Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Komentering for n'te gang!

Lei....

over 17 år siden

Lei....

Kan de ikke bare slutte å sitte og fnise og dumme seg hele tiden, blir så drita lei av å høre på Halvard og han andre svima. Følger jo faen ikke med, kommer bare med dustete historier uten poeng og latterlige spørsmål. Komenter golfen for faen!!!!!!

tl

over 17 år siden

tl

Jeg vet ikke helt navn på kommentatorene, men er møkk lei av han som hele tiden skal klage på at Tiger ikke smiler (når han faktiskt gjør det) og skal forklare hva en birdie, par, duff osv er. Hvor mange ikke-golfspillere fyller egentlig med på tv-golf?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

jeg er bare evig takknemmlig for at det ikke er westereng som kommenterer jeg, alt er bedre enn han.

vegg i vegg

over 17 år siden

vegg i vegg

veggiss: NEI, Thomas Nielsen er overhodet IKKE bedre enn Westereng! Westereng var en fryd å høre på sammenliknet med Nielsen!

Donald

over 17 år siden

Donald

Veldig enig med lei.. og dere andre. Westereng kan aldri bli noen fryd....

Flatland & Co. driver med tåpelig internhumor når avgjørende slag blir gjort på skjermen. Det er bedre (mindre fnising) når det bare er en av gangen , særlig når de sier så lite de kan..

Cagiva

over 17 år siden

Cagiva

Hei
Stemmer i litt lei de norke komm. Noen som vet om det er mulig og stille inn slik at man kan få eng/am tale på viasat golf?
Mvh

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Jeg er strålende fornøyd med at de viser så mye golf på tv!
Jeg klarer å glede meg over golfen, og lar være å søke etter ting å sutre om!

Golf er gøy! Også på tv.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Enig med deg, Foooore!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

enig med deg Snedd

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Enig med deg Yngve

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Enig med deg Pepper

Donald

over 17 år siden

Donald

Du har et poeng Gunder.Pepper...
Likevel unnskylder ikke det at kommentatorene nærmest har negativ verdi - det kunne vært enda bedre..

Har dessverre ikke parabol og da er det MINDRE golf på TV enn før... Innrømmer at det bidrar til å gjøre meg mer grinete i denne sak.

Hvorfor i huleste h.... blir ikke Viasat GOLF tilbudt på Canal Digital Kabel?

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

Hei!

Den eneste som får godkjent av meg er Per Haugsrud.
Flatland går det bare ann når han er i tospann med Per som da holder han litt i tøylene ... De andre har bare munndiare ...
Jeg har kabel fra GET og der har jeg golf kanalen gratis inntil videre på kanal 116. Jeg kommer til å abonere når jeg må !

mvh
Ray

cfg

over 17 år siden

cfg

i går slo jeg over på finsk, da får man som oftest høre original kommentatorene fra USA, disse er fantastiske å høre på. Anbefales!!

Ture

over 17 år siden

Ture

Flatland klarer seg vel ok. Litt svak på det golftekniske. Haugsrud er bra.

jonag

over 17 år siden

jonag

Jepp det er dette jeg også gjør. Etter 20min er jeg lei. Igår fikk også Tiger plutselig en sønn... heter Sam Alexis... ;-)

rater kommentatorene slik:

US
Dansk
Svensk
UK
Norsk (om ikke Haugsrud for da går ligger det på dansk nivå)

snappy

over 17 år siden

snappy

Thomas er jo bare helt på bærtur...

I går spurte han om navnet til sønnen til Tiger... Er han helt vekke eller?

Så startet de å prate om bunkere, og hvem som hadde funnet på å ha disse på en golf bane... Eeeehhhh... Kan de noe om golf.... Eller bare leker de helt stokk dumme...
(en bunker er noe man gjemmer ser i, eller søker ly i... Hvem gjorde det før... Jo... Det stemmer.. Sauene som gikk å spiste gress på slettene langs havet (Scotland). Sauene graver seg ned i bakken, der er det sand, og sauen kan ligge der i ly av vinden)... Finner slike bunkere langs norske kysten også... Disse er forbausende like enkelte greenbunkere... Ganske kult faktisk..

Oppe til høyre på dette bildet ser man en slik:

http://www.ardia.net/dan/photos/Belmont.JPG

jonag

over 17 år siden

jonag

Snappy, tøft :-) Det visste jeg ikke...

habla

over 17 år siden

habla

Amerikanerene er best tett fulgt av danskene som er utrolig syktige oklart best nordiske. Haugsrud er enete som får godkjent i Norge. Han er hfaktisk flink.

