Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

bra wedge?

morten

over 17 år siden

morten

Skal kjøpe callaway x-20 jernsett. Bør jeg kjøpe settet med en sandwedge, eller bør jeg kjøpe en annen? Noen tips?

jepp

over 17 år siden

jepp

du bør konsentrere deg om å treffe ballen

Andor Pandor

over 17 år siden

Andor Pandor

alternativt, så bør du IKKE kjøpe Callaway...

hihihihi

morten

over 17 år siden

morten

er det mulig å få svar av folk som er kommet lengre enn pubertetsalderen?

Donald

over 17 år siden

Donald

Tidligere kjøpte man sanwedgen ofte separat f.-eks. cleveland/Titleist Vokey, og det er det vel greit å gjøre nå også, selv om Callaway wedgene har blitt bedre...???

Yngve

over 17 år siden

Yngve

poenget er vel at sandwedgene som medfølger CB jern ofte er CB kølle det også.

jeg ville ikke kjøpt med Sandwedge. liker mye bedre bladwedger enn CB wedger.

smak og behag selvsagt.

Fooore

over 17 år siden

Fooore

SW og LW kan man godt kjøpe "utenfor" settet, poenget med disse køllene er slik jeg ser det at man må trene mye med dem, og blir komfortabel mellom øra ift å spille med dem.

Om de heter a eller b eller c tror jeg egentlig ikke er så viktig, så lenge det ikke er ræl.

morten: 75% av innspillene må du bare glemme, fjortis/chattenivået her inne blir mer og mer tydelig.

Guggen

over 17 år siden

Guggen

Så må noen rakke ned på Callaway igjen, hvorfor det?
Kjøpte meg x-20 tour i april, og har hatt en mye glede av disse.
Men også enig i at når det kommer til wedger, så finnes det meget solide alternativer. Spiller selv med en Titleist Vokey 56 grader

Steven Patrick

over 17 år siden

Steven Patrick

Jeg vurderer nye jern og fant i denne forbindelse Callaway Big Bertha 04 til en billig penge. Er det noen som kan fortelle meg hva forskjellen er på forskjellen på Big Bertha-serien og x-18/x-20`serien?

Og - hvis en ser bort fra design - er det nevneverdige forskjeller på Big Bertha-serien siden 04? Ser at det finnes køller som kalles Big Bertha 06 også.

Olazabal

over 17 år siden

Olazabal

Var Callaway demo i 05 og prøvde både Big Bertha og X-serien. Tror det var X-18 kanskje 16. De er begge lettspilte, men jeg ville anbelfalt X-serien på grunn av at du vil kunne ha disse ned til et lavere handicap i forhold til Big Bertha. Å slå en lav punch med Big Bertha jernene er vanskelig siden de kun er designet til å få ballen høyt i lufta. Kommer du til det nivået at du kan shape ballen og slå drawer og fader så blir dette også vanskelig med Big Bertha.

golfern

over 17 år siden

golfern

Alle merke wedger har nesten samme prinsipp (uten om ping) og er gode wedger! man bør heller konsentrere seg om man liker designe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her