Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Er det mulig å spille så dårlig ?

Ole Blund

over 18 år siden

Ole Blund

Hvordan kunne denne mannen vinne en major ?
http://www.pga.com/pgachampionship/2007/scoring/scorecards/20848.html

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Fordi han spilte best der og da, han var best når det gjaldt for å sitere Willi Railo. På vedlagte scorekort var det 1 hull som ødela, vi snakker om mennesker og ikke maskiner.

Kanskje Ole Blund spiller alle sine runder med jevn og god score, f.eks. i buffersonen eller bedre?

Ola Dunk

over 18 år siden

Ola Dunk

Det er mye Ola Dunk ikke forstår. Hvis han hadde sett Cabrera spille når han vant majoren hadde han nok skjønt det.

mats

over 18 år siden

mats

noen som kan forklare hvordan han fikk til 10 slag på et par 3 hull?

Bamse

over 18 år siden

Bamse

2 baller OB, 3. i vannet, drop, pitch og 3-putt....

Stian

over 18 år siden

Stian

John Daly hadde 14 slag på ett par5 hull i US Open 2000. Og han har vunnet 2(!!!) Majors!!

.......

Golf

over 18 år siden

Golf

Tenk om Daly kunne vunnet..........

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Eller som Daly sier det selv i et intervju på pgatour.com : hadde golf blitt spillt over 14 hull hadde han vunnet minst 17 turneringer siste 1 1/2 året...positiv tenkning:-)

forresten en ganske morsom artikkel:
http://www.pga.com/pgachampionship/2007/news/daly080907.html

Stian

over 18 år siden

Stian

"hadde golf blitt spillt over 14 hull hadde han vunnet minst 17 turneringer siste 1 1/2 året"

Hehe, den var bra.

Masse quotes fra US PGA her : http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/golf/6939706.stm

""I always weigh too much and probably didn't lose any because I didn't drink one bit of water. I light up a cigarette and drink some caffeine and it actually works."

Samme løpet jeg kjører på Losby, sigg underveis og kaffe på hull11/13, dog må innrømme at jeg er veik og drikker vann...Kanskje det er vannet som er grunnen til at jeg er på en standstill?..

veggiss

over 18 år siden

veggiss

var det to baller ob? mente at han tok uspillbar jeg pga hekken. ganske komisk å se på egentlig.

Erik____

over 18 år siden

Erik____

Jeg tror de fleste spillerne på pga-touren hadde vunnet de fleste turneringene omtrent, dersom de fikk velge de 14 beste hullene på hver runde.

anonym feiging

over 18 år siden

anonym feiging

jeg tror Erik____ er rimelig tjukk i nøtta

jan M

over 18 år siden

jan M

Vegiss, han slo 1 ball i hekken, og måtte slå en ny fra tee, som OGSÅ gikk i hekken. 5.slag fra tee, som gikk i vann. dropp, chip og 3 putt... Enkel 10 på kortet! :)

oki??

over 18 år siden

oki??

Hmmm, hull 14(tror jeg) par 4, 507 yards! Tiger slår Drive, og wedge inn på greenen.Det er altså et hull på ca 450 meter! Og det er ikke medvind. Han bedriver en litt annen idrett enn meg...

veggiss

over 18 år siden

veggiss

husk at det er 43 grader i solen der borte da, du får en hel del ekstra meter pga det. men at han har futt i slagene er det liten tvil om...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her