Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Erfaring med regntøy...?

Kjakan

over 17 år siden

Kjakan

Er det bare Galvin Green som duger, eller fins det andre som holder tett en hel runde i regn, og som også puster? Jeg har kjøpt tre forskjellige, billigere merker, bl.a Cross, er jo våt etter en time.

gamebreaker

over 17 år siden

gamebreaker

Selv, kjøpte jeg Footjoy reinsett. Er det beste reinsettet jeg har hatt.
Det burde prøves.

Daly

over 17 år siden

Daly

Kjøp Didriksons.Like bra som Galvin Green og noe billigere.

Tom

over 17 år siden

Tom

det er masse som duger men det er vel ikke tvil om at GG er det beste merke. Kommer helt ann på hvor mye du spiller i regn. Bruker min regn jakke mest utenom golfen. Flott jakk med Gore Tex seff

705

over 17 år siden

705

Sunderland of Scotland er vel det mest kjente merke innen golfregntøy. Men prisen er heller stiv. Kvaliteten er suveren. Galvin Green er også meget bra med like stiv pris. Men disse settene har du i årevis. Kjøp nå på høsten i diverse shoper når det kan være alt fra 30-50 prosent avslag.

Rainman

over 17 år siden

Rainman

Bruker pumadress i goretex. Perfekt i regn og uansett vær.

haha

over 17 år siden

haha

tull.. cross er et supert merke! har ikke no negativt og si om regntøyet, et knallkjøp! jakka er faktisk helt rå, ikke i nærheten av våt etter 18 hull i regn faktisk uten paraply:) buksa er grei, kunne vært bedre..

Rainmann

over 17 år siden

Rainmann

Jeg har Chervo tøy, meget fornøy. (rim)

Guggen

over 17 år siden

Guggen

Har brukt Nike Stormfit denne sesongen, dette er ikke en goretex-dress, men tross været i år, så har denne holdt meg tørr.

Knuters

over 17 år siden

Knuters

Jeg går med paraply og spiller i t-shirt eller genser. Blir sterkt hemmet hvis jeg spiller med jakke. Klarer ikke gjennomføre svingen skikkelig.

Så da må jeg heller bli litt våt når det regner. Men paraplyen hjelper bra

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Jeg vet mange er godt fornøyd med Cross, men selv kommer jeg aldri til å kjøpe det merket igjen. Kjøpte en regndress på salg, første gangen jeg prøvde det i regnvær var jeg klissvåt etter halvspilt runde.

Bruker nå Galvin Green og er kjempfornøyd. Andre i familien har Sunderland som også har vært veldig bra.

Poenget er vel at gore-tex funker uansett merke.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her