Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jaaaaaadaaaaaa!!!!!!

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Endelig satt spillet, 77 fra back oppi dalen. Nå skal jeg ta meg en ardbeg 75 edition for å feire første runden under 80. Skål!! :-)

Ture

over 17 år siden

Ture

Skål! Når er baneguiden klar?

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Grattis!! Må være en god følelse!

Krutt

over 17 år siden

Krutt

Før jeg åpnet denne tråden var jeg overbevist om at den ville omhandle det orgasmiske faktum at Oslos stolthet knuste, ydmyket og hånet bønda fra Bergen i kveld. Så feil kan man altså ta.

Jeg blir likevel selvsagt med på skålen, og gratulerer deg så mye med en flott runde. Selv har jeg sluttet å spille golf.

What?

over 17 år siden

What?

Enga er så sykt heldige at det kan man jo ikke skåle for.

Bra runde, Simen. Det er moro med de første rundene under 80. Flere blir det nok også, hvis du ikke gjør sånn som meg og blir dårligere og dårligere :o)

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Takker og bukker:-)

Ture; baneguiden gikk i trykken forrige uke, håper å få den før fredag førstkommende.

Roky Erickson

over 17 år siden

Roky Erickson

Gratulerer, jeg kommer om noen år....

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Dæven gratulerer Simen! Da er du jo Mr singelhandicapper rimelig straks ;) I tillegg til å være Mr Whack it friggin long. Farlig kombinasjon. Jeg får henge i å spise uran framover.

Krutt: Det er helt latterlig å pensjonere seg fra golfen. Jeg gjorde et intenst forsøk i år, men du så hvordan det gikk. Blir du med på torsdag?

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Takk Gunder, Som Muhammed Ali sa en gang : I'm so bad i make medicine sick" he he :-)
Og lykke til med uran spisingen, men vær forsiktig jeg har hørt om stygge bivirkninger som håravfall,store åpne sår,forråtnelse, tenner som detter ut, indre blødninger og tidlig død....

Rocky du rekker det før året er omme. Helst på Romeriks tour avslutningen på Losby:-)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

I hælvete, er jeg den eneste scangolferen som henger etter med møkkahandicappet mitt?

nå må det skjerpes.....

Grattis med godrunde Simen....

Nye Gunnar Bull GTR

over 17 år siden

Nye Gunnar Bull GTR

Hihi. Det går treigt med deg ja, Yngve. I motsetning til oss andre. Hihi.

Gratulerer fulland med fullendt målsetning for sesongen!

Truls

over 17 år siden

Truls

Ja, det kan visst se ut som du er den eneste, Yngve! Hva er det du gjør feil? ;-)

tvalo01

over 17 år siden

tvalo01

Yngve: Slapp av, vi er flere som er stuck. Nesten så jeg vurdere protime nå, nesten :-)

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Pøh. Du er flink du Yngve.

Jeg har gått fra 3,9 til 4,4. Det er en økning på ... mange prosent!

What?

over 17 år siden

What?

Slår deg med en god prosent, Gunder. Fra 5,7 til 6,5.
Og det er på toppen av en oppgang fra 5,4 til 5,7 i fjor.

Lite runder under 80 om dagen, for å si det slik. Er derfor mektig imponert over alle dere som går nedover :o)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Truls,

feilen jeg gjør er jeg bare spiller registrerte runder når jeg spiller dårlig.
glemmer å melde om tellende runder når jeg spiller som supermann.

ergelige greier...

jaja... kanskje det vil hjelpe å trøsteshoppe litt?

hoho

Truls

over 17 år siden

Truls

Kjøp deg en ny driver til over 5000,-. Da vil du nok se at hcp'et søkker som en skiftenøkkel i Tyrifjor'n!

veggiss

over 17 år siden

veggiss

er ikke den eneste som er stuck nei...har gått back på fire over par i år på holtsmark, men det hjelper lite når man går front 25 over. er dritt å føle at man har mer å gå på, men vet ikke hvordan man skal få det ut.

møkkasport

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Veggiss, hemligheten bak god runden var egentlig at jeg for første gang på lenge spilte med hode og ikke med hjerte.

Dvs spilte jern på et par hull jeg vanligvis driver på fordi det er så festlig å forske på om det er mulig å carre over bekkene der fra hvit. De er allerede erobret fra gul he he:-)

I tillegg tok jeg en minst en prøvesving før hvert slag, normalt går jeg bare bort til ballen og slår.

Og sist men ikke minst ga jeg ikke bånn spiker og gass på hvert slag og roet meg litt. Da blir oversvingen min bare stor istedet for ekstremt stor.
Jeg slår mer enn langt nok alikevel som sikkert minst 100 golfere har fortalt meg allerede.....

Det er nesten så jeg må prøve denne nye og revolusjonerende taktikken flere ganger.....

Kanskje lignende taktikk vil hjelpe deg?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

nah...kyllinggolf er ikke min greie, overlater det til Gunder ;)

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

He he good one Veggis.

Gunder,den replikken smertet tenker jeg.
Kanskje like mye som da jeg duffet forbi driven din på 11 på Mikla med 20 meter?......;-)

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Smertet? hehe.. Nei den kom jo fra veggiss. Slagkraften der er jo på linje med en vassen ansjos ;)

veggiss

over 17 år siden

veggiss

hehe...bra med litt hustling nå så vi får opp tempen frem mot turneringen!

yngve

over 17 år siden

yngve

godt poeng veggiss.

jeg hater alle som spiller bedre enn meg. spesiellt scangolfere...

hah... den satt tenker jeg..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her