Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Europatour - kvalskolen 2007

Fooore

over 17 år siden

Fooore

Noen som vet hvem som prøver seg på kval-skolen til europatour september/november?

Regner med at det blir ganske mange? Alle fra i fjor pluss flere av de up-and-coming, I hope.

Kabel

over 17 år siden

Kabel

Har ikke helt bestemt meg ennå, må trene litt mer først. Men det er stor sjanse for at jeg melder meg på

Jånni Våker

over 17 år siden

Jånni Våker

Eirik Tage Johansen må ihvertfall en tur innom der;)

Rory McIlroy

over 17 år siden

Rory McIlroy

I'm going !!

Jånni gå og legg deg =)

over 17 år siden

Jånni gå og legg deg =)

Håper Tage ikke trenger å kvale... Håper han finner tilbake til det sinnsyke nivået han egentlig har.

Adam

over 17 år siden

Adam

Hva mener du med sinnsykt?

Jånni Våker

over 17 år siden

Jånni Våker

Etter å ha sett Tage på Østmarka under lag-NM lurer jeg virkelig hva du mener med sinnsykt nivå?????

???

over 17 år siden

???

Tage spilte jo bra på østmarka han? Hva er det du snakker om "jånni Våker"?

Han gikk 68 i single , 2 mann i hele startfeltet gikk et slag bedre, er ikke det veldig bra så vet ikke jeg.

Viser ditt kompetansenivå om golf...

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

"Tredje plass" i lag NM er vel bra, men neppe et "sinnsykt" bra nivå i europeisk målestokk. :-) Håper han får ut sitt beste på slutten av sesongen.

Men er det noen som kan si noe om "opptakskravene" til kval-skolen.
Hvem kan melde seg på der ?. Bare nysgjerrig.

Jånni Våker

over 17 år siden

Jånni Våker

Les bloggen til Tage om NM-lag!!! Der sier han at spillet ikke var bra og han slet med utslagene....

Han slo baller i alle retninger og hadde hvertfall 2 baller OB den runden jeg så på han!

Blir nok en tur på Q-School for de fleste av våre proffer...

Kanskje HB burde tatt seg en tur også;)

Til tilskuer:
Alle kan melde seg på første kvalet hvis man er medlem av sitt lands PGA og betaler start avgiften!! For amatører må man ha sratch i hcp (noen veldig mange her inne tror de har!!!) og legge ved en attest fra trener/forbund som tilsier at du er god nok for å delta!

glem ikke

over 17 år siden

glem ikke

at man i tillegg må betale 1000 GBP

Litt flaks

over 17 år siden

Litt flaks

Den som ikke prøver kvaler ihvertfall ikke.
Utrolig hva en god spiller kan få til når han har flyt.
Og utrolig hvor mange virkelig gode spillere som driter på draget.
På den andre siden har vi ingen spillere bortsett fra Marius som har noe på ET å gjøre. Nestbest er Larsen

Pedro Dimas

over 17 år siden

Pedro Dimas

Helt enig....

Er veldig viktig å være i flyten når du tar fatt på kvalet!

F.eks Tage i fjor, han vant en P4 tour og spilte godt i noen andre Nordic League turneringer og hadde masse selvtillit når han tok fatt på kvalet.....og han klarte det!!!

Tror Aronsen klarer årets kval, han spiller godt nesten hver uke på Nordic League og koser seg på golfbanen om dagen! Tage derimot er helt ribba for positive opplevelser og tydeligvis uten noe form for selvtillit om dagen, han skal nok få det tøffere enn i fjor...

Men jeg ønsker alle våre norske spillere lykke til på sin vei mot europatourkortet 2008 og håper virkelig det kan bli en "Norsk gjeng" der ute om noen år....

Tage, Kaenche, Larsen, Aronsen, Sundsten, Kristoffersen, Schiager, Nilbrink og Brovold stiller helt sikkert!

Noen fler???

Heia Tage

over 17 år siden

Heia Tage

De som følger Tage føler at noe er på gang... Det er fortsatt mange turneringer igjen... Tror Tage har omtrent 20-30% sjanse å komme top 110 eller hva det nå er grensen ligger på for å beholde kortet.

Så å si som Jånni Våker sa:
"Eirik Tage Johansen må ihvertfall en tur innom der;)"

er bare tullete og provoserende. Han har helt klart en grei sjanse å beholde kortet til nest år...

mm, sikkert

over 17 år siden

mm, sikkert

tage har absolut ikke sjangs til å beholde kortet til neste år... han har bare klart to cutter og har spilt rett og slet rævva!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her