18 år siden

Janec

Er påmeldt via Golbox allerede.
Der står det at startavgift er 500,-, eller er det 550,- som det står på SG?
samma f.. bare det blir orden i sakene.
PS.alle eksene mine lurer på om de skal delta. Blir det en dameklasse?
F.eks.. haha

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Startavgiften er 550. Det er feil det som står i Golfbox. Jeg skal ordne med Holtsmark å be de rette dette slik at det blir orden i sakene.

Blir det damer påmeldt blir det dameklasse.

Påmeldingsavg.

over 18 år siden

Påmeldingsavg.

Dette er nå rettet til 550 nok

Mvh
Holtsmark

Yngve

over 18 år siden

Yngve

på påmeldingssiden, så står det at påmeldte i golfbox ikke vises her, men jeg ser da i hvertfall meg selv på begge steder, og har bare meldt meg på en gang..

er det noen som har gjort manuellt, eller må jeg stille med to Yngver?

;O)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Oj, jeg er visst også påmeldt to ganger. Jippi da kan jeg være min egen markør, og kommer garantert til å vinne, hvis jeg ikke tar meg selv i juks da...

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Yngve, du må betale for de tre andre nickene dine også; Erik_, Leif Osvold og TigerLiliTaylorMade. Nok til å fylle en hel flight det jo.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg kommer til å anmelde deg til golfsjefen for dårlig oppførsel om du ikke trekker tilbake ditt frekke innspill Krutt Jøran!

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Hehe, Krutt. Hvis du tenker deg om, så er det faktisk nok til å fylle to hele flighter :-)

M'fofo Gooboo

over 18 år siden

M'fofo Gooboo

Ooga, N'fufu GT. skal do snakka om den nike?

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Yngve: Jeg mente at påmeldingslisten ikke var synlig på Golfbox, men det er den blitt satt til nå. Vi har lagt ut en liste her for de som vil melde på venner/bekjente, og også for de som ikke har Golfbox-login. Du står på listen på Golfbox, og du står her. Jeg vil legge inn alle fra Golfbox på listen her på scangolf også.

Det er bare Simen som er påmeldt to ganger og jeg må bare be Jarle om å fjerne den ene. Tviler vel for at han orker å spille en dobbel runde.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

puh... jeg som trodde han også hadde blitt schitzo....

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Er det noen som skal være med på turneringen som bor i Drøbak-området?

JEC

over 18 år siden

JEC

Med tanke på hvordan det ble arrangert ifjor.
Av de kr. 550,- i startavgift, er det noe som går til "formålet" ?
Mener å huske det var slik ifjor?

Hvis ikke er det dårlig gjort av Holtsmark!!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg må dessverre melde meg av turneringen, men skal gjøre alt jeg kan for å rekke middagen.

Nå er det forøvrig kommet inn 20000 kroner totalt! Det betyr at fjorårets sum bør være innen rekkevidde!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

JEC: Ja Holtsmark er så generøs at en del av startavgiften går til formålet. Hvor mye skal Lars Hjorth presentere på turneringen :)

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Fjosok: 20 k allerede er jo helt fantastisk. Du skal ha all honnør for jobben som er gjort. Håper virkelig du rekker middagen!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Håper også at Fjosok rekker middagen, ellers kommer Gunder til å tvinge meg til å ta auksjonen.....

grrrr....

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg prøver å få tak i NGF for å be om tidlig starttid på lørdag, for deretter og tukte Corollan fra Larvik og opp til Holtsmark. Regner med at dere skal ha middag fra 15-16 og utover kanskje? I såfall burde det gå greit, såfremt noen i forbundet kunne begynne å ta telefonen!!!

Øyvind

over 18 år siden

Øyvind

Kjapt spørsmål:

Når forventes det at vi er ferdige med turneringen?

Har en samboer som har lyst til å være med, men som skal jobbe senere samme dag.

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei!

Vi blir jo ferdig med runden litt forskjellig, men vi var nok ikke ferdig med maten og auksjonene før rundt 1630 - 1700.
Det kunne jo være en tanke å ha shotgun start så alle ble så nogelunde ferdig likt ?!!. Dette med tanken på at vi kan spise så nogelunde likt.

Det behøver ikke alltid være sån at de med hangover og rosa bukse starter først ! ... mener også å huske at det var en storvokst kar fra dalen som var en av de som slo ut først, men han kom ikke lengre enn hele 19 meter !.

mvh
Amici Sumus!

veggiss

over 18 år siden

veggiss

shotgun start hadde jo vært helt gull, vi ligger an til å bli nesten 50 stk, og det blir mye venting før alle er ferdige da.

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Øyvind: De siste går nok ut rett før 12, og hvis vi er flinke så er vi ferdig rundt fire / halv fem. Dvs premieutdeling i femtiden.

Det blir ikke shotgunstart ettersom vi legger beslag på hele banen hvis så blir gjort.

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei!

Klarer turneringsledelsen å fikse så at vi får shotgun start ??

Mvh
Amici Sumus

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Nei det klarer vi nok ikke. Dette er noe klubben bestemmer.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Hei hei hei!!!!! Amici Sumus, det utslaget var minst 20m........

I år går jeg for dobbling, hvertfall 40m he he:-)

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg må i 50-års dag til min tante på kvelden på lørdagen, er det noen muligheter for at jeg kan grine meg til en tidlig starttid? Har ikke meldt meg på enda da det var usikkerhet i tilknytning til jobben min, men nå ser det ut til at det ordner seg. :)

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hallo Simen,

Er ganske sikker på at du kan 15 dobble den, men problemet kan da bli at noen fra "feil side" av byen tråkker på ballen! ... He-He ...
"Hey hvem har tråkka på ballen min ??!" Jeg ler godt av den ennå !.

He-He !!!!!

Snakkes!
Amici Sumus

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Solskinnsgutten: du får gå i første gruppe om du så ønsker :) Alt for Sunny Boy! Kanskje du får med deg en bolle og.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Tråkke på ballen....frekt var det he he:-)

Selv jeg klarer ikke plugge ballen i betong jord med drivern.....

Og forresten, hvilken side av byen er feil igjen?

Blir moro på Lørdag!

veggiss

over 18 år siden

veggiss

simen: jeg ba dem klippe inn fairway til en 1/2 meters bredde sånn ute ved 280-290 meter på hull 10 ;)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Det går fint, så lenge det vider seg ut igjen etter 290m passer det meg bra ;-)

veggiss

over 18 år siden

veggiss

da slutter den ;)

Kukan

over 18 år siden

Kukan

Jeg håper IKKE Fjosok rekker middagen, for da blir det mer mat på meg.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

Gunder har tinga fjosok sin porsjon, gunder skal spise seg feit til vinteren :)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Yngve er allerede feit, og skal spise knekkebrød uten pålegg.

vi starter auksjonen på min posjon.

hører jeg 39 kroner? 39 kroner!! Anyone?

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Knallvær ventet laurdag, sol, 21 grader, 4m/s vind fra vest. Gleder meg som en liten unge!

Oddvar Hansen

over 18 år siden

Oddvar Hansen

Når er startlista klar?

Webmaster

over 18 år siden

Webmaster

Da er startlisten lagt ut.

(Sjekk menyen oppe til venstre)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her