Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Callaway jernsett.Big bertha vs. X-serie

Steven Patrick

over 17 år siden

Steven Patrick

Jeg vurderer nye jern og fant i denne forbindelse Callaway Big Bertha
-04 på nettet til rimelig pris. Er det noen som kan fortelle meg hva forskjellen er på på Big Bertha-serien og x-serien?

Og - hvis en ser bort fra design - er det nevneverdige forskjeller på Big Bertha-serien siden 04? Ser at det finnes køller som kalles Big Bertha 06 også.

Luringen

over 17 år siden

Luringen

Jeg har spilt en sesong med Callawaykøller, men det funket ikke for meg. De er alt for vanskeligspilt, så jeg gikk tilbake til de gamle Vantagekøllene mine. Regner de for å være bedre enn Callaway

Callawayfan

over 17 år siden

Callawayfan

Det kan du ikke mene? Enten tuller du, eller så spiller du med klubbhandicap 54.

Steven Patrick

over 17 år siden

Steven Patrick

Kan ikke heller noen svare meg på det jeg spurte om? Nemlig forskjeller mellom Big Bertha og x-serien?

HM

over 17 år siden

HM

Vet at BB har bredere såle, dypere cavity og er nok litt mer "gubbekølle" enn X-serien. Men, jeg kjenner en med 7 i hcp som spiller bra golf med BB-04.

Steven Patrick

over 17 år siden

Steven Patrick

Tror du har rett. Når jeg leser om BB så er lettspilthet noe av det som hele tiden trekkes frem. Jeg har selv 24 i handicap og regner ikke med at jeg noen gang kommer meg under 15, så da er det vel bare å løpe og kjøpe!!!!!!!!!

jonag

over 17 år siden

jonag

I de siste årene har køllene blitt mer og mer lettspilte, men Callaway har alltid vært lettspilte så tror ikke det er store forskjellen på BB og X. BB er lettspilte køller, dermed basta. X også..

Ture

over 17 år siden

Ture

BB har bredere sålesom viktigste forskjell ellers samme prinsipp i alle Callaway jern i flere år nå. Marginale endringer i design fra år til år. Ajekk Callaway sine sider for eksakt spek på de ulike kølllene. Offset etc.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her