;-)

over 17 år siden

;-)

habla:
Les det du skriver før du trykker på "Send svar", pliiizzz

habla

over 17 år siden

habla

det gikk noget fort der ja. Staveleifer er tingen ;)

What?

over 17 år siden

What?

Bare at langs norskekysten var det tyskerne som gjemte seg, og ikke sauene.

Skulle for øvrig også ønske at viasat hadde holdt seg til de amerikanske kommentatorene. Ser jo problemet med språkkunnskaper, men jeg tipper det er flere som irriterte seg over gårsdagens kommentarer enn det ville vært av de som irriterer seg over at de ikke kan engelsk...
Så slipper man lønne disse karene også slik at viasat golf kan bli billigere :o)

Happy golf

over 17 år siden

Happy golf

Denne er spesielt til tl ( og selvsagt til dere andre også )
Golf på TV er jo kun positivt..... Det at det forklares om hva ord og uttrykk betyr må vel også være positivt.

Personlig så begynte min nyskjerrighet på golf via TV, og jeg vet at jeg ikke er den eneste. Har bekjente som jeg prøver å få til golfbanen, når golf vises på TV så vet jeg at de ser litt på sendingene. Er det ikke flott for golfsporten at flere blir fasinert av sporten og kan få en aldrig så liten innføring i hva golf er for noe. Vi trenger flere spillere og ikke minst flere seere.

Som kommentatorer i alle andre idretter så er det selvsagt forskjell på kvaliteten og måten som enn kommenterer på. Men jeg er uansett glad for at golf vises mer og mer på tv og lar meg ikke irritere over en setning eller to.

Golf er herlig.... også på TV

Alter Ego

over 17 år siden

Alter Ego

Golf på tv er ikke positivt når Thomas eh Nielsen kommenterer. Da er det ikke lenger golf på tv i min stue. Jeg orker bare ikke høre på ham. Stemmen hans skjærer i ørene mine, og han snakker bare vås. Jeg hater virkelig Thomas eh Nielsen. Helvete.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

se på noe annet da vel

Alter Ego

over 17 år siden

Alter Ego

Jeg ble jo nødt til det denne helgen. Problemet er bare at jeg ønsker å se golf, men han fratar meg den muligheten.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

skru av lyden og sett på musikk ellerno da :)

Nielsen

over 17 år siden

Nielsen

Synes Thomas er helt ok. Haugsrud er noen strå hvassere og har en rimelig mye bedre "kommentator-stemme", men faen heller - Sett pris på den golfen vi får se, og gi litt beng i om alt som blir sagt er like smart eller om stemmen er litt spess.. Etter at Westereng sluttet blir alle de andre en fryd å høre på uansett. Kjipt at tiger vant igjen..

Harald

over 17 år siden

Harald

Den beste kommentatoren er Asbjørn Ramnefjell. Skulle ønske han kom tilbake.

veggiss

over 17 år siden

veggiss

nei, huff. er glad ramnefjell er ute i "kulda".

Harald

over 17 år siden

Harald

Det var ingen som har kulere kommentarer enn Ramnefjell. Du må innrømme at det er sykt gøy å se på golf med han.

Furyk

over 17 år siden

Furyk

Spar meg for Ramnefjell, nesten like ille som Nielsen.

??

over 17 år siden

??

Ramnefjell og Fredrik gjør jobben sin bra.. eller gjorde i Asbjørn sitt tilfelle.. Nielsen er bare komisk og høre på!! at han noen gang her vært god i golf er sensasjon!!!

Harald

over 17 år siden

Harald

Ramnefjell kunne mest om golf og var morsom å høre på. Hva mer vil dere ha?

Nielsen

over 17 år siden

Nielsen

Ramnis var jo helt konge! Han var jo underholdning nok selv på "dårlige" turneringer. Kracht sier så sinnsykt mye feil, men er ellers helt ok å høre på. Thomas er helt grei...

Hacker

over 17 år siden

Hacker

Haugsrud er best.
Ramnefjell og Kracht er bra.

Flatland sier bare det som står på skjermen.
Nielsen trenger mange timer talelære for å slutte å si "ehh" mellom hvert ord.

Inn med Ramnefjell, ut med Flatland og Nielsen!

ok

over 17 år siden

ok

ramnefjell tilbake ja!

Stian

over 17 år siden

Stian

Ramnefjell må bare komme tilbake. Audioknappen min kan nemlig trylle frem svensk/dansk og engelsk kommentering, så ingen problem for min del.

Pluto

over 17 år siden

Pluto

Irriterende å høre på komentatorer som sjelden eller aldri fullfører settningen de har påbegynt.. (fredrik er helt grusom der) Et par av de trenger sårt noen råd om formidling!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her