Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hvor er lpga.com

henrik

over 21 år siden

henrik

Er det flere enn meg som har problemer med lpga.com. Fra min maskin på jobben (flerbruksmaskin) kommer jeg ikke inn lenger. Har det noe med brannmurer eller cookies å gjøre?
Er ikke spesielt datakyndig.

Jarle M

over 21 år siden

Jarle M

Det stemmer at det er problemer å komme inn. Det var ikke mer enn et par-tre dager siden jeg var innom der sist. Sikkert bare et temporært problem...

BT

over 21 år siden

BT

Det fungerer nå iallefall.........

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Er der stadig vekk - ingen problemer

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Har ikke kommet inn denne uken hverken på jobb eller hjemme...
Kommer ikke inn nå heller.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Da er det ditt system som er vanskelig - jeg er inne nå og har ikke hatt problemer hele uken.

Ragnar

over 21 år siden

Ragnar

Jeg kommer ikke inn hjemme. Der har jeg telenor ADSL. Fra jobben er det ingen problemer(UPC). Jeg vet at det ikke er sidene som er problemet da min bror kom inn på samme tid som jeg ikke kom inn.
Dersom det fortsetter vil jeg klage til Telenor.

ole gregert terjesen

over 21 år siden

ole gregert terjesen

Det er ingen problemer med å komme inn. Du bør se på internett explorer og sjekke hele oppsettet. Ring telenor for support.

JM

over 21 år siden

JM

Jeg har også ADSL fra Telenor. Kommer ikke inn. Jeg skal ringe å høre med de. Håper jeg treffer noen som har peiling denne gangen.... ;-)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Pussig - jeg har også Telenor Adsl.... men kommer altså inn.

Jarle M

over 21 år siden

Jarle M

Nå har jeg løst problemet.
Prøv følgende:

1. I Internett Explorer, velg Tools/Verktøy i menyen øverst i vinduet.
2. Velg "Internet Options" (Jeg har engelsk versjon)
3. Velg så mappe "Connections" (Tilkoblinger på norsk?)
4. Deretter knappen "LAN Settings" (LAN Instillinger?)
5. Sett en hake i boksen for "Use Proxy server...." og skriv følgende i feltet som blir tigjengelig: Adress: proxy.online.no Port: 8080
6. Hvis du bruker en lokal server til å se på websider med, må du krysse av for "Bypass proxy serever..."

Dette gjelder KUN brukere med ADSL fra Telenor.

Prøv å komme inn på www.lpga.com nå!

Ragnar

over 21 år siden

Ragnar

Det virker sikkert, skal teste når jeg kommer hjem. Slikt er veldig irriterende når man bruker samme PC på mange forskjellige steder og med forskjellig internettleverandører fra sted til sted. Mange innstillinger å huske på å endre hver gang man flytter på seg.

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Er hjemme nå. Telenor ADSL. Kommer ikke inn på scangolf engang om jeg setter opp proxy-server. Det er kun lpga.com jeg ikke kommer inn på ellers.
Jarle: Jeg antar at Telenor må gjøre et grep i sitt host-oppsett. Hva tror du?

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Kom inn nå. Men det tok flere minutter... Får stort sett time out.

Jarle M

over 21 år siden

Jarle M

Får du timeout på ScanGolf eller lpga.com?

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Jeg kan ikke holde meg lenger.
Ærlig talt så forstår jeg ikke at det er problemer med LPGA sidene.
Jeg har aldri hatt noen problemer med dette.
Jeg vet ikke hva som er galt rundt forbi, men en ting vil jeg si:
Ikke rot med LAN.
Da får dere i alle fall problemer.
mvh
OER

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Jarle: Jeg får timeout på lpga.com. Har jobbet med oppsett av LAN/WAN/routere/ISP etc. Ut fra den erfaringen så jeg tror problemet ligger i en mulig loop hos Telenor. Det dukker opp slike hull av og til.
- Olaf: Ikke bry deg om det om du ikke forstår at andre sliter litt med disse sidene da ;) Men det er faktisk sant.

Uffameg

over 21 år siden

Uffameg

Olaf; det er tydeligvis mye du ikke forstår deg på! Bare godta at andre har problemer inne i mellom, selv du lever i en berusende lykketilværelse...

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Proffen.
Jeg er enig i din konklusjon om at problemet ligger hos Telenor.
Allikevel fastholder jeg mitt råd at det ikke er særlig smart å rote med LAN hvis du ikke er spesialist.(Dette betyr ikke at jeg er spesialist!)
Og jeg tviler ikke på at det er sant at noen har problemer.
mvh
OER

henrik

over 21 år siden

henrik

Tusen takk Jarle M

Fulgte din instruks og fikk for første gang se lpga sin "nye" web side. Det herlige med nettet er at dersom det er noen der ute som kan noe, så kan i teorien jeg få ta del i den kunnskapen. Og hjelp det fikk jeg på Norges beste golfforum.
Til Olaf E:
Det er ikke slik at du må sende inn en melding uansett om du har noe å melde eller ikke.

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Henrik
Fint at du fikk det til!
mvh
OER

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her