Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mageputter elle lang putter?

Wudds

over 17 år siden

Wudds

Hva mener folket? Spesielt dere som har prøvd begge deler...

Langemann

over 17 år siden

Langemann

Mage føltes ikke bra for meg, men lang er suverent. Særlig for dem som sliter med for lange eller for korte putter.
Det sier seg selv at langputter er en fordel når mange av de etablerte PGA-proene som putter bra med vanlig putter vil ha forbud mot den lange.
Men det tar noen dager/uker før den lange sitter. Mange som har prøvd 8-10 putter med den lange putteren min og deretter konstaterer at "dette er ikke noe for meg" karakteriserer jeg som litt trange i nøtta.

Shorty

over 17 år siden

Shorty

Trange i nøtta eller ikke. Golf er ment å spilles ved at man holder køllene med hendene. Ikke klemme skaftet inn i valkene rundt midjen.
Mave/Langputter ser for ille ut. Rart at det er lov å bruke + at siden langputter oftest er lengste kølle i bagen også kan brukes til å måle ut "en køllelengde"

Klaus

over 17 år siden

Klaus

Gjør oppmerksom på at på pga finnes en "gentlemans argrement" på at en ikke bruker lang putter til målinger ved køllelengder. Disse spillere bruker også driver....

Phil

over 17 år siden

Phil

Folk som bruker mage eller langputtere er tragiske.

hjkhgj

over 17 år siden

hjkhgj

Folk som bruker mage eller langputtere er tragiske.

Hvorfor i all verden er de det?
Sier mer om deg phil.

Oppreist kar

over 17 år siden

Oppreist kar

Folk som scorer dårlig fordi de skal ha samme køllene som Tiger og vennene hans i bagen er enda mer tragiske

Phil

over 17 år siden

Phil

Du hjkhgj, folk som bruker sånne puttere er tragiske fordi de ser ut som duster... ta dere sammen.

Patrick

over 17 år siden

Patrick

Jeg må si jeg er helt enig med Phil. Det er tragisk å bruke de putterene. Det er ikke sånn golf skal se ut. Golf er en stilfull sport og de putterne gjør sporten uelegant og harry.

Stå på Phil, jeg er med deg.

latterlig

over 17 år siden

latterlig

omtrent det dummeste jeg har lest Patrick og Phil. Fjortiss vas.

Fortell Jim Furyk at golf er en stilfull sport...

hmmm

over 17 år siden

hmmm

Jeg så og si ingen nettsteder som selger lange putter, kan noen hjelpe?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

triad II putteren til mentor sports er hvertfall tilgjengelig som langputter, og kan kjøpes på hjemmesiden dems til den nette sum av $209,99

Phil

over 17 år siden

Phil

Prisen på en langputter: $209,99 Prisen på å se ut som en idiot verdigløst.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

lurer på hva Phil og Phattrick og de andre komphisene deres synes om nybegynnere jeg!
uelegant og harry vil jeg tro.......

Arnold Palmer var ikke særlig elegant han heller. i allefall ikke på greenen. så jo ut som en hund med hofteleddsdysplesi som sto og puttet.

temmelig harry og uelegant ja...

Phil

over 17 år siden

Phil

Helt enig. Det burde vært stilpoeng i golf.

Patrick

over 17 år siden

Patrick

Helt enig Phil.

ftyh

over 17 år siden

ftyh

Hehe, phil og patrick er samme person.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her