Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem trener mest?

Tiger 2

over 18 år siden

Tiger 2

Av alle unge tildels gode spillere i Norge, hvem trener mest?

miklagard

over 18 år siden

miklagard

Anders kristiansen trener vel en goood del har jeg hørt!!

dvs

over 18 år siden

dvs

dvs?

jaja

over 18 år siden

jaja

det viktigste er hvem som trener best med mest intensivitet

hacker

over 18 år siden

hacker

var en junior på nes som trente veldig mye når jeg var medlem der, husker ikke navnet.

shaft

over 18 år siden

shaft

Marius trener 4-6 timer hver dag. Vet ikke om det er så mange som trener mer

vet ikke

over 18 år siden

vet ikke

marius er ikke ung lengre, han er blitt en mann

Niblick

over 18 år siden

Niblick

I don't know anyone who trains more than Anders. He used to come to work with his Dad in the morning before school and train and then go off to school.

Straight after school he would come straight back and train.

In the summer he would come to the course with his Dad in the morning and stay there all day. Fraser could not get rid of him.

I remember one time I was chipping on the putting green (not allowed) and this little 'runt' of a kid came up to me and gave me a right 'bollocking' for chipping on his Dad's putting green...the club's he was carrying were nearly bigger than him....now he is nearly 2 metres high...

If there is anyone in Norway that is going to make it in the big time hopefully it is Anders...only injury or bad luck will stop him. Fraser Mudie has done a great job with him and Anders has worked his butt off all his life.

Pølsa

over 18 år siden

Pølsa

Det har ikke så mye å sipå timer, men hvor fokusert du er påhvert enkelt slag og på arbeidsoppgavene dine. Bedre å trene 1 time med fullt fokus og få mye ut av den timen enn å trene 4 timer (som mange gjør for å skryte på seg) hvor bare den ene timen er med topp fokus! Da kunne man gjort noe fornuftig med de 3 andre timene. Herregud folkens! Ikke vær dumme! Har sett både Thorp og Anders trene, og det er ingen tvil om hvem som tener best! ANders går LANGT foran i rekka!

enig

over 18 år siden

enig

Helt enig med deg pølsa!

yoyoyo

over 18 år siden

yoyoyo

syns det er fint å se at alle her har følgt med samtlige spillere rundt om i landet, og funnet ut hvem som trener mest!! Har noen laget en fullstendig tabell slik at jeg kan se hvilken plass jeg kommer på...?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her