Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norges beste bane

???

over 18 år siden

???

Leste i golf posten her om dagen at Meland!!!! var kåret til norges beste bane... Hallo!!! Meland?? Er dette en kåring av norges fineste eller beste? Bra også at han ene som gjorde kåringen er medlem på Meland!!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Hvorfor alt dette jaget om å være best her til lands? Det er ikke så veldig lett å rangere hvilken bane som er den beste. Bjaavann GK og Miklagard mine favoritter. Layoutmessig er Holtsmark abnormt bra også.

Har aldri spilt Meland og har lyst til å teste den også. Golfpostens liste er jeg meget uenig med forsåvidt.

Ture

over 18 år siden

Ture

Det er langt mer interressant å diskutere favorittbaner og argumentere hvorfor banene ender som favoritter. Beste bane i disse kåringene er alltid preget av personen som står bak. Din favoritt er morsommere å høre om. Jeg synes det er gøy å sette sammen favorittbane av hull fra spilte baner rundt forbi. En bane bestående av favoritthull fra alle baner jeg har spilt. Kriterier kan være golfdesign, estetiske kriterier, vanskelighetsgrad osv.

tl

over 18 år siden

tl

Stavanger er kanskje en av Norges fineste bane, men da snakker vi kvantitet og ikke kvalitet... Alt for mange små greener som heller merkelig.
Meland på en god dag med tørre fairwayer og jevne greener er Norges beste bane, ikke noe lett og banen ser bra ut :)

JbH

over 18 år siden

JbH

Norges beste bane er uten tvil Miklagard.Det er den eneste banen som kan måle seg internasjonalt.Personlig er jeg ikke altfor begeistret for den,men det er likegyldig.

East

over 18 år siden

East

Hel enig med JbH.

Uten tvil Miklagard

What?

over 18 år siden

What?

Nå har jeg endelig fått spilt Meland, jeg også. Og det er uten tvil en fantastisk bane. Dog holder jeg fortsatt på Miklagard som den beste banen jeg har spilt i Norge (orker ikke begynne forklare hvorfor, for det er bare min mening uansett). Men tilbake til Meland skal jeg, for det var moro!

eniig!!

over 18 år siden

eniig!!

dette er jo en diskusjon som hvem som er best!! og golfposten som skriver at meland er den beste banen i norge må ha vært på flaska den dagen!! norges beste bane uten tvil er MIKLAGARD

jadda..

over 18 år siden

jadda..

har sett noen bilder av miklagard og den virker mer elegant. kanskje er meland vansklegere, men den har bare vansklege lange hull.. ellers har banen ingen fine utforminger som kan minne om ein "rikmanns bane som er fin å se på"

Bob

over 18 år siden

Bob

Er ikke dette lite objektive meninger som det er lov til å ha og som sikkert kan diskuteres men hvor meningene til syvende og sist blir hva de enkelte synes og hvodan banen passer til hver enkelt sitt spill den dagen de spiller banen... Lov å diskutere ja - men ikke forvent å bli enige...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her