Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

PREMIUM GOLF LTD

grumf

over 17 år siden

grumf

Jeg har handlet fra dette firmaet for 10 dager siden, visa kortet er trukket men jeg har ikke hørt et pip fra dem, noen om vet hva jeg kan gjøre? Tydlig at de ikke har rent mel i posen.

Noen som har erfaring med selskapet?

Olle

over 17 år siden

Olle

Synes ikke 10 dager kvalifiserer til krisemaksimering. Vent ut uka før du begynner å svette.

grumf

over 17 år siden

grumf

kluet er at de ikke svarer på e-post og jeg har heller ikke fått en bekreftelse fra dem men summen er trukket fra konto. Lukter ikke bra av dette syntes jeg. Merkelig er det, fordi selskapet er stort og selger alle mulige kjente merkevarer.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

da ringer du visa og ber om en charge back på kortet, det pleier å få fart på sakene hos leverandørene ;)

grumf

over 17 år siden

grumf

Du mener å ta direkte kontakt med visa norge eller banken min lokalt?
Har du erfaring med dette?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

hvis du har fått visakortet fra banken så kontakter du de. det er ikke noe stress.

grumf

over 17 år siden

grumf

de kom rakst med svar når truet med visa og banken min. De hadde ikke puttern på lager sa og at det var ingen grunn til å klage fordi mailboksen var nok ødelagt...

For en gjeng sier jeg...

veggiss

over 17 år siden

veggiss

pleier ofte å hjelpe når man truer med kredittkortselskapene ja :) godt at du fikk svar da, selv om det var heller dårlig.

hasse

over 17 år siden

hasse

Hvordan kunne mailkontoen være ødelagt når du fikk kontakt med de nå??

proshop

over 17 år siden

proshop

Det var jo synd at enda en gikk i baret, handle i proshop i hjemmeklubben din da vettu.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her