Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nordisk i Danmark

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Ser at NGF har tatt ut nokså unge og umeritterte jenter til å representere Norge i Nordisk. Damelaget består av 3 juniorer og Marita Engzelius.

Fint for de unge talentene som slipper til, men NGF signaliserer ihvertfall tydelig at dette ikke er en turnering de satser på når hverken Rachel Raastad, Amalie Valle, Caroline Martens, June Bolme eller Karinn Dickinson er med.

Gutte- og herrelagene ser vel rimelig ok ut, selv om herrelaget også består av juniorer.

Link via www.dgu.org/nordic. Jeg kan ikke se at NGF har lagt ut noe informasjon på sine nettsider om denne turneringen.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Ut fra lagene ser det ut til å være noe nedprioritert mesterskap. Blanding av at noen spillere som er like under normalt representasjonsnivå får en sjanse internasjonalt og at man lar toppene hvile. Guttelaget ser bra ut, herrelaget faller nok gjennom, damelaget er i kategorien unge og lovende. Rart at man ikke stiller lag i K35+....

Baias

over 17 år siden

Baias

Synes guttelaget ser bra ut ja, der er det mange gode.
Jentelaget deriomot kunne ha vert bedre
Damelaget består av gode spillere
Herrelaget er bare juniorer, riktignok gode juniorer , fremstad , mikkelsen og bergan var jo alle top 5 under junior nm forrige helg. Men tror kansje dette laget blir litt for ungt til å hamre opp mot de andre herrelagene.

Setter litt spørsmålstegn rundt knudsen men jeg skal ikke uttale meg om han

Pølsa

over 17 år siden

Pølsa

Mener nok at guttene hadde gode lag. Tror grunnen til at jentene hadde dårlig lag var fordi at "de beste" jentene skulle slappe av. Karianne Hillås, Rachel Raastad og Karinn Dickinson uteble, etter at NGF mente at den turneringen var "nedprioritert". Blir nok av stress nå rundt skolestart ogsåvidere. Men er nok uenig i at jentelaget var "ungt og lovende"...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